Pijn in lever

Hey, ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste keer xtc genomen. Ik had eerst een half pilletje genomen (rolexjes). Maar dit werkt niet, ook niet bij mijn vrienden. Daarna dan nog maar een halfje bij genomen. Maar werkte nog niet (waarschijnlijk pillen waar geen mdma inzat). Daarna terug bij de dealer geweest een andere pillen gekregen (rode supermannetjes). Een halfje genomen, na een 20 min begon ik het effect echt te voelen :hearteyes: . Echt een zalige nacht gehad :). De dag erna heb ik wel flink last gehad van een dip, ik was ook hard aan het zweten en trillen en heb nog moeten kotsen. De dip was gelukkig na een anderhalve dag terug weg. Maar nu heb ik nog altijd last van pijn in mijn lever, is dit normaal? Ik heb tijdens mijn 'trip' genoeg water gedronken en tijdens de dip ookwel dus dat kan het niet zijn. Zijn er mensen die hier nog last van hebben?

Budface

Newbie
Hee, ik las net je stukje en moest gelijk denken aan een nieuwsartikel dat ik een keer heb gelezen. Ik wil je absoluut niet bang maken of iets dergelijks. Maar in dat artikel had een meisje voor de eerste keer XTC genomen en die bleek of een of andere manier daar niet goed op te reageren. Zij had last van haar lever en is toen naar het ziekenhuis gegaan en bleek toch wel ernstige leverschade te hebben opgelopen. De rest van haar leven kan ze vrijwel geen alcohol drinken omdat haar lever dat niet meer aankan.
Zij had geloof ik een pil waar ook troep in zat en had deze ook niet getest.

Er is absoluut geen reden om te denken dat dit jou is overkomen maar wilde dit even delen omdat ik er meteen aan dacht.
Het moraal van het verhaal is wel om je pillen altijd te laten testen zodat je zeker weet dat je dit niet overkomt.

Een goede pil is een leuke avond :xtc:

Geloof me, ik wil mijn pillen laten testen maar ik woon in belgie en hier heb je geen plaatsen waar je je pillen kan laten testen spijtig genoeg. En een test setje bestellen op internet is ook geen optie omdat ik nog thuis woon en als mijn ouders dat in d post vinden heb ik een groot probleem den ik. Weten jullie nergens waar je in belgie een setje kan kopen? Mijn vrienden hebben dezelfde pillen gekocht en zij hebben geen problemen of hebben er tog nog niets over gezegd. Ik zal de volgende keer bij de dokter mijn lever eens laten controleren.

Lion1973

Belezen gebruiker
Partypeople123 zei:
Geloof me, ik wil mijn pillen laten testen maar ik woon in belgie en hier heb je geen plaatsen waar je je pillen kan laten testen spijtig genoeg. En een test setje bestellen op internet is ook geen optie omdat ik nog thuis woon en als mijn ouders dat in d post vinden heb ik een groot probleem den ik. Weten jullie nergens waar je in belgie een setje kan kopen? Mijn vrienden hebben dezelfde pillen gekocht en zij hebben geen problemen of hebben er tog nog niets over gezegd. Ik zal de volgende keer bij de dokter mijn lever eens laten controleren.

jawel, in brussel. sinds 2jaar. ik heb dat hier ook maar geleerd. zeker eens doen. :wink:
http://www.modusvivendi-be.org/spip.php?rubrique42

uitkijken mùet xtc en lever, ik heb ook problemen gehad, al bij al nog goed vanaf gekomen.

Bovenaan