Populaire drugs!!!

Wat doe je zelf het liefst (of meest)?

• Paddo´s

Stemmen: 3 27,3%
  • Salvia divinorum

Stemmen: 0 0,0%
  • XTC

Stemmen: 6 54,5%
  • Speed of andere dope

Stemmen: 1 9,1%
  • Harddrugs als: cocaïne, heroïne

• Wiedewiet en Hasjies!!!

Stemmen: 1 9,1%
  • Ehm, smartshop dingetjes, herbals

• Ik ben clean.

• Totaal aantal stemmers
    11
Nou nee, not at all. Het is een kruidje dat je moet roken. Lijkt op thee (qua hoe het eruit ziet dan). Je komt in een volledig andere wereld terecht. Dat is pas hevig trippen!!!

tripkonijn zei:
zeg hoe geraak je aan je salvia?
Je kan dat gewoon in de smartshop kopen. Probeer 5x extract en geen 10x. Wil niet als een zeikerd overkomen maar je gaat anders zo hard trippen dat het niet leuk is voor jou en je omgeving.
tripkonijn zei:
als je het zonder waterpijp doet werkt het dan ook?
Ja, je kan salvia joints kopen maar dat is niet aan te raden en je kan het ook in een gewone pijp roken
tripkonijn zei:
En wat vinden jullie van LSD ?
Nooit geprobeerd maar ik vind de werkingstijd zo lang duren (normaal = 10 tot 12 uur).

DaSniper

Newbie
Ik blow elke dag..
4 keer in het jaar paddo's
Binnekort een keertje LSD.. ik doe dus niet aan drugs die je kapot maken of verslavend zijn.. XTC, speed, coke enzo vind ik allemaal troep

Ephedra die zooi heb ik ook nog wel es gebruikt.. veel energie en tintelingen op je hoofd krijg je ervan, meer niet.

synchemic

Experimenterende gebruiker
Ik rookte eerst alleen wietje/hasje, nu voornamelijk alleen nog maar hasj omdat ik het "down-gevoel" van wiet niet echt lekker meer vind. Ben al wel weer 4 jaar een elke-dag blower.
Ik ben best veel bezig met drugs, heb veel dingen over Timothy Leary (LSD-tripper in de VS) gelezen en had me al voorgenomen om niet voor mijn negentiende drugs te nemen. Maar goed, ben inmiddels negentien en heb nog geen LSD geprobeerd, wel een keer pillen en twee keer coke. Voor mij zijn 't fijne drugsjes, XTC ga ik wel vaker gebruiken maar met mate.

needlefreak

Bewuste gebruiker
ik ben begonnen op mijn 12de met wiet & hasj blowen. dit beviel me zo goed dat ik ook andere drugs wou proberen.ik experimenteerde met lijm,ether, poppers,...het duurde enkele jaren voor ik in contact kwam met hard drugs.eerst nam ik XTC toen speed, GHB, paddo's, LSD en wat later kwam cocaïne en heroïne. na enkele jaren hard drug gebruik begon ik deze producten ook te spuiten.

cold-lady

Experimenterende gebruiker
ik ben begonnen op mijn 15e met blowen. eerst op een feest toen raakte ik in de shit omdat mijn ouders gingen scheiden en heb ik op school geblowd.... school kwam er achter (want ik had een bad-trip en zag zo wit als een lijk) nu ben ik 15 3/4 en heb nog 1x geblowd en 2 weken geleden heb ik XTC (superman) geslikt ik vond het helemaal geweldig en ik voel de drang naar meer..... elke keer als ik uitga zoek ik die gast waarvan ik de pillen heb gehad(gast niet meer gezien)... ik moet mezelf in toen gaan houden..... ben te nieuwsgierig en te levenslustig denk ik.... mijn moeder zal instorten als ze het te weten komt.... ben nu bezig om me in te houden ook al vind ik het moeilijk ik doe mijn best......(de drang blijf ik voelen) :(

A

Anonymous

Gast
Uhm, ik vind speed een hardere drug dan coke. rare keuzes schotel je ons voor..

A

Anonymous

Gast
Nee ik ga me een andere illusie voordoen, heb je uren geen honger en slaap.

Ik ben liever een king :grin: Coke heeft (helaas voor jou) alles wat speed niet heeft.

Deranged

Badass junkie
Zoals ik al zei, je snapt er geen reet van. Het enige probleem dat ik daarmee heb is dat je misschien andere mensen beinvloed met deze bullshit.

Frisko

Badass junkie
Deranged zei:
BobG zei:
Uhm, ik vind speed een hardere drug dan coke. rare keuzes schotel je ons voor..
Dan snap je er duidelijk de ballen niet van, vooral door blijven gaan met die coke.
ben het wel mer deranged eens bob,weet goed waar je mee bezig bent...
ik ben blij dat ik van die rotzooi vanaf ben!!!!! :rolleyes:

A

Anonymous

Gast
Pff keta en speed zijn lekker gezond.
Van speed word je parra als een gek, en het is veel gevaarlijker dan coke.
Ik ken een ketamine 'junk' die zijn erger dan de doorsnee coke junkies.

Jullie doen alsof ik verdoemd ben.

boy

Bewuste gebruiker
Wiet om te gebruiken en voor de rest gaat mijn interesse voornamelijk naar stimulanten / amfetamine-gerelateerde drugs.

Deranged

Badass junkie
BobG zei:
Van speed word je parra als een gek, en het is veel gevaarlijker dan coke.
Van coke wordt je niet para wil je zeggen? Zoals ik al zei, je snapt er echt helemaal niks van. Frisko en ik zijn beide ex coke verslaafden dus neem nou maar van ons aan dat dat gevaarlijker is, en niet zo'n beetje ook.

A

Anonymous

Gast
Pff, verwijt mij maar niets. Je zou jezelf eens moeten zien speed een beetje staan aanprijzen.

Je hebt in je jeugd heel lang gratis van de sos geleefd, ik heb tot nu toe elke gram zelf betaald, en weet hoe veel het kost. Me maandloon is op voordat ik eraan verslaafd kan raken. Ik maak me geen zorgen. Over mezelf dan, doet wel pijn aan de knip.

Wortel

Bewuste gebruiker
lot zei:
BobG zei:
Pff, verwijt mij maar niets. Je zou jezelf eens moeten zien speed een beetje staan aanprijzen.

ik heb Deranged nog nooit speed zien aanprijzen.. :confused:
Hmm half :P Hij promoot speed toch wel een beetje bij de coke gebruikers en hij hemelt het eigenlijk wel de hemel in :P

lot

Badass junkie
slipperman zei:
lot zei:
BobG zei:

Hmm half :P Hij promoot speed toch wel een beetje bij de coke gebruikers en hij hemelt het eigenlijk wel de hemel in :P

dat doe jij ook met LSD jij heb ergens tegen minne gezegd dat als ze echt wil trippen geen DXM moet gebruiken maar LSD

Wortel

Bewuste gebruiker
lot zei:
slipperman zei:
lot zei:
BobG zei:

dat doe jij ook met LSD jij heb ergens tegen minne gezegd dat als ze echt wil trippen geen DXM moet gebruiken maar LSD
Hmm kan ik me niet herinneren linkje??

lot

Badass junkie
slipperman zei:
lot zei:
slipperman zei:
lot zei:
BobG zei:

Hmm kan ik me niet herinneren linkje??

zal m ff zoeken weet niet of k kan vinden

Bovenaan