maxor zei:
Kan ik het overigens nog wel bewaren zonder dat de sterkte afneemt? En hoelang is het te bewaren? Zijn dit dagen / weken ? (ff ter informatie).
Vind dat altijd zo mooi

mensen denken echt dat drugs "nieuw" is als het van de dealer komt, wat natuurlijk grote grote onzin is. Waarschijnlijk heeft het voordat je het van je dealer komt al bij tig mensen thuis gelegen, is onderweg geweest, hell, sommige coke heeft meer van de wereld gezien dan ik ! Dus whatever de tijd ook is dat ie houdbaar is, je kan toch nooit weten wanneer die in is gegaan !
Ik heb zelf (teveel) coke gesnoven en heb wel eens brokken van 20 gram gekocht en die (het laatste beetje) tot wel 4, 5 weken in mijn la laten liggen, en werkte niet minder goed.
Dus maak je geen zorgen
Tony Montana zei:
Respect dat je het dan nog gewoon kunt bewaren...
Ja idd ! ik heb hier zoooo veel verschillende drugs (gebruikershoeveelheden !!) liggen, maar coke is het enige wat altijd op en zal gaan. Ben er intussen gelukkig niet meer aan verslaafd, maar sinds die tijd nog 2x ofzo gedaan, maar dan blijft er echt niets liggen, net als vroeger. Alles gaat altijd op. Boutdrug