Poppers mee op vakantie?

familieH

Newbie
Hey,
Aankomend weekend vliegen wij met de familie naar Turkije. Nu zouden een aantal van de familie leden graag een kleine hoeveelheid poppers mee willen nemen (max 5 flesjes). Uiteraard is dit vanwege douane risico's niet aan te raden, maar hoe groot zou het risico? (bijvoorbeeld lenzenvloeistof flesje?)

Hartelijk dank!

Ps. Het balletje wat in de flesjes zit, is dit noodzakelijk?

erwin krol

Bewuste gebruiker
Damned, waarvoor risico nemen voor wat rottige poppers!?

Sorry gast , dit vind ik een beetje een neuzelonderwerp; steek die rotflesjes in je kont en gaan. of je moet je daar maar zonder poppers laten nemen.

neti

Badass junkie
jezus zo goed is die zooi ook weer niet :rolleyes:

TIP: neem een flesje cd-cleaner mee en snuif dat :beer:

neti

Badass junkie
geen idee, gewoon aan je neus zetten en ff diep inhaleren... merk je vanzelf :P

als ik m had, had ik m allang aan mn neus gezet :mrgreen:

dirtbag

Bewuste gebruiker
hij ruikt niet zoals beschreven chloorachtig, meer spiritusachtig.
wel een beetje maf gevoel ja:P

neti

Badass junkie
mmm ik heb het je neit chloorachtig beschreven hoor, weet neti vna wie je dat hebt?

ik zal de mijn es pakken nu, live reportje :P

Maxell cd-cleaner, spuit ff wat in het dopje en zet het aan mn neus

beetje spiritusachtig ja, beetjepoppersgeurtje... word dr heerlijl icht van in mn hoofd, ik zweef lekker, net of mn hoofd een grote spons wordt, ook wel en beetje als lijmsnuiven doet het aan... lekker mellow :smoke:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
hmm, zal wel lekker gezond zijn.. :rolleyes:

ontopic: Laat die poppers voor wat het is, ik zou er iig geen gevangenisstraf voor riskeren..

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
poppers zijn kut.

Als je het alleen voor de high doet zou ik lachgas meenemen, gewoon slagroomspuit, patronen en balonnen. Is niet illegeaal en veel relaxter dan poppers, maar is eigenlijk ook niet te vergelijken.

-- edit --

Aanrader om natuurlijk hasj te kopen in turkije en dat in combi met lachgas. wiet + lachgas vind ik echt lekker af en toe, doe het laatste tijd amper meer omdat je maar door blijft gaan met die patronen... :wink:

Bovenaan