Plannen Voor Nieuwjaars avond!

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Yo iedereen kben benieuwd wat alle tripkoppen met nieuwjaars avond gaan doen, gwn uit nieuwsgierigheid, dus post je plannen maar! zelf ga k met nieuwjaars avond naar happy six met n mooi aantal trips (5) en n 10 tal pillen (mss meer kga nog zien), flippen/trippen in the D'nB room, spijtig genoeg ben k ik wel 1 van de weinigen van mijn vrienden die trips mee gaat neme (1 andere vriend wil nog wel n halfke vr dan gaan halen, maar kheb hem gezegd dat ie beter n ganse kan neme, kvind halfkes maar zwak da is voor als ge thuis zit, u verveelt en toevallig nog n halve hebt ligge) Dus mss ziet iemand mij nog wel daar, k zal wel 1 van de kwijtere personen zijn die daar rondloopt dus tzal wel opvallen :grin: grtz

P.S. als er nog mense zijn die op nieuwjaars avond naar happy six gaan laat iets wete mss kunnen we nog vies lache die avond :grin:

matthijs

Badass junkie
Misschien toch een half tripje voor de energie en een beetje partymood en daarbovenop gewoon shitloads of drank en wiet/hasj.

Jeller

Badass junkie
ik 1 of 2..
wss eerst een shiva en daarna mss nog de da vinci
eerst zien hoe die eerste shiva valt :tongueout:

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Jeller zei:
ik 1 of 2..

hey da vinci da staat me wel aan nu ge t zegt , k heb 5 shiva's dus da zal ook wel even goed zijn (hoop k)

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Nog Fucking 6 dagen tot happy six shit das echt telang he k moet nu feeste GVD, yo iedereen kweet nie wie nog op dit moment hier is ma iedereen die nog hier of aant feeste is zijn de manne ! kben bij kameraden opt moment, ze zijn hier aant draaie en zijn allemaal knalbegaait van de wiskey en pille inclusief ik :grin: type is extreem moeilijk vr mij opt moment :grin: maar ik weet 1 ding: als ik t gevoel van lsd nog ens wil boven hale en k heb geen trips dan neem ik me gwn n 6 tal goeie pille ( zoals vandaag) en dan weet ik weer hoe goed lsd is. het is zkr 25 x 6-8 goeie pille en ge moet denke ik ben nu al in een van de beste sfeer waarin ge zonder lsd kunt zitte het is gwn zalig..... a lovely drug !!
grtz

dit bericht is gewijzigt geweest om de vele foute te verbetere :grin: :grin:

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
matthijs zei:
Hmm. Moet zeggen dat ik LSD persoonlijk wat anders ervaar.

ik eerst ook maar sinds da k daarop feest is da helemaal omgeslaan, eerst vond ik het felle paddo's met n extreem euforisch pillegevoel ma sinds da k daaronder feest ( toch al ff ondertusse) is het helemaal omgeslaan naar iets wa ik nie kan uitlegge t enigst wa k kan zegge is da t nu geen mix van paddo's n pille gevoel meer is, tis nu echt lsd vr mij

en k bedoelde da alsk uitbol van lsd, t aanvoelt alsof k n maniakale hoeveelheid van pille heb genome, zo extreem goed en vol van mezelf en liefde vr alles en iedereen en als k da gevoel heb dan kunt ge u in de verte lsd voorstellen, natuurlijk belange nie t zelfde, nooit zo fel of intens,ma ge hebt de blijdschap nog die ge had tijdens u piek en daaruit leid ge af hoe goed lsd is
Gesnapt? het vorige bericht was wel redelijk wazig wss want men hersen capaciteit is nogal nihiel opt moment
grtz

Osi`

Bewuste gebruiker
ik heb nog 1 en een halve en een kwartje liggen, maar ik durf ze niet te nemen (ik heb al ne kwartje ingeslikt, maar ze deed niets :tongueout:)
MAAR IK DURF NIET :(

god god ...
ben zo bang van een papierke, van een papierke, zie me daar toch ..

en op nieuwjaar? wa tik ga doen? geen idee ... mss trippen, mss smoken, mss nuchter?

