Om maar weer eens een beetje ontopic te gaan. Ik denk dat de toevoeging van tryptofaan al genoeg zou moeten zijn om tot hogere psilocyn en psilocybine concentraties te komen.
hier in figuur 6.70 staat de natuurlijke synthese weg van serotonine, dmt, psilocybin en nog een paar andere. Bij alles hier is de beginstof tryptofaan.
Alhoewel de toevoeging van tryptofaan zou ook averechts kunnen werken, ik weet niet of paddos zelf ook tryptofaan aanmaken. Als ze dit doen dan zou toevoeging van tryptofaan ervoor kunnen zorgen dat de productie van tryptofaan stopt of verminderd. Alhoewel, kom net
dit tegen.
Duidelijk toch, vooral deze zin :"The study of psilocybin biosynthesis in submerged culture of P. cubensis showed that radioactive tryptamine functioned as a better precursor than tryptophan (5-7). It was found that not less than 22.4% of the psilocybin formed was derived from the labeled precursor tryptamine (5). The level of psilocin was generally zero in the mycelial tissue from these experiments (5-7). ".
Tryptamine kan dus je paddos sterker maken, tryptofaan ook maar in mindere mate.
Nog ff iets over de monoamine oxidase remmers oftewel MAO remmers (MAOi (engels)). Het MAO enzym veranderd (oxideert) normaalgesproken de -NH2 groep (monoamine). Dimethyltryptamine heeft helemaal geen monamine groep, maar de 2 H's zijn vervangen door 2 CH3 groepen. Dus ik denk dat het MAO enzym niet zo heel erg specifiek is, het zal dus ook psilocin afbreken, wel in mindere mate, psilocybin zal hoogstwaarschijnlijk nog slechter worden afgebroken door de fosfer groep. Het nemen van een MAO remmer zorgt er dus dan ook voor dat deze stoffen nog veel minder snel worden afgebroken, hierdoor wordt de trip langer en zwaarder, ook zitten er nog andere stoffen in paddos zoals DMT, Baeocystin en norbaeocystin, die ook minder snel worden afgebroken als gebruik word gemaakt van een MAO remmer, dit zal de trip dus ook een ander character geven.