Pistest

Deranged

Badass junkie
Moet volgende week medisch gekeurd worden. Het is gewoon een algemene keuring en heeft verder niks met drugs ta maken. MAAR ik moet wel een potje ochtendurine meenemen. Ik vroeg me af, gaan ze uberhaupt kijken of je drugs hebt gebruikt? En zullen ze dit bij de uitslag vermelden?

Himself

Belezen gebruiker
ze vinden alleen waar ze naar zoeken...... en een gewone test heeft niks te maken met drugs controle..... sport keuringen worden getest voor steroiden en anabolen....

Deranged

Badass junkie
Dus ze zullen nooit een test uitvoeren waarin ze naar elke drug zoeken die je je maar voor kunt stellen? Kan dus gewoon weer lekker aan de pep volgend weekend. :stoned:

Himself

Belezen gebruiker
als ze al op drugs testen moeten ze verscheidene tests doen willlen ze elke drug vinden..... opiaten- amphetaminen - mdma allemaal een verschillende test.... maar die ga je niet krijgen...

Chimera

Bewuste gebruiker
De Gezonde Snuiver zei:
Dus ze zullen nooit een test uitvoeren waarin ze naar elke drug zoeken die je je maar voor kunt stellen? Kan dus gewoon weer lekker aan de pep volgend weekend. :stoned:

Njah.. of je vraagt je buurman om even in een potje te pissen (mits hij gezond is)

Bal0n

Badass junkie
Himself zei:
als ze al op drugs testen moeten ze verscheidene tests doen willlen ze elke drug vinden..... opiaten- amphetaminen - mdma allemaal een verschillende test.... maar die ga je niet krijgen...

Bij MDMA gebruik zijn amph's test ook positief. Niet zo vreemd, want MDMA is ook een amphetamine :wink:

Mac...

Badass junkie
Bij een medische keuring checken ze volgens mij alleen of er bloed in de urine zit. Dat betekend dat je je geen zorgen hoeft te maken.

Bovenaan