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Osi` zei:
ik heb nog 1 en een halve en een kwartje liggen, maar ik durf ze niet te nemen (ik heb al ne kwartje ingeslikt, maar ze deed niets :tongueout:)

god god ...

en op nieuwjaar? wa tik ga doen? geen idee ... mss trippen, mss smoken, mss nuchter?

kzeg u 1 ding als ge r schrik van hebt, doe t nie want zelfs al zou u onderbewustzijn er geen schrik van hebbe en u bewuste geest om 1 of andere rede wel dan zal t zowieso nie fijn worde of zelfs n dikke bad trip gwn door de schrik die ge uzelf aanjaagd door da telkens te denke dus w8 gwn tot ge r ng ens klaar voor zijt en neem die dan ,ofwel moet ge oprecht tege uzelf zegge " t interesseert me geen rauwe kut i doe t gwn and i go with the flow" ma t moet wel echt zijn want als ge uzelf gwn iets wijsmaakt dan zal de schrik blijve gwn omda ge t nie aanvaard. t is zeer fel psychologische shit met lsd dus ge moet r n beetje mee uit kijke. veel geluk ng enzo grtz :)

Osi`

Bewuste gebruiker
AcIdObSeSsEd zei:
Osi` zei:

god god ...

kzeg u 1 ding als ge r schrik van hebt, doe t nie want zelfs al zou u onderbewustzijn er geen schrik van hebbe en u bewuste geest om 1 of andere rede wel dan zal t zowieso nie fijn worde of zelfs n dikke bad trip gwn door de schrik die ge uzelf aanjaagd door da telkens te denke dus w8 gwn tot ge r ng ens klaar voor zijt en neem die dan ,ofwel moet ge oprecht tege uzelf zegge " t interesseert me geen rauwe kut i doe t gwn and i go with the flow" ma t moet wel echt zijn want als ge uzelf gwn iets wijsmaakt dan zal de schrik blijve gwn omda ge t nie aanvaard. t is zeer fel psychologische shit met lsd dus ge moet r n beetje mee uit kijke. veel geluk ng enzo grtz :)
Ja, da's waar, maar da's enorm moeilijk voor mij, omdat ik niet weet wat erachter zit. Jullie verhaaltjes mogen dan zo vet zijn wat jullie meemaken, ik wil dat ook dus meemaken. Maar toch kan ik dat nooit weten zonder het zelf te proberen en daar ben ik ban van, zal het zo fel worden dat ik er van ga schrikken of zou ik het juist enorm cool vinden .. ik weet niet hoe ik ga reageren, daar ben ik juist gewoon bang van.

Tis nie da ik echt zoveel schrik heb hé, maar tzijn gewoon die zenuwen. Ooit zal het wel nog komen, maar ik vrees dat ik nog niet sterk genoeg in m'n schoentjes sta en tis dan ook nog winter .. mss dat ik het eens in de lente doe, maar ik vrees dat m'n LSD dan totaal niets meer waar is, dat het ook nie meer ga werken na zo'n lange tijd.

Bv, op dit moment heb ik totaal geen schrik, maar zodra ik die tripjes in m'n mond steekt, ga ik dus wel zenuwen krijgen. Maar aangezien het nu 2 uur is, en het rond 3 uur savonds zou werken, zou ik morgen tot 3 uur trippen en dat wil ik ook niet en dan om het feit dat ik niemand in de buurt heb die op me wilt letten en ik wil alleen trippen met mensen die ook meetrippen (want kheb ook die dag ondervonden dat telkens een nuchter iemand bij me ging zitten, ik ook werkelijk slechter ging voelen)

We zullen zien. Ik val jullie toch altijd lastig met diezelfde vragen :tongueout:

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Osi` zei:
AcIdObSeSsEd zei:
Osi` zei:

god god ...

Ja, da's waar, maar da's enorm moeilijk voor mij, omdat ik niet weet wat erachter zit. Jullie verhaaltjes mogen dan zo vet zijn wat jullie meemaken, ik wil dat ook dus meemaken. Maar toch kan ik dat nooit weten zonder het zelf te proberen en daar ben ik ban van, zal het zo fel worden dat ik er van ga schrikken of zou ik het juist enorm cool vinden .. ik weet niet hoe ik ga reageren, daar ben ik juist gewoon bang van.

Tis nie da ik echt zoveel schrik heb hé, maar tzijn gewoon die zenuwen. Ooit zal het wel nog komen, maar ik vrees dat ik nog niet sterk genoeg in m'n schoentjes sta en tis dan ook nog winter .. mss dat ik het eens in de lente doe, maar ik vrees dat m'n LSD dan totaal niets meer waar is, dat het ook nie meer ga werken na zo'n lange tijd.

msn toevallig? dan voeg k u ff toe kunne we r n beetje fatsoenlijk derover prate als ge wilt, grtz

flashkop

Bewuste gebruiker
Ik ga naar leuven, happy is afgeshaft by ons, we gaan flashe in leuve op den drum n base ghehe
leve de papertrips

Osi`

Bewuste gebruiker
Ik ga heel mss naar happy6, nog altijd geen idee :wink: hangt van vrienden af héhé ^^
Mss kommek je wel tegen AcidObsessed, kunnen we ies tegen elkaar lulle (kga m'n tripjes zeker meenemen moestek afkomen)

