please help mij met je ervaringen met drugs..

Stephanie

Newbie
Hey mensjes! Ik moet voor mijn eindexamen een profielwerkstuk maken, en daarvoor moet ik de invloed van drugs op de hersenen onderzoeken. Nou moet ik ook te weten komen wat mensen voelen e.d. als ze een bepaalde drug gebruiken. Dit kan ik natuurlijk ook overal op internet vinden maar ik moet zelf onderzoek doen :(. Dus in plaats van alles zelf uit te proberen is hier mijn vraag: Wat voel je/ hoor je/ zie je e.d. als je een bepaalde drugs hebt genomen (graag erbij welke), dus wat zijn jouw ervaringen ermee?? Je zou me heel erg helpen als je dit beantwoordt!! Tnx, Stephanie

Hierbij het vriendelijke verzoek niet te gaan spammen in alle secties, één topic in deze sectie lijkt me voldoende, de andere topics zijn getrashed.

Hallo Stephanie,
nou ik gebruik zo ongeveer 1 keer per maand een xtc-pilletje op een feest (sensation,dance-valley etc). Ik ben hier dit jaar in mei mee begonnen op aanraden van een hele goede vriend. Hiervoor was ik echt hartstikke anti-drugs, moest er niets van hebben. Maar ik dacht; ik probeer het gewoon een keertje en dan weet ik in ieder geval wat het is. Ik heb de mooiste avond ooit gehad. Super! Ik heb twee keer een half pilletje gehad, over ongeveer 7/8 uren verspreid en ik voelde me helemaal top. De muziek werd ineens veel luider en helderder en ik vond het prachtig. Daarnaast voelde ik m'n benen niet meer, dat danst natuurlijk super. Verder dacht ik op dat moment alleen maar positieve dingen, eventuele problemen dacht ik niet aan. Het is wel belangrijk dat je regelmatig wat drinkt en zo nu en dan je rust pakt. Verder moet je natuurlijk niet teveel nemen. je kunt je pillen laten testen en zo uitrekenen hoeveel je kunt nemen. Tja, verder heb ik er alleen maar postivie ervaringen mee. Als je nog vragen hebt, kun je ze altijs stellen! Succes!

Terug
Bovenaan