Plas Controle

skaffaboy

Newbie
Ik moet vandaag in een buisje plassen en ter controle opsturen. Maar het probleem is dat ik 2 weken geleden nog heb geblowt. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ze niks in mijn plas vinden? Daar zijn toch wel manieren voor? Help me a.u.b want ik wil eig. nog wel af en toe blowen! :stoned:

skaffaboy

Newbie
neee, want ze kunne via plas ook identiteit vinden togh? dus dat werkt niet denk.. ik zoek gwn iets waardoor ze die drugs is mijn pis niet vinden en ook geeen dingen wardoor ik genaait kan worden.. iemand een idee!?:openmouth:
Ps: ik heb gehoord dat je als je je vinger in chloor doopt en daarna over je vinger pist in dat buisje, ze dan ook niks kunnen vinden, iemand die dit weet? en natuurlijk heeeell veel water drinken../

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
:tearsofjoy: Pis jij dan maar lekker over je vingers heen. Ik denk dat als ze chloor in je urine vinden dat je nog verder van huis bent. Gewoon niet meer blowen als je niet mag blowen. En anders schijt aan hebben en gewoon lekker blowen en die mensen maar laten zeiken.

Flameon

Badass junkie
Als je het moet opsturen dan zou ik iemand anders laten plassen. Aan urine weet je niet of het persoon a of b is. Verder denk ik overigens wel dat de blowinhoud uit je urine is

Drientje

DF-koning
skaffaboy zei:
neee, want ze kunne via plas ook identiteit vinden togh? dus dat werkt niet denk.. ik zoek gwn iets waardoor ze die drugs is mijn pis niet vinden en ook geeen dingen wardoor ik genaait kan worden.. iemand een idee!?:openmouth:
Ps: ik heb gehoord dat je als je je vinger in chloor doopt en daarna over je vinger pist in dat buisje, ze dan ook niks kunnen vinden, iemand die dit weet? en natuurlijk heeeell veel water drinken../
Ja ik ruik aan jou plas dat jij het bent. En waarschijnlijk kun je het proeven ook. Ze laten er honden aan ruiken en geven het aan de cavia te drinken. Als die stoned wordt weten ze genoeg.

Stop met blowen, het lijkt me duidelijk dat jou verstand nog heel veel moet groeien en je nog veel kennis tot je moet nemen.

cropp

Badass junkie
een vriend van mij heeft ook regelmatig uc`s maar zolang hij het bij ongeveer anderhalve gram wiet houd per week houd is het volgens die leiding van dat internaat binnen de norm, hoe minder je blowt, hoe sneller het afgebroken word.

shokora

Wijs gebruiker
Zijn op zich wel manieren voor, al testen ze op steeds meer bijproducten. Je kan gewoon een paar dagen tering veel water drinken (niet jezelf dooddrinken aan water.. dat is teveel :P), dan wordt de hoeveelheid THC in je urine zoveel verdund dat het niet meer positief is. Probleem is alleen dat alle stoffen die normaal in je urine zitten ook in veel kleinere mate voorkomen en dat het veel minder geel is.

Geelheid kun je toevoegen door vitamine b12 supplementen, maar ik heb geen idee op wat voor stoffen ze nog meer als controle testen.

skaffaboy

Newbie
@Drientje

Ik vraag alleen na wat ik heb gehoord, zou toch kunnen dat er DNA of zoiets in je plas zit? Dat je dan zo reageertis gewoon sneu en zielig. Als je geen nuttige informatie kan geven, reageer dan gewoon liever niet!

@Iedereen

Laat maar zitten, ik heb vrijdag dat buisje opgestuurd en heb me gewoon voorgenomen die afgesproken 3 maanden dat ik niet mag blowen vol te houden. In ieder geval wel bedankt als je in dit topic wat nuttige informatie hebt gegeven!

Drientje

DF-koning
skaffaboy zei:
@Drientje

Ik vraag alleen na wat ik heb gehoord, zou toch kunnen dat er DNA of zoiets in je plas zit? Dat je dan zo reageertis gewoon sneu en zielig. Als je geen nuttige informatie kan geven, reageer dan gewoon liever niet!
ja nou ben ik de gebeten hond. Voordat je navraagt of iets klopt, wij zijn hier geen doktoren en op een domme vraag kun je een dom antwoord krijgen. Natuurlijk zit er DNA in jou pis maar heb je enig idee hoeveel geld het kost om DNA materiaal te vergelijken> Tenzij jou ouders erg rijk zijn gaan ze dat heus niet checken.

The simple answer to your question is, yes. Any body fluid or secretion
that contains nucleated cells contains DNA that can be isolated and
analyzed. Even secretions such as tears and ear wax contain nucleated
cells. DNA in urine comes from epithelial cells that line the bladder and
ureters. A small number of cells are fluffed off every day, and with the
techniques that are available for DNA typing today, especially PCR, DNA
profiles can be obtained from a very few number of cells.

En waarom ik zo reageerde, als jou urine gecheckt wordt sta je onder een ouderlijke of andere macht die het beste met jou voor heeft. Het lijkt me logisch dat als je van jezelf houdt jij ook het beste met jezelf voor moet hebben. Stop met blowen en vergaar kennis. Dat is wat telt.

geekos

Bewuste gebruiker
Ooit komt die gezegende leeftijd van 18 wel, gewoon nog een beetje geduld hebben en voorlopig de brave zoon spelen

Bovenaan