nope hij was gelukkig helemaal leeg.Zat er nog coke in je seal?
Oke, maarja als je ouders er niet naar gevraagd hebben dan zullen ze waarschijnlijk niet weten wat het is denk ik. Als ze er ooit nog naar zouden vragen zou ik niet zo goed weten wat een goede smoes isnope hij was gelukkig helemaal leeg.
En wat is de vraag ^^
als ze er ooit naar vragen. weet iemand een smoes. iets anders zeggen waarvoor ik het gebruik ofzo
Waarschijnlijk weten ze dus niet wat het is.
Misschien dat ie ze bewaard voor als ie ooit 1 lege nodig hebt, of een kleine verzameling.Een vraag die je jezelf waarschijnlijk ook al hebt gesteld: waarom bewaar je een lege pony pack? Je stopt toch ook geen leeg blikje cola terug in je tas?
Misschien dat ie ze bewaard voor als ie ooit 1 lege nodig hebt, of een kleine verzameling.
Ik personelijk en me vrienden ook bewaren alle sealtjes en gripzakjes. Zo heb ik van alle opdrukken en formaten wel wat.
Wat ik wel altijd verzameld heb zijn xtc tabletten, ik bewaarde van elke soort die ik ooit gekocht heb altijd 1. Haha
Heb me hier ook een tijdje mee bezig gehouden. Liep uiteindelijk uit de hand waardoor ik iedere nieuwe pil op de markt in mijn verzameling wou en ik teveel op de plank had om zeg maar een gebruikershoeveelheid te noemen. Uiteindelijk het meeste verdeeld onder vrienden.