Allen,
Afgelopen jaar niet meer gebruikt maar het begint weer te kriebelen...
Nou zit ik al een tijd lang te twijfelen wat ik beter kan 'regelen';
Een paar goede pillen of Mdma-kristallen?
Heb geen ervaring met de kristallen, de pillen die ik gebruikt heb; Roze lovertjes, Kersjes, paarse Harley's en een paar die me ontschoten zijn.
Wat ik zoek is dat ultieme love-gevoel, gewoon lekker spacen.
Hard hoef ik totaal niet te gaan, liever helemaal niet.
De kristallen kwamen in me op omdat het pure me meer trekt, geen extra 'rotzooi'.
Graag jullie mening dan wel ervaringen. Gebruik weinig maar als ik gebruik dan wil ik wel ff maximaal gaan.
EDIT: Maybe wel een waardevolle toevoeging;
Wil het thuis gaan gebruiken samen met 't meisje (die overigens nul ervaring heeft met drugs)...
Moet een bijzondere (en lange)nacht worden! :P
Offtopic; die paarse Harley's zijn echt meesterlijk, zeg maar 'de beste' maar op de een of andere manier lijken ze van de aardbodem verdwenen...
Afgelopen jaar niet meer gebruikt maar het begint weer te kriebelen...
Nou zit ik al een tijd lang te twijfelen wat ik beter kan 'regelen';
Een paar goede pillen of Mdma-kristallen?
Heb geen ervaring met de kristallen, de pillen die ik gebruikt heb; Roze lovertjes, Kersjes, paarse Harley's en een paar die me ontschoten zijn.
Wat ik zoek is dat ultieme love-gevoel, gewoon lekker spacen.
Hard hoef ik totaal niet te gaan, liever helemaal niet.
De kristallen kwamen in me op omdat het pure me meer trekt, geen extra 'rotzooi'.
Graag jullie mening dan wel ervaringen. Gebruik weinig maar als ik gebruik dan wil ik wel ff maximaal gaan.
EDIT: Maybe wel een waardevolle toevoeging;
Wil het thuis gaan gebruiken samen met 't meisje (die overigens nul ervaring heeft met drugs)...
Moet een bijzondere (en lange)nacht worden! :P
Offtopic; die paarse Harley's zijn echt meesterlijk, zeg maar 'de beste' maar op de een of andere manier lijken ze van de aardbodem verdwenen...