Ploffie

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Hmm kon niks vinden op plof ..
Maar als je gewoon coke (in snuifbare vorm) in een shaggy doet (lange vloei - tip - tabak) heeft dat dan nut? Of is het zonde van je coke? Ik heb 1 x wat erover gelezen hier en toen las ik dat het al verbrand is voor het je longen bereikt?

Vriend van me wil het vanmiddag gaan doen dus hoop dat ik nog snel ff reactie kan krijgen hierop.. :)

Frisko

Badass junkie
Gelegenheidsgebruiker zei:
Hmm kon niks vinden op plof ..
Maar als je gewoon coke (in snuifbare vorm) in een shaggy doet (lange vloei - tip - tabak) heeft dat dan nut? Of is het zonde van je coke? Ik heb 1 x wat erover gelezen hier en toen las ik dat het al verbrand is voor het je longen bereikt?

Vriend van me wil het vanmiddag gaan doen dus hoop dat ik nog snel ff reactie kan krijgen hierop.. :)
zonde van je geld...
altijd iets met de temp waarop het verbrand,hoe ut net zit weet ik ook niet,ik snoof alleen sos... :)

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Dus je kan het beter snuiven als je nog 2 lijntjes heb?
Een ander maatje van me zei juist dat je er vet van ging spacen en die heeft het ook al meerdere keren gedaan maar ik weet niet of hij het wel eens nuchter heeft gedaan of onderscheid kon maken in het spacen van de lijntjes die hij gehad had en het gevoel dat die plof teweeg bracht..

Deranged

Badass junkie
Zonde van je veel te dure coke natuurlijk, anders maak je er toch gewoon ff crack van. Basepijp erbij, thy will be done.

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
nee daar heb ik wat aan haha
ik heb toch al teveel gedaan als je dat (voor 1 xtje) al te erg vind..

ik ben wel wat gewend maarja jullie advies is dus gewoon opsnuiven?
dus roken werkt niet? of vinden jullie het gewoon lekkerder om te snuiven..

Frisko

Badass junkie
Gelegenheidsgebruiker zei:
Dus je kan het beter snuiven als je nog 2 lijntjes heb?
Een ander maatje van me zei juist dat je er vet van ging spacen en die heeft het ook al meerdere keren gedaan maar ik weet niet of hij het wel eens nuchter heeft gedaan of onderscheid kon maken in het spacen van de lijntjes die hij gehad had en het gevoel dat die plof teweeg bracht..
mjah,dan, kan je hem beter zuiver maken met amoniak en boven zilverpapier roken...
ben sowieso geen voorstander van coke roken magoed...

Deranged

Badass junkie
Nee ik ook niet, snuiven is voor mij de enige manier om het te gebruiken. Houdt er ook rekening mee dat roken een stuk schadelijker en verslavender is, als je het goed doet dan.

melissa

Wijs gebruiker
een plofje is over t algemeen best lekker hoor.
ik doe t meestal aan t eind van de avond,om een beetje rustig te worden....
jammer van je coke is t wel...
idd t meeste verbrand,als je em in je neus stopt heb je een langer effect.
maar als je je plof goed maakt,niet te zuinig dus word je echt wel ff lekker space...
voor mij net genoeg om lekker in bed te kruipen en te ontspannen(jammer alleen dat t hooguit 5 min duurt(en je huis stinkt :rolleyes: )
ik maak trouwens plofjes van filter sigaretten,vind ik lekkerder dan met shag,nadeel je bent wel ff aan t klooien voordat zo een ding klaar is.....
maar ja als ik een snats heb gehad,vind ik t juist fijn om bezig te zijn :wink: :wink: :wink: :wink:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
melissa zei:
maar als je je plof goed maakt,niet te zuinig dus word je echt wel ff lekker space...
voor mij net genoeg om lekker in bed te kruipen en te ontspannen(jammer alleen dat t hooguit 5 min duurt(en je huis stinkt :rolleyes: )
ik maak trouwens plofjes van filter sigaretten,vind ik lekkerder dan met shag,nadeel je bent wel ff aan t klooien voordat zo een ding klaar is.....
maar ja als ik een snats heb gehad,vind ik t juist fijn om bezig te zijn :wink: :wink: :wink: :wink:

En dan je lijn inzuigen aan die tiploze sigaret en tabac in je mik krijgen,deed het vroeger ook als afsluitertje.. :wink:

melissa

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
melissa zei:

