Ja ik ruik aan jou plas dat jij het bent. En waarschijnlijk kun je het proeven ook. Ze laten er honden aan ruiken en geven het aan de cavia te drinken. Als die stoned wordt weten ze genoeg.skaffaboy zei:neee, want ze kunne via plas ook identiteit vinden togh? dus dat werkt niet denk.. ik zoek gwn iets waardoor ze die drugs is mijn pis niet vinden en ook geeen dingen wardoor ik genaait kan worden.. iemand een idee!?![]()
Ps: ik heb gehoord dat je als je je vinger in chloor doopt en daarna over je vinger pist in dat buisje, ze dan ook niks kunnen vinden, iemand die dit weet? en natuurlijk heeeell veel water drinken../
ja nou ben ik de gebeten hond. Voordat je navraagt of iets klopt, wij zijn hier geen doktoren en op een domme vraag kun je een dom antwoord krijgen. Natuurlijk zit er DNA in jou pis maar heb je enig idee hoeveel geld het kost om DNA materiaal te vergelijken> Tenzij jou ouders erg rijk zijn gaan ze dat heus niet checken.skaffaboy zei:@Drientje
Ik vraag alleen na wat ik heb gehoord, zou toch kunnen dat er DNA of zoiets in je plas zit? Dat je dan zo reageertis gewoon sneu en zielig. Als je geen nuttige informatie kan geven, reageer dan gewoon liever niet!
The simple answer to your question is, yes. Any body fluid or secretion
that contains nucleated cells contains DNA that can be isolated and
analyzed. Even secretions such as tears and ear wax contain nucleated
cells. DNA in urine comes from epithelial cells that line the bladder and
ureters. A small number of cells are fluffed off every day, and with the
techniques that are available for DNA typing today, especially PCR, DNA
profiles can be obtained from a very few number of cells.