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Osi` zei:
Ik ga heel mss naar happy6, nog altijd geen idee :wink: hangt van vrienden af héhé ^^
Mss kommek je wel tegen AcidObsessed, kunnen we ies tegen elkaar lulle (kga m'n tripjes zeker meenemen moestek afkomen)

ja met n beetje geluk zien we elkaar wel, ma verwacht nie da k ook ma n beetje rationeel of zinnig ga zijn wnr ge me tege komt, kga redelijk pertotal zijn van de pille n lsd enzo, en u trips zkr meeneme anders gaat ge r spijt van krijge volgens mij grtz

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Osi` zei:

ja met n beetje geluk zien we elkaar wel, ma verwacht nie da k ook ma n beetje rationeel of zinnig ga zijn wnr ge me tege komt, kga redelijk pertotal zijn van de pille n lsd enzo, en u trips zkr meeneme anders gaat ge r spijt van krijge volgens mij grtz

Osi`

Bewuste gebruiker
Tuurlijk da ik da meeneem, wss komen we elkaar tegen moesten we elkaar herkennen kwa kledij keuze of kop hé :wink:

AcIdObSeSsEd

Belezen gebruiker
Osi` zei:
Tuurlijk da ik da meeneem, wss komen we elkaar tegen moesten we elkaar herkennen kwa kledij keuze of kop hé :wink:

mss wel ma k denk echt da k te pertotal ga zijn om iets te herkenne of juist te herkenne althans :grin:

Osi`

Bewuste gebruiker
Lekker, een heleboel drugskoppen naar happy 6 wahaha :grin:
Hopelijk weet ik jullie trippende kopjes wel te vinden.

XerXoX

Experimenterende gebruiker
AcIdObSeSsEd zei:
Jeller zei:
ik 1 of 2..

hey da vinci da staat me wel aan nu ge t zegt , k heb 5 shiva's dus da zal ook wel even goed zijn (hoop k)

Fuck maat als je de zelfde shiva's hebt liggen als kik dan ga je zeker goed gaan . 1 van mijn vrienden heeft er zo een 10 kunnen bemachtegen 10 euro stuk , wit op de achterkant , shiva tekening natuurlijk , een lichtbruinekleur , en ik vind ze eigenlijk iets kleiner als de normaal tripjes van tegenwoordig .Als je deze hebt ga je zeker goed gaan

7 a 8 u in totaal waarvan 5u echt trippen .
Zelfs per kwartjes werken ze .Heb een geluk dat er ik er zelf nog 2 heb kunnen overhouden voor mijn nieuwejaar in te knalle .

have fun with the shiva's :)

Osi`

Bewuste gebruiker
Heb dezelfde, wel voor 8 euro per stuk natuurlijk. Hmm, dan zal ik op oudjaar toch enorm veel plezier beleven ^^ wel een 3/4de innemen (1/4de was van de vorige week vrijdag, maar daar zag ik niets speciaals, alleen die energie hé man :hearteyes: )

flashkop

Bewuste gebruiker
Happy wordt zooo kapotlaggen denkek, ik ga der dus zeker ook zijn, at d'n'b room hahaaaaa
flashe op den drum n base is zo leuk ghéhé

Osi`

Bewuste gebruiker
flashkop zei:
Happy wordt zooo kapotlaggen denkek, ik ga der dus zeker ook zijn, at d'n'b room hahaaaaa
flashe op den drum n base is zo leuk ghéhé
Kga toch vooral in Psy Trance (ook GOA enzo) en DNB en Reggea present zijn ^^
Hopelijk neem ik ze ook echt in, heb er vooral zin in, maar dat hangt nog van die dag en het uur af dat ik ze inslik hé :tongueout:

Hopelijk komen we elkaar tegen en da we elkaar nie herkenne als gij flashkop en ik osi en da we neig flippe en wss zeggen we wel achteraf op't forum, haha, die gast me wie ik flipte was geflipt en aan't spacen op LSD ^^

flashkop

Bewuste gebruiker
Ja man da wordt echt giere, ma we zen me nen helen hoop trippers, stuk of 7 ma we moete eerst van tvuurwerk al trippend de weg vinne en da wordt wss al een helse onderneming ghehe... morgeavond als ik wakker ben zal ik zeker poste :)

Osi`

Bewuste gebruiker
Wooo happy newyear manne, ben just terug van happy 6, nu thuis, voel de LSD nu nog ff weggaan en mijn god, kheb een hele hoop lelijke scheve smoelen gezien ;PPP

yuuuuu, kgaan is maffe, trip report volg :stoned: :stoned: :stoned:

Bovenaan