Poppers, blauwe lippen

ShootingStar

Experimenterende gebruiker
Dag allemaal!

Ik had nog een potje poppers over dus die besloot ik vanavond met het uitgaan maar eens te gaan gebruiken. Nu heb ik verspreid over 3 uurtjes circa 6x diep geïnhaleerd. Ik vind het best een grappig effect, alleen nu zijn m'n lippen echt best wel blauwe zie ik in de spiegel. Net als m'n nagels, die ook een beetje blauwe zijn gekleurd. Ziet er niet zo gezond uit. Kennen jullie dit effect en kan dit kwaad?

ShootingStar

Experimenterende gebruiker
Na het opstaan vanmiddag is het gelukkig helemaal weggetrokken. Is wel de laatste keer geweest. Ik kan me ook nog herinneren dat ik na m'n laatste inhalatie een beetje sterretjes begon te zien en goed wankel op de benen werd. Zou overeenkomen met het zuurstofgebrek wat in die linkjes genoemd wordt. Bleghh, schrok best wel toen ik vannacht in de spiegel keek.

Arthur King

Wijs gebruiker
Gelukkig dat het weer helemaal weggetrokken is, ik had ook blauwe lippen toen ik een keer helium nam, 2 sec een grappig stemmetje en toen viel ik flauw door zuurstofgebrek. :confused:

Maar ik kan niet anders zeggen dan dat poppers een kleurig goedje zijn, laatst kreeg iemand er gele vingers van en jij blauwe lippen! :wink:

JunkXL

Bewuste gebruiker
Na langdurige en herhaalde blootstelling: De stof kan op de bloedkleurstof inwerken.

Greetz

Bovenaan