Pijn bij het snuiven

Marcky

Newbie
hey ben 17 jaar en doe ongeveer 2gr speed per maand ( feestjes alleen)

Maar als ik het net heb gesnoven krijg ik en warm en tintelend gevoel vanachter in me hoofd en doet redelijk veel pijn (vind ik)

gaat dit weg na een tijd of is het voor de rest van je leven als je speed pake ? :tongueout:

Ben net nieuw :)

982

Bewuste gebruiker
Hoort erbij int begin.. na verloop van tijd voel je het niet/nauwelijks meer en ist fijn.

Supervlieg

Wijs gebruiker
Bullshit, ik voel t na al die tientallen keren nog steeds even hard, zelfs harder. En hoe meer ik snuif op n avond des te meer pijn t doet.

Taat

Bewuste gebruiker
Het branderige in mijn neus merk ik nog wel gewoon, maar ik heb er geen problemen meer mee, ben er aan gewend zeg maar en ervaar het dus ook niet echt meer als pijn..

Maar de gore smaak als het in je strot komt :kots:

Speed vernauwt de aderen, dus komt er meer druk op.
Altijd uitkijken als je steken voelt in hersenen, een blokade kan leiden tot een herseninfarct.

uhu

Experimenterende gebruiker
is het niet dat amphitame's de bloedstroom versnelt.
en caffeine's de aderen vernauwd ?

heb hier geen probleem mee.
maar wat ik wel heb , is dat als ik bvb nies
of geeuw , dat ik een prikkerig gevoel vanuit men hersenen krijg die traag naar men neus trekken.
dat doet pas pijn , elke keer dat gebuuirt krijg ik een traan in men rechter oog (het neusgat waar ik altijd alles mee naar binnen werk :wink:)

slash

Experimenterende gebruiker
Dr. Tommy zei:
Marla Singer zei:
Ik vind dat branden juist altijd wel een beetje lekker.... :rolleyes:

vind ik ook en die tintelingen en de vage smaak zelfs ook

ik zou nu best weer eens een lijntje willen pakken eigenlijk...

Whahaha! Ja, als je t erover heb..
Had in t begin ook altijd onwijse pijn, moest ik me echt een kwartier 'voorbereiden'! Nu vind ik t wel wat hebben als t je neus in brandt!

Rain

Bewuste gebruiker
Pijn bij snuiven vind ik fijn. Hoort bij speed vind ik. Neus mag branden. Maar het moet natuurlijk geen keiharde pijn in je kop kop doen.

Bovenaan