pff nee,zitten en afwachten,voel je na een uurtje niks nog een halve of 1 bijnemen...zakkie zei:ik kan via mijn dealer nu aan X graken en dus een pilletje gekocht.
ik ga beginnen met een halfje.
Maar zijn er nog voorbereidingen die ik moet treffen?
ik ga het thuis doen. Greetz![]()

dat gaat hij allemaal nie weten he hoeveel mdma enzo.wausie91 zei:hoe ziet het pilletje er uit en weet je hoeveel mg mdma er in zit
hoeveel weeg je ?? als er bijv maar 80 mg in zit en jij 95 kilo weegt kun je beter gelijk een hele nemen ook al is het je eerste keer je kan natuurlijk ook zoals een paar andere members al zijden na ongev een half uur de andere helft pakken veel plezier![]()
schranziewanzie zei:wausie91 zei:(als ze iets waard zijn toch)
zakkie zei:Thx frisko !![]()
och komaan,dadelijk aan ganse van de 1ste...Psychedelic_Fairytale zei:ik zou toch voor een halve gaan...
je weet immers nooit hoe zwaar ze zijn
en als het niet zwaar genoeg is kun je nog altijd bijpakken
maar als die ene te zwaar is is het te laat want hij zit er al in...
have fun!

nee idd, de pille van tegenwoordig zijn redelijk zwak,Frisko zei:och komaan,dadelijk aan ganse van de 1ste...Psychedelic_Fairytale zei:ik zou toch voor een halve gaan...
je weet immers nooit hoe zwaar ze zijn
en als het niet zwaar genoeg is kun je nog altijd bijpakken
maar als die ene te zwaar is is het te laat want hij zit er al in...
have fun!
ietske te veel kan geen kwaad!!
veel te veel is natuurlijk iets anders!!
maar zeg zelf,echt GOEIE pillen zijn er haast nietmeer in de omloop...
nuja je doet wat je zelf wil,maar ik zou gewoon 1tje nemen als 1te,word je gelijk lekker gekatapulteert![]()
![]()
ofwel doe je,eerst een halfje,kwartier later nog een halfje![]()

idd het is echt een zalig gevoelzakkie zei:Damn, wat was dat een geweldig gevoel!
Ik nam zogezegd zogedaan een halfje in. Na een minuutje of 15 begonnen mijn vingers en tenen te tintelen. Dit gevoel ging gelijdelijk aan over op mijn hele lichaam. En oppeens sloeg ie in. Ik voelde me heel relaxed. Begon helemaal met de kussens te knuffelen omdat dit zachte gevoel zo heerlijk was. Ik had thee gezet en bij iedere slok voelde ik ook de warmte door heel m'n lichaam stromen. Na een een uurtje en een half wou ik nog een sterker gevoel en nam ik nog een halfje bij. Deze sloeg na een half uurtje in. Nu had ik een paar minuten het gevoel dat ik te strak stond naar mijn gevoel. Uiteindelijk mijzelf moeten overhalen dat ik de pilletjes gewoon hun gang moest laten gaan. Hierna ben ik in m'n bed gekropen en nog een paar uur liggen genieten van de lava-lampjes en kaarsjes in m'n kamer. Het mooiste wat ik gezien had was dat de lava in de lava-lamp precies eventjes uit de lamp kwam en dan weer naar binnen werd gezogen. Daarna nog rustig wat tv gekeken en gaan slapen
Wat ik nu wel merk is dat ik zondag en maandag wel een heel sterk verlangen had om weer een pilletje te slikken omdat deze ervaring gewoon zo goed voelde![]()
Ongeveer 3 maanden voordat je serotonine niveau volledig is hersteld....schranziewanzie zei:idd het is echt een zalig gevoel
heb je alleen een pil gepakt ????
en voor dat gevoel te blijven hebben ma je het maar 2 keer per jaar ofzo nemen.
het gevoel gelijk de eerste keer is jammer genoeg ook maar 1keer.
maar het is natuurlijk de volgende keren nog altijd jaap he.
je mag het gewoon nie te veel pakken anders is er echt niks meer aan.
vind da het gevoel nooit meer is geweest gelijk de aller eerste keer.Trip Unit zei:Ongeveer 3 maanden voordat je serotonine niveau volledig is hersteld....schranziewanzie zei:idd het is echt een zalig gevoel
12 maanden in het jaar reken maar uit = 4 x per jaar hetzelfde gevoel :P
idd, en je bent ook veel minder zenuwachtig, in het begin liep ik al scheef door de zenuwen voor ie insloeg nu is het meer afwachten op het gekende mdma gevoelTrip Unit zei:Het blijft lekker,alleen je overgang naar de trip voel je veel minder.

zakkie zei:Nu ik heb altijd wel zenuwen als ik een drug voor de eerste keer gebruik.
Denk dat dat wel gezond is![]()
Trip Unit zei:Ongeveer 3 maanden voordat je serotonine niveau volledig is hersteld....schranziewanzie zei:idd het is echt een zalig gevoel
12 maanden in het jaar reken maar uit = 4 x per jaar hetzelfde gevoel :P

BobG zei:Het ligt anders, als je neuronen beschadigt zijn hersteld je serotonine niveau niet zo snel als tevoren.
BobG zei:Maar wat is lange termijn gebruik?