En dan je lijn inzuigen aan die tiploze sigaret en tabac in je mik krijgen,deed het vroeger ook als afsluitertje.. :wink:

nee ik pluis de tip uit en frommel em dan weer terug,dan pas de lijn opzuigen :wink: :wave:

melissa

Wijs gebruiker
was ik ooit ook eens te enthausiast bezig.....
had ik mijn hele plof klaar,ff aan lebberen(zodat hij niet te snel opbrand)
druk aan t ouwehoeren,en aan t lebberen,lebber lebber....
sigaret opengescheurd en de hele mik op de grond.....
flippen.....want t was mijn laatste lijn,ik zat daarvoor nog druk te overdenken of ik hem via mijn neus,of mijn longen zou gaan nuttiggen......
en toen had ik niks meer :angry: :angry: :angry: :angry:

ja mijn smoel vol met tabbak :grin:

melissa

Wijs gebruiker
Frisko zei:
melissa zei:
..
en toen had ik niks meer :angry: :angry: :angry: :angry:

en toen voelde je je slecht!!!,heb ut ook al meegemaakt!! :grin:

tja je zit daar dik 15 min te pielen,in heerlijke afwachting van wat komen gaat en dan........
verkeerde keuze dus die avond :wink:
had ik maar neus gekozen dan was t goed geweest :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

melissa

Wijs gebruiker
whahaha.........
mijn vriend liet ooit een keer een cd hoesje vallen met 1 1/2 gram erop,toen hij hem wou doorgeven......
bij mijn vriendin....in t hoogpolige blauwe tapijt.......
we konden niks meer terug vinden......
daarom heb ik nu laminaat,whoeha.....
hij is nmlk nogal onhandig :wink: :wink: :wink:

Frisko

Badass junkie
melissa zei:
whahaha.........
mijn vriend liet ooit een keer een cd hoesje vallen met 1 1/2 gram erop,toen hij hem wou doorgeven......
haha goed bedacht van dat laminaat...
wij namen altijd met eenn paar mensen een spiegel van 1x1m(groot genoeg denks)

gram of 3 erop en yuuu
tot mn pa op een keer fijn thuis kwam van ze vriendin,spiegel lag in het midden van de woonkamer op de tafel...vul de rest maar aan!! :angry: :angry: :angry:

melissa

Wijs gebruiker
Frisko zei:
melissa zei:
whahaha.........
haha goed bedacht van dat laminaat...
wij namen altijd met eenn paar mensen een spiegel van 1x1m(groot genoeg denks)

gram of 3 erop en yuuu
tot mn pa op een keer fijn thuis kwam van ze vriendin,spiegel lag in het midden van de woonkamer op de tafel...vul de rest maar aan!! :angry: :angry: :angry:

das lullig.....
kon je niet zeggen dat je ff wou kijken of je aambeien had ofzoiets :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

wij deden hier ook altijd een portie met zijn allen,maar dat had ik gauw bekeken want je had er echte snuifdozen bij die niet meer waren weg te slaan bij t bord met sos......
dus nu krijgt iedereen hier zijn eigen bordje.......
en soms legt de een er wat bij de ander op......
maar je hebt ze ertussen die hun portie angstvallig in hun zak houden en naar de wc verdwijnen......

dat zijn dus dezelfde mensen die niet bij t bord waren weg te slaan :wink:

Frisko

Badass junkie
Flashing Moments zei:
Het heeft wel effect.. alleen nietzo erg veel..
t smaakt wel lekker
lekker???,ik vind het anders maar een raar smaakje hebben...en het stinkt dat het niemeer normaal is!!!

Hykos

Newbie
ten eerste is het super slecht om coke en crack te roken, de fijne haartjes op je longen die alle afvalstoffen verwerken zoals van blowen en roken enz.....verbranden!!! door de extreme giftige stoffen zoals bezeen die vrij komen en je cell weefsel gewoon weg vernietigen!! en die cellen en haartjes komen nooit meer terug.
waardoor je 45% meer kans op longemfyseem hebt en de agresieve kleincellige vorm
van longkanker kan krijgen waardoor je cellen zo snel delen dat je binnen 2 maanden de pijp uit bent!!! ik zelf gebruik ook tuurlijk !!!!wie niet :P maar snuiven veel minder verslavend en het werkt tien beter als roken!!!! mijn ervaring. spaar je longen moeten namelijk je hele leven mee en je word zeker 70 jaar

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ooooh plofjes zijn zo smerig.. Vieze zoetige smaak.. Werd er altijd ontzettend misselijk van.. Geef mij maar gewoon een lijntje!

Bovenaan