Pil vs. Mdma-kristallen

T-men

Bewuste gebruiker
Allen,

Afgelopen jaar niet meer gebruikt maar het begint weer te kriebelen...
Nou zit ik al een tijd lang te twijfelen wat ik beter kan 'regelen';
Een paar goede pillen of Mdma-kristallen?
Heb geen ervaring met de kristallen, de pillen die ik gebruikt heb; Roze lovertjes, Kersjes, paarse Harley's en een paar die me ontschoten zijn.

Wat ik zoek is dat ultieme love-gevoel, gewoon lekker spacen. :hearteyes:
Hard hoef ik totaal niet te gaan, liever helemaal niet.

De kristallen kwamen in me op omdat het pure me meer trekt, geen extra 'rotzooi'.

Graag jullie mening dan wel ervaringen. Gebruik weinig maar als ik gebruik dan wil ik wel ff maximaal gaan.

EDIT: Maybe wel een waardevolle toevoeging;
Wil het thuis gaan gebruiken samen met 't meisje (die overigens nul ervaring heeft met drugs)... :hearteyes:
Moet een bijzondere (en lange)nacht worden! :P

Offtopic; die paarse Harley's zijn echt meesterlijk, zeg maar 'de beste' maar op de een of andere manier lijken ze van de aardbodem verdwenen... :confused:

Meta4

Experimenterende gebruiker
Ik zou voor de kristallen gaan.
Je bepaald je eigen dosis, is zuiverder, en je weet wat er in zit :)

Sinds ik aan kristallen kan komen heb ik geen pillen meer aangeraakt :)
Kan er gewoon mee slapen, kan er de volgende dag gewoon normaal mee eten en ik ben nog nooit verrot geweest door alleen MDMA.

You do the math...

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,Kristallen,

Dat raad IK je aan :grin:

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Kristallen, zeker weten. Zoals hierboven al is gezegd, het doseren is gemakkelijker, aangezien je het naast slikken ook kan snuiven en likken, wat, vind ik tenminste, het gebruik ook net nog wat leuker maakt :grin: Verder weet je dat je niks anders behalve MDMA binnenkrijgt. En idd, je kan vrij kort na gebruik slapen, waarschijnlijk omdat je niet, zoals met veel pillen het geval is, ook nog wat speed of ... hebt binnengekregen.

Veel plezier ermee :grin:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je je pillen laat testen maakt het niet zoveel uit omdat je dan weet wat er in zit. Poeder werkt alleen sneller in, en gelijk als een bom. Een pil komt wat langzamer op aangezien het nog afgebroken moet worden.

Veel plezier :wave:

Everio

Bewuste gebruiker
Kristallen kan je je eigen dosis maken. Dat is echt ideaal

In pillen zit ook amfetamine (speed enzo) dus je krijgt er wat meer energie van dan alleen MDMA (kristallen alleen wordt je loom van)

kiekert

Bewuste gebruiker
Everio zei:

In pillen zit ook amfetamine (speed enzo) dus je krijgt er wat meer energie van dan alleen MDMA (kristallen alleen wordt je loom van)
Onzin.

In slechts 2% van de geteste pillen in Nederland zit speed...

Everio

Bewuste gebruiker
kiekert zei:
Everio zei:

Onzin.

In slechts 2% van de geteste pillen in Nederland zit speed...

haha... onzin zeg jij?

Speed behoort tot de familie van amfetaminen en geloof mij dat in bijna alle pillen amfetamine zit!

Als je dat probeet te verwerpen met deze statement wil ik hier wel bewijs voor zien!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Je moet niet altijd dingen van mensen aannemen. Bekijk de staafgrafiek bij de volgende deze link: http://www.drugs-test.nl/default18469.html

Je ziet dat 90% van de xtc pillen een xtc achtige stof bevatten (MDMA, MDA, MDEA). Bevat de stof geen van deze stoffen, dan bevat het vaak MCPP. Het zou goed kunnen dat 2% van de pillen pep bevat.

Het valt me op dat veel mensen op dit forum denken dat er bijna in elke pil wat extra's zit, zoals pep en caffeine. Maar dit valt zoals je ziet reuze mee.

Ik zou wel voor pure MDMA kiezen, omdat je dan ook niet hoeft te testen en je krijgt ook geen kleurstoffen en bindmiddel binnen. Ik heb nog nare effecten gehad met pillen.

