Pillen bewaren

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Hey,

Ik vroeg me af, hoe lang en hoe je het beste pillen kan bewaren.
Gewoon in een gripzakje?

Dit omdat ik van plan ben ze te gaan testen, en dan heb ik ook een voorraadje waarvan ik zeker weet dat ze goed zijn.

Debris

Bewuste gebruiker
Paar jaar, misschien niet eens een slecht plan om een voorraadje aan te leggen en in de kast te leggen. De pillen zullen in de toekomst waarschijnlijk niet beter worden.

Lauu

Badass junkie
mdma heeft geen houtbaarheids datum...waar je wel op moet letten is dat als je pillen uit elkaar vallen dan kan je ze het beste in de vriezer bewaren in een sealtje als je pillen hard gedrukt zijn kan je ze gewoon in je kamer bewaren ofzo

Lauu

Badass junkie
BlackRobBlunt zei:
Hmmm... en met mdma(kristallen), same thing?

nee kristallen kan je gewoon in een sealtje bewaren op je kamer ofzo...kristallen vallen niet uitelkaar todat je het zelf verstampt

pillen zijn gedrukt dus vallen uitelkaar uiteindelijk

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Thx =) wel een mooi idee om een klompje te bemachtigen en daar dan de komende jaren om de zoveel maanden een stukje vanaf te snoepen ^^

Debris

Bewuste gebruiker
BlackRobBlunt zei:
Thx =) wel een mooi idee om een klompje te bemachtigen en daar dan de komende jaren om de zoveel maanden een stukje vanaf te snoepen ^^
Alleen, mocht je ooit gepakt worden en ze vinden nog eens 100g in je kast liggen, heb je wel problemen.

(Niet dat ik 't geen slecht idee vind. 't Is veel goedkoper en weet tenminste wat voor vlees je in de kuip hebt).

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
FF nog een vraag ik ben dus bijnakort ook van plan een kleine vooraad (50 stuks) in te slaan maar een vraag... Een jongen zei dat als je een vooraad had het nogal verleidelijk is als je ze ziet liggen :P

Debris

Bewuste gebruiker
Worstenjongen zei:
FF nog een vraag ik ben dus bijnakort ook van plan een kleine vooraad (50 stuks) in te slaan maar een vraag... Een jongen zei dat als je een vooraad had het nogal verleidelijk is als je ze ziet liggen :P
Je vraag is? Ik zie nergens een vraag staan.

Maja, zou 't niet? Als dat er 50 pilen hebt steek je er makkelijker 2 of meer tegelijk. Of ga je wel eens lekker spacen terwijl je ouders weg zijn. Als ik jou was gwn kopen wnnr je wilt gebruiken.
Vrienden hebben wel eens een kilo wiet thuis gehad, op gegeven moment rookte ze jointjes van 30€.

2 Weken terug eerste keer xtc en al meteen 50 willen aankopen, tjonge.

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Worstenjongen zei:

Moet je zelf weten, als jij denkt dat je ze kan laten liggen, waarom niet? Kom alleen niet over een maandje terug met een "help ik ben verslaafd" topic :wink: :P

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
BlackRobBlunt zei:
Worstenjongen zei:

Moet je zelf weten, als jij denkt dat je ze kan laten liggen, waarom niet? Kom alleen niet over een maandje terug met een "help ik ben verslaafd" topic :wink: :P

hahahaha :P ok zal ik niet doen i promise (a)

Worstenjongen

Bewuste gebruiker
Debris zei:
Worstenjongen zei:
Je vraag is? Ik zie nergens een vraag staan.

Maja, zou 't niet? Als dat er 50 pilen hebt steek je er makkelijker 2 of meer tegelijk. Of ga je wel eens lekker spacen terwijl je ouders weg zijn. Als ik jou was gwn kopen wnnr je wilt gebruiken.
Vrienden hebben wel eens een kilo wiet thuis gehad, op gegeven moment rookte ze jointjes van 30€.

2 Weken terug eerste keer xtc en al meteen 50 willen aankopen, tjonge.

Ik ga ze toch neit allemaal achter elkaar slikken :P
Gewoon ff vooraad :tongueout:

Debris

Bewuste gebruiker
Worstenjongen zei:
Ik ga ze toch neit allemaal achter elkaar slikken :P
Gewoon ff vooraad :tongueout:
Vooral allemaal tegelijk pakken, heb van 't weekend nog iemand gezien die werd afgevoerd van 7.

vdk

Bewuste gebruiker
nou van 7 pille heb je geen OD hoor.. waarschijnlijk gewoon verkeerde pillen, of uitdroging..

het klopt wel wat je zegt.. als je 50 pille hebt.. ga je meer snoepen :)
heb ik ook vaak zat gehad dat ik een gr MDMA kocht.. voor een feest over een maand, en dan kocht ik nog pillen op het feest omdat mijn MDMA op was..

moelijk hoor.. veels te lekker :hearteyes:

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Ik snap niet dat je zo vaak aan die dingen wil zitten.. Wees slim en houd er een tijd tussen.
Als je denkt dat je jezelf niet in bedwang kan houden, koop dan niets in. Ik weet dat ik mezelf ik bedwang kan houden. :wink:

kiekert

Bewuste gebruiker
vdk zei:
het klopt wel wat je zegt.. als je 50 pille hebt.. ga je meer snoepen :)
heb ik ook vaak zat gehad dat ik een gr MDMA kocht.. voor een feest over een maand, en dan kocht ik nog pillen op het feest omdat mijn MDMA op was..

moelijk hoor.. veels te lekker :hearteyes:
Neehoor, dat doen alleen mensen die zichzelf niet kunnen beheersen

Bovenaan