Poep in speed

Lemmy

Badass junkie
Hi,

De meesten die me ooit zijn tegengekommen op dit forum weren dar ik erg veel van speed hou. Nou was ik vorige week met mn familie naar NeW YURK en ik ken daar natuurlijk geen dealer. Als je daat woont en dit leest nee ik hoef niet van Amerika, daar stoppen ze namejijk overal ffentanyl in tegenwoordig. Dus ik heb een zakje gepakt en dat om het zakje speed heen gedaan en toen doorgeslikt. Zat 20 gram in, dus dat zakje zou ook terug naar Nederlandse moeten kunnen zonder dat het opraakt. Maar toen hij er in New York aan de andere kant uitkwam zag ik dat er al wat poep zat in dat zakje waar de speed in zit. Is da gevaarlijk? Mijn steken in mn buik zijn sindsdien namelijk veel erger geworden. En wat kan het dan zijn? Krijg ik weer een jetski in mn buik te horen of is het deze keer anders?
tips welkom

Ikwordtnietoud

Experimenterende gebruiker
Maar is de Pep weer in Europa of nog altijd in New York?
Ik was al een weekje terug. Mn steken in mn buik zijn weg maar nog altijd een druk op mn borst. Kan nu ook bijna niks meer doen. Al 5 dagen gestopt. Druk houd aan. Huisarts wil niks doen aan onderzoeken omdat ik nog zo jong ben en hij geen risicofactoren ziet. Ben hulpeloos. Maar toen ik de speed mee terug nam werkte hij nog wel naar behoren. Kreeg er wel meer klachten van maar zou ook kunnen komen doordat de speed iets heeft gesloopt daarbinnen. Ik zie hier ook geen nuttige informatie afgezien van dit stukje:
Ja hoor daar isiie weer.

En natuurlijk is het niet gevaarlijk. Echt jonge... Drolletje.

• Haha
Waarderingen: N3K0

Ikwordtnietoud

Experimenterende gebruiker
Pfoeh, is dat gevaarlijk?

Euhm nou er is natuurlijk een besmettingsrisico. Dus je zou last kunnen krijgen van diarree bijvoorbeeld. Het lijkt mij voornamelijk goor. Het meest gevaarlijke heb je in ieder geval al gedaan. want zo'n bolletje van 20 gram inslikken kan je zomaar fataal worden als die barsr in je verteringskanaal.

Ik zou dus in ieder geval afraden om de speed weer mee te nemen terug naar Nederland. Speed is niet zo duur en ik kan me haast niet voorstellen dat je je leven wil riskeren voor 100 euro.

In de tussentijd lijkt het me vooral de vraag of je bereid bent heel gore drugs in te nemen om een beetje high te geraken.
Waarde is bijna *modknip*. De dealer waarbij ik nu haal heeft altijd een weekactie maar omdat die zo klein is ben ik genoodzaakt om die meerdere keren tegelijk te halen. Maar kwaliteit is top dus ik vind het oke.
En ik heb het uiteindelijk er wel allemaal doorheen gehaald. Door de druk op mn borst kan ik niet meer werken en heb ik nu alleen mijn studiefinanciering die niet zo uitgebreid is.

Laatst bewerkt door een moderator:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik was al een weekje terug. Mn steken in mn buik zijn weg maar nog altijd een druk op mn borst. Kan nu ook bijna niks meer doen. Al 5 dagen gestopt. Druk houd aan. Huisarts wil niks doen aan onderzoeken omdat ik nog zo jong ben en hij geen risicofactoren ziet. Ben hulpeloos. Maar toen ik de speed mee terug nam werkte hij nog wel naar behoren. Kreeg er wel meer klachten van maar zou ook kunnen komen doordat de speed iets heeft gesloopt daarbinnen. Ik zie hier ook geen nuttige informatie afgezien van dit stukje:
Met de hoeveelheden speed die je hebt gebruikt vind ik het niet gek dat je na 5 dagen nog druk op de borst ervaart.

Je huisarts kan je niet helpen als je niet vertelt dat je speed gebruikt. Zet je er dus overheen en vertel je huisarts dat je zeer regelmatig speed gebruikt in hoge doses. Dat is een vrij simpele stap die je kunt zetten om jezelf te laten helpen.

LucidLucy

Verslaafde in herstel
heb ik nu alleen mijn studiefinanciering die niet zo uitgebreid is.

Speed snatsen op kosten van Ome DUO, lekker man.

Mijn eerste reactie is: hoe heeft iemand met zulke acties recht op stufi?
Maar daarna denk ik dan weer: ohja, verslaving is niet rationeel.

Hulp zoeken, vragen en accepteren is allemaal niet zo eng als je denkt. Je geeft aan dat niemand van je situatie mag weten. Maar als ik iets heb geleerd van verslaving: vroeg of laat val je toch wel door de mand.

Wil je je niet zo'n zorgen meer maken om je gezondheid, kan je misschien beter om hulp gaan vragen.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Waarde is bijna *modknip*. De dealer waarbij ik nu haal heeft altijd een weekactie maar omdat die zo klein is ben ik genoodzaakt om die meerdere keren tegelijk te halen. Maar kwaliteit is top dus ik vind het oke.
En ik heb het uiteindelijk er wel allemaal doorheen gehaald. Door de druk op mn borst kan ik niet meer werken en heb ik nu alleen mijn studiefinanciering die niet zo uitgebreid is.
Screenshot_2024-03-14-15-09-47-364-edit_com.android.chrome.jpg

Nadat we al twijfelden over trollen maar je het voordeel van de twijfel kreeg omdat het forum eraf lag is dit wel de druppel.

Tip van Flip: wees eerlijk tegen je huisarts, zoek hulp voor je drugsprobleem en neem niks aan van de dealers in de DF kerkers. Anders word je inderdaad niet oud.

Bovenaan