Everio

Bewuste gebruiker
Petrovic zei:
Je moet niet altijd dingen van mensen aannemen. Bekijk de staafgrafiek bij de volgende deze link: http://www.drugs-test.nl/default18469.html

Je ziet dat 90% van de xtc pillen een xtc achtige stof bevatten (MDMA, MDA, MDEA). Bevat de stof geen van deze stoffen, dan bevat het vaak MCPP. Het zou goed kunnen dat 2% van de pillen pep bevat.

Het valt me op dat veel mensen op dit forum denken dat er bijna in elke pil wat extra's zit, zoals pep en caffeine. Maar dit valt zoals je ziet reuze mee.

Ik zou wel voor pure MDMA kiezen, omdat je dan ook niet hoeft te testen en je krijgt ook geen kleurstoffen en bindmiddel binnen. Ik heb nog nare effecten gehad met pillen.

Ok, deels overtuigd :P

Maar dan kan je me ook het volgende verklaren :wink:

Als ik MDMA kristallen pak ben ik loom
Als ik pillen pak ben ik spacend en toch actief...

(meestal combineer ik)

En nee ik ben niet overgevoelig voor keurstoffen ofzo :P

Ik ben ervan overtuigd dat alle pillen die ik iig gehad heb :P OOK amfetamine bevatten! Maja zal ook deels te maken hebben met de regio waar je woont.

Trouwens, alle pillen die ik heb laten testen zijn alleen getes op de hoeveelheid MDMA en geen andere bestandsdelen!

Plimu

Bewuste gebruiker
kristallen duidelijk, dit weekend op een gek goa feest voor het eerst gedaan.
komt veel beter op als met pillen omdat bij pillen tijdens de inslag de overgang tussen space en nuchter (soort van) nog gelegd moet worden (vandaag dat mensen tijdens pillen dan ook vaak para worden).
bij kristallen is het meteen spacen en niet eerst overgang stadium.

dat is mijn mening en ik kan er naast zitten,. :xtc:

Everio

Bewuste gebruiker
TheGhost zei:
komt veel beter op als met pillen omdat bij pillen tijdens de inslag de overgang tussen space en nuchter (soort van) nog gelegd moet worden (vandaag dat mensen tijdens pillen dan ook vaak para worden).

Ik hoor mensen spreken over de "inslag"

Bij mij gaat het zoooooo geleidelijk. Ongeacht X of M maja maakt me niet zoveel uit :)

Wel apart, miss komt het doordat ik over het algemeen met alles best veel kan hebben. (meer als vrienden) en dat het "harder moet vechten" om de "overmacht" te krijgen..!

Kan het ook echt niet op een andere manier verklaren :P

Plimu

Bewuste gebruiker
Everio zei:
TheGhost zei:

Ik hoor mensen spreken over de "inslag"

Bij mij gaat het zoooooo geleidelijk. Ongeacht X of M maja maakt me niet zoveel uit :)

Wel apart, miss komt het doordat ik over het algemeen met alles best veel kan hebben. (meer als vrienden) en dat het "harder moet vechten" om de "overmacht" te krijgen..!

Kan het ook echt niet op een andere manier verklaren :P

tolerantie (of natuurlijke reden waarom mensen meer nodig hebben) kan inderdaad een belangrijke factor zijn voor het niet hebben van een inslag probleem.
ikzelf heb geen problemen met inslaan, dit weekend schrok ik echter wel even maar na 30 seconden stond ik vol op te genieten.

btw: kristallen duidelijk het beste

@topic starter: maak een poll

Stoneboot

Bewuste gebruiker
Wat hebben jullie tegen inslaan? Het inslaan van de pil is voor mij het ultieme gevoel dat XTC mij geeft :hearteyes: Je zit, wacht tot hij inslaat, je gaat even opstaan en WHAM! En je rent meteen 46329685469 rondjes waarbij je zo snel als de wind gaat, dat is toch geweldig!? :grin: Dat gevoel van in 1x voluit vind ik gewoon heerlijk. Het wachten daarintegen brengt wel veel spanningen maar zodra het moment dan is aangebroken is het het allemaal weer waard :hearteyes:

O.T: Ik zou voor kristallen gaan als je niet van strak staan houdt, je hebt sowieso het love gevoel nodig, niet het feest gevoel dus ga lekker voor kristallen :wink:

Everio

Bewuste gebruiker
Stoneboot zei:
Wat hebben jullie tegen inslaan? Het inslaan van de pil is voor mij het ultieme gevoel dat XTC mij geeft :hearteyes: Je zit, wacht tot hij inslaat, je gaat even opstaan en WHAM! En je rent meteen 46329685469 rondjes waarbij je zo snel als de wind gaat, dat is toch geweldig!? :grin: Dat gevoel van in 1x voluit vind ik gewoon heerlijk. Het wachten daarintegen brengt wel veel spanningen maar zodra het moment dan is aangebroken is het het allemaal weer waard :hearteyes:

O.T: Ik zou voor kristallen gaan als je niet van strak staan houdt, je hebt sowieso het love gevoel nodig, niet het feest gevoel dus ga lekker voor kristallen :wink:

ik heb niks tegen de inslslag! integendeel vind het juist chill (lees: lijkt me chill :P) naja ik voel het niet "inslaan" maar het gaat echt geleidelijk! Wel jammer :( en komt niet door overmatig gebruik! (altijd al gehad!)

kotssmurf

Belezen gebruiker
Everio zei:
haha... onzin zeg jij?

