Planning gebruik

Mdmja

Experimenterende gebruiker
Back at it again met weer een lastige pussy vraag over gebruik en de gevolgen daarvan.

Was net met m’n vrienden aan het bespreken welke feesten we het komende jaar wouden pakken.

Nou heb ik afgelopen jaar 6x gebruikt. Hele tijd aan de 3 maanden gehouden maar rond ade 3x in 2 week gebruikt waarvan 2 dagen achterelkaar. En de afspraak met mezelf was dan ook om dat zeker niet meer te doen.

Nou willen we dit jaar 4 feesten pakken maar komt dit net niet uit met de maanden er tussen;

2 maart
(4mnd pauze)
1 juli
(6 week pauze)
12 aug
(10 week pauze)
ADE

Moet dit kunnen? Aangezien het wel maar 4x in het jaar is of is het echt af te raden? Als er een af moet vallen is dat wat ons betrefd ADE, maar dan hebben we in de zomer dus als nog maar 6 week pauze..

What to do?

Mdmja

Ik zou opteren om 1 maal voor pep te gaan.

Maart xtc.
Juli xtc.
augustus speed.
Ade xtc.

Ik had dit inderdaad zelf ook in gedachte, heb zelf geen ervaring met speed maar vrienden van mij zijn er eigenlijk stuk voor stuk negatief over, dat het te weinig met je doet, je harder wilt maar dat je dat punt wat je zoekt niet kn bereiken zeg maar. En rampzalige verhalen over dagen slecht/niet slapen. En natuurlijk dat het troep is, maar toch ben ik wel nieuwschierig als ‘afwisseldrug’

En ik hou zelf vooral van het vreedzame sfeertje/praten met onbekenden, is dat vergelijkbaar met xtc? Zit ik in dezelfde ‘vibe’ als mensen die aan de xtc zitten? Of loop je elkaar een beetje mis.

Sorry het is allemaal echt super slecht verwoord dus ik hoop dat je me begrijpt haha,

Iniedergeval bedankt!

Yaizer

Bewuste gebruiker
Goed van je dat je zo met je gebruik omgaat, mogen er veel van leren. Was in het begin ook helemaal van plannen met minimaal 3 tot 6 maanden. Nu ongeveer eens in het jaar wat ik prima vind.

Maar wat hierboven wordt verteld, die van juli tot augustus heeft maar 6 weken pauze. Ik zou dan om 12 augustus pep doen.

Begrijp wel dat de regel "minimaal" 2 tot 3 maanden is en het beste is om niet elke keer weer net na de hersteltijd die tank opnieuw te rammen. Dit is geen wetenschappelijke mening overigens, zou kunnen dat het gewoon 100% oke is om het elke keer weer te doen weet niet of iemand hier meer van af weet?

Mdmja

Goed van je dat je zo met je gebruik omgaat, mogen er veel van leren. Was in het begin ook helemaal van plannen met minimaal 3 tot 6 maanden. Nu ongeveer eens in het jaar wat ik prima vind.

Maar wat hierboven wordt verteld, die van juli tot augustus heeft maar 6 weken pauze. Ik zou dan om 12 augustus pep doen.

Begrijp wel dat de regel "minimaal" 2 tot 3 maanden is en het beste is om niet elke keer weer net na de hersteltijd die tank opnieuw te rammen. Dit is geen wetenschappelijke mening overigens, zou kunnen dat het gewoon 100% oke is om het elke keer weer te doen weet niet of iemand hier meer van af weet?

Bedankt voor je reactie! Ik heb voor jou eigenlijk ook de vraag die ik hierboven aan psytekz stelde. Wat zijn je ervaringen met pep op een ‘pillenfeestje’ en de verschillen met pep/x in het effect?

Mdmja

Om de vraag over het praten en op een level zitten met mensen aan de xtc wat duidelijker te maken;

Ik ga ook wel eens met m’n vriendin naar technofeesten met alleen drank, omdat ze epilepsie heeft en om het natuurlijk speciaal te houden.
Maar ik merk dan dat ik natuurlijk wel met mensen in gesprek raak, maar dat de gesprekken lang niet zo mooi zijn als met xtc op, en dat de ander ook redelijk snel weer weg gaat zodra hij/zij hoort dat ik geen xtc op heb.

Nou zijn die leuke interacties juist een groot deel van mijn feest, zal ik dit wel ervaren met speed?

Bovenaan