pony pack gevonden

jeffre3y

Newbie
ik zit net aan tafel. zie ik een pony pack langs me bord liggen. ik snel in me broekzak gedaan en niks gemerkt aan hun. waarschijnlijk weten ze dus niet wat het is. als ze er ooit naar vragen. weet iemand een smoes. iets anders zeggen waarvoor ik het gebruik ofzo

jeffre3y

Newbie
sorry. natuurlijk in haast even getypt. me ouders bedoel ik. waarschijnlijk is die pony pack in me broekzak blijven zitten en eruit gevallen in de wasmachine

SneeuwSnuiver

Bewuste gebruiker
nope hij was gelukkig helemaal leeg.
Oke, maarja als je ouders er niet naar gevraagd hebben dan zullen ze waarschijnlijk niet weten wat het is denk ik. Als ze er ooit nog naar zouden vragen zou ik niet zo goed weten wat een goede smoes is:thinking: maar misschien kan je dan gewoon zeggen dat je het gebruikt om kleine spulletjes in te bewaren zodat die niet door je zak slingeren ofzo.
Weten je ouders helemaal niets van dat je drugs gebruikt?

Voortaan maar goed je zakken nakijken als je je kleren uit doet. En als je een volle seal hebt natuurlijk ook zonde van je coke als die in de wasmachine gaat:blush:

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
En wat is de vraag ^^

Ik denk wat een goede 'smoes' zou zijn voor als ze ooit vragen wat het nou was:
als ze er ooit naar vragen. weet iemand een smoes. iets anders zeggen waarvoor ik het gebruik ofzo

Ik zou (als ze er al ooit naar gaan vragen) gewoon zeggen dat het een opgefrommeld bonnetje of post-it was ofzo. Of zeggen dat het de start was van je nieuwe carrière als origami artiest.

22:22

Newbie
Zeg dat je nagellakjes aan je vriendin cadeau hebt gedaan, de opi nagellak heeft een verpakking met pony pack en een mustang erop, lijkt exact op de opdruk van de sealtjes, maar je was vergeten de verpakking weg te gooien :tearsofjoy::tearsofjoy:

MDMAap

Belezen gebruiker
Waarschijnlijk weten ze dus niet wat het is.

Een packie ligt niet zomaar naast je bord. Zoals @acht.zes zegt: gewoon een duidelijk signaal. Misschien hadden ze tijdens het eten een gesprek willen aanknopen maar is dat er niet van gekomen.

Een vraag die je jezelf waarschijnlijk ook al hebt gesteld: waarom bewaar je een lege pony pack? Je stopt toch ook geen leeg blikje cola terug in je tas?

Als smoes moet je gewoon zeggen dat je in Afrikaanse diamanten handelt en die in een papiertje bewaart. Hoewel aan die diamanten ook bloed kleeft, is dat ongetwijfeld minder dan aan coke. Dat morele besef zal de teleurstelling bij je ouders in ieder geval wat verzachten.

Gabbertje

Wijs gebruiker
Een vraag die je jezelf waarschijnlijk ook al hebt gesteld: waarom bewaar je een lege pony pack? Je stopt toch ook geen leeg blikje cola terug in je tas?
Misschien dat ie ze bewaard voor als ie ooit 1 lege nodig hebt, of een kleine verzameling.
Ik personelijk en me vrienden ook bewaren alle sealtjes en gripzakjes. Zo heb ik van alle opdrukken en formaten wel wat.

mick swagger

Belezen gebruiker
Misschien dat ie ze bewaard voor als ie ooit 1 lege nodig hebt, of een kleine verzameling.
Ik personelijk en me vrienden ook bewaren alle sealtjes en gripzakjes. Zo heb ik van alle opdrukken en formaten wel wat.

Haha van die gerecyclde packjes waar de afbeelding er af slijt. Ik koop altijd gewoon seals bij de smartshop.

Wat ik wel altijd verzameld heb zijn xtc tabletten, ik bewaarde van elke soort die ik ooit gekocht heb altijd 1. Haha

Ieder zijn ding. Haha

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Wat ik wel altijd verzameld heb zijn xtc tabletten, ik bewaarde van elke soort die ik ooit gekocht heb altijd 1. Haha

Heb me hier ook een tijdje mee bezig gehouden. Liep uiteindelijk uit de hand waardoor ik iedere nieuwe pil op de markt in mijn verzameling wou en ik teveel op de plank had om zeg maar een gebruikershoeveelheid te noemen. Uiteindelijk het meeste verdeeld onder vrienden.

mick swagger

Belezen gebruiker
Heb me hier ook een tijdje mee bezig gehouden. Liep uiteindelijk uit de hand waardoor ik iedere nieuwe pil op de markt in mijn verzameling wou en ik teveel op de plank had om zeg maar een gebruikershoeveelheid te noemen. Uiteindelijk het meeste verdeeld onder vrienden.

Ok haha jaa ben er ook niet heel erg actief mee met het verzamelen, af en toe loop ik nog wat leuks tegen het lijf. Het heeft voor mij meer een nostalgische waarde. Ik heb ook een aardige collectie. Met de oudste exemplaren uit 2007 en nieuwste exemplaren uit 2017 haha ja ja ik gebruik al minstens 10 jaar xtc haha.

Vooral toen de bruine boompjes utkwamen wad ik laaiend enthousiast ik had gedacht dat het 200mg tijdperk nooit lang zou duren, nu blijkt de realiteit dat de xtc nu een jaar of 7 later goedkoper dan ooit is en dat er nog nooi zo'n aanbod is geweest van hooggedoseerde pillen. De pillen zijn nog altijd op dat niveau...

Bovenaan