Speed behoort tot de familie van amfetaminen en geloof mij dat in bijna alle pillen amfetamine zit!

Als je dat probeet te verwerpen met deze statement wil ik hier wel bewijs voor zien!

Ik snap je punt, maar de beargumentering slaat op niet veel...
MDMA: waarvoor denk je dat die laatste A staat? :)
Jup, in bijna alle pillen zitten amfetamine :P

Plimu

Bewuste gebruiker
kotssmurf zei:
Everio zei:
haha... onzin zeg jij?

hehhe a staat voor uhm, Amfetamine
ik wou al eerder tegen mensen zeggen in elke pil zit als het goed is een amfetamine anders is het asperine en dat rijmt :flushed:

daaaag

Everio

Bewuste gebruiker
Ik begrijp ook wel dat de laatste A voor Amfetamine staat..

Maar tis anders als speed ofzo! (je snapt me wel hoop ik (A) echt geen zin om het precies uit te gaan leggen hehe)

Naja ik zal mijn mening hierover verdeeld laten. Eene kant heb je gelijk met hard bewijs. Andere kant zijn pillen toch anders dan pure M :)

Flip Trip

Bewuste gebruiker
TheGhost zei:
kotssmurf zei:
Everio zei:
haha... onzin zeg jij?

hehhe a staat voor uhm, Amfetamine
ik wou al eerder tegen mensen zeggen in elke pil zit als het goed is een amfetamine anders is het asperine en dat rijmt :flushed:

daaaag

Lol volgens deze redenering zal ik het ff nog wat sterker maken, er zit zelf methamphetamine in, haha. Maar de methylenedioxy-groep die doet het zich toch :grin:.

xPlaystationx

Experimenterende gebruiker
Mijn voorkeur gaat uit naar goede pillen.
Die zuiveren Mdma kristallen is wel leuk om te doen, je voelt je wel lekker wappie enzo en zuiver wappie...maar als je een beetje hard wil gaan zou ik gewoon pillen regelen.
Pillen: is gewoon leuker om te doen, meer energie enzo. (waarschijnlijk door speed of iets anders dan) en hard gaan.
Kristallen: kan je ook heel hard gaan maar op een andere manier. Met een goede pil krijg ik het gevoel dat ik uit wil gaan of iets wil doen. En bij mdma kristallen kan ik gewoon thuis chillen terwijl ik ook wel hard ga.

Chris Pontius

Badass junkie
haha zit puur in je hoofd hoor :P
op kristallen kan ik echt super hard gaan en op pillen ook, het is maar net met wat voor instelling je het neemt...

J86

Bewuste gebruiker
ja alleen is er dus geen verschil qua kristallen of pillen qua energie.
het is namelijk in beide gevallen PRECIES dezelfde stof.

zoals plantebak al zei, het zit in je hoofd

TrippyShit

Badass junkie
Ligt eraan wat je wilt. Wat jij wilt met je meisje, daar zou ik kristallen voor gebruiken.
Je kan idd je eigen dosis bepalen bijv. Wat handig is als je niet te hard wilt gaan. Ook is het meer chillmode en lovegevoel vind ik. Het voelt ook wat zuiverder aan vaak. Ik zou wel voor het bommetje gaan als ik jou was. Daar heb ik zelf iig betere ervaringen mee dan met capsules. Duurt altijd verschrikkelijk lang bij mij en het komt heel langzaam opzetten ook.

Dus, voor de avond die jij volgensmij wilt, zal ik voor de kristallen gaan. Waar je wel mee moet opletten is dat je rustig aan moet doen met bijnemen. Het lijkt soms wel is, vind ik, dat het gevoel iets sneller afzwakt. Bij kristallen merk ik vaak dat je van chill zomaar opeens in een ander sfeertje kan komen waarbij je begint te hallucineren etc. Hardstikke leuk. Maar niet met je meisje :P

Veel plezier alvast :P

Bovenaan