Populaire drugs!!!

Wat doe je zelf het liefst (of meest)?

• Paddo´s

Stemmen: 3 27,3%
  • Salvia divinorum

Stemmen: 0 0,0%
  • XTC

Stemmen: 6 54,5%
  • Speed of andere dope

Stemmen: 1 9,1%
  • Harddrugs als: cocaïne, heroïne

• Wiedewiet en Hasjies!!!

Stemmen: 1 9,1%
  • Ehm, smartshop dingetjes, herbals

• Ik ben clean.

• Totaal aantal stemmers
    11

lot

Badass junkie
slipperman zei:
http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?t=2673 Dit topic? Alleen nu moet je eens goed lezen :rolleyes: GHB en LSD is wel wat anders :grin:

jah sorry was alles weer aan het lezen en toen dacht o wacht het was GHB niet LSD maar had hem nog niet gewijzigd sorry daarvoor :)

Mac...

Badass junkie
Alle drugs zijn over het algemeen lekker, ook al vind ik qua gevoel K en paddo's wel het lekkerst, op feesten ga ik het liefst toch wel op de pilletjes denk ik.

Psykaholik

Wijs gebruiker
BobG zei:
Pff, verwijt mij maar niets. Je zou jezelf eens moeten zien speed een beetje staan aanprijzen.

Je hebt in je jeugd heel lang gratis van de sos geleefd, ik heb tot nu toe elke gram zelf betaald, en weet hoe veel het kost. Me maandloon is op voordat ik eraan verslaafd kan raken. Ik maak me geen zorgen. Over mezelf dan, doet wel pijn aan de knip.
der verwijt niemand jou iets
let er gewoon maar mee op
ik had ook nie veel geld ma toch had ikwel geld voor die sos toch ma keer op keer weer te kopen.
das echt een rare drugs waar da ge zelfs na een tijd uw eigen mee beliegd

spacekonijn

Badass junkie
schranziewanzie zei:
das echt een rare drugs waar da ge zelfs op de duur uw eigen mee beliegd
bij coke is dat idd nog wel erger , maar in veel gevallen gebeurd dat bij pep net zo goed . dus pas zelf ook maar op :wink:

zeker pep bij mensen die nog onder de 18 zijn vind ik erg foute boel[/list]

Psykaholik

Wijs gebruiker
spacekonijn zei:
schranziewanzie zei:
das echt een rare drugs waar da ge zelfs op de duur uw eigen mee beliegd
bij coke is dat idd nog wel erger , maar in veel gevallen gebeurd dat bij pep net zo goed . dus pas zelf ook maar op :wink:

zeker pep bij mensen die nog onder de 18 zijn vind ik erg foute boel[/list]
jaja tuurlijk
pep is idd nie veel beter
maar gelijk ge zegt bij coke is dat idd een pak erger
en pep is een pak vriendelijker voor uwe portefuille
ma ik praat geen een drugs goed hoor
het heeft allemaal zijn voor en nadelen

flash kieke

Wijs gebruiker
xtc en keta,en af en toe wat ghb.

En van pep moet ik niets meer hebben, ik begin er echt te para van te worden.

A

Anonymous

Gast
Erowid zei:
Interest in adrenochrome as a deliberately administered psychoactive is largely a persisting myth popularized by Hunter S. Thompson's writing. The oral ingestion of a vial by the main character of Fear and Loathing in Las Vegas is not substantiated by published research or reports, which usually refer to the endogenous metabolite.

Qocaïne

Badass junkie
oops :flushed: zal wel weer een domme reactie van me zijn geweest dus :|

ik hoef geen uitleg hoor :wink:

*gets outta here!*

Obyt

Experimenterende gebruiker
Wiet en Hasj, doe ik het liefst, tis ook het enige dat ik doe...
Van al de rest blijf ik af. Nouja, buiten alchohol dan

someone_nl

Belezen gebruiker
Ik doe zelf zo af en toe een lijntje pep of een tikkel.
Soms (zo 1 keer in de 1 of 2 maanden) een lijntje coke.
En blowen doe ik een paar keer per week.

matthijs

Badass junkie
Deranged zei:
BobG zei:
Van speed word je parra als een gek, en het is veel gevaarlijker dan coke.
Van coke wordt je niet para wil je zeggen? Zoals ik al zei, je snapt er echt helemaal niks van. Frisko en ik zijn beide ex coke verslaafden dus neem nou maar van ons aan dat dat gevaarlijker is, en niet zo'n beetje ook.

Ik woon in een omgeving met allemaal kleine dorpjes. XTC, pep en coke enzo zin hier erg populair. Wat mij opvalt is dat coke eigenlijk altijd een verlangen blijft van mensen, nadat ze het een keer gedaan hebben. Speed minder, alleen i sdta goedkoper dus dat kunnen ze allemaal doen.
Mij lijkt dat als je geld zat hebt, coke gevaarlijker is, aangezien je het makkelijker elke dag zou dan dan speed.

Mijn favoriete drugs: hasj/wiet, lachgas, paddo's

t&g12345

Newbie
druids fantasy

Nou 3 capsules verder per persoon en we zijn gewoon dood moe!!
En toen ben ik gaan bellen naar de smartshop in leiden.. Hij zei wanneer je het anaal inbrengt voel je er meer van! Nou daar ging het 2 zakje open ieder 2 capsules in onze anus gedaan! 1,5 uur verder geloof me zie de meest vage dingen poppetjes dansen! Kleuren zo mooi kleuren waar k het bestaan niet van wist!

Geniaal spul! Maart werkt dus pas wanneer je het anaal inbrengt klinkt raar en gek maar denk gewoon aan een zetpil!! :sunglasses:

ILikeWeedzz

Experimenterende gebruiker
Re: druids fantasy

t&g12345 zei:
Nou 3 capsules verder per persoon en we zijn gewoon dood moe!!
En toen ben ik gaan bellen naar de smartshop in leiden.. Hij zei wanneer je het anaal inbrengt voel je er meer van! Nou daar ging het 2 zakje open ieder 2 capsules in onze anus gedaan! 1,5 uur verder geloof me zie de meest vage dingen poppetjes dansen! Kleuren zo mooi kleuren waar k het bestaan niet van wist!

Geniaal spul! Maart werkt dus pas wanneer je het anaal inbrengt klinkt raar en gek maar denk gewoon aan een zetpil!! :sunglasses:

nice 10 jaar oud topic bump.

Bovenaan