Positief getest ?

endor

Badass junkie
Mijn moeder geeft mij (vrij onregelmatig) urinetesten die ze aflevert bij de dokter voor onderzoek.
Zo moest ik ergens vorige week in het potje pissen.
Een paar dagen geleden kwam mijn moeder naar me , en zegt dat er een amfetamine sporen gevonden zijn.
Terwijl ik al sinds januarie geen speed meer heb gesnoven. :confused:
Ik heb zelf helemaal niets genomen zeker 3 maand voor de test.
Behalve sinutab (5 mg pseudo efedrine) maar dat kan toch niet gevonden worden?
Ik snap er echt helemaal niets van..
Ik heb me eruit gelult en gezegt dat ik concerta heb genomen tijdens de examens (wat dus niet waar is)

Nu vraag ik me toch af hoe dat kan dat ze me positief testen voor iets wat ik al een half jaar niet meer heb genomen.
Hopelijk vind ik hier wat verlichting.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
misschien toch die pseudo efedrine, dat valt toch ook onder de stimulanten?

endor

Badass junkie
Marla Singer zei:
misschien toch die pseudo efedrine, dat valt toch ook onder de stimulanten?

Ik heb die 1 keer per dag genomen 5 mg per pil , dat kan onmogelijk opgespoort worden volgens mijn dokter.

En ik had al 1 week geen meer van die medicatie genomen voor ik de urinetest kreeg (wat informatie vergeten I geuss)

endor

Badass junkie
speedjunky69 zei:
das zeker te weten de pseudoefedrine chemische structuur vrijwel identiek methamfetamine is desoxyephedrine

Maar van 5 mg pseudoefedrine per dag , 1 week lang , Kan het toch niet dat het na 1 week nog in mijn urine zit?

Volgens mij zijn die tests echt niet betrouwbaar.

W.F.L.

Badass junkie
endor zei:
speedjunky69 zei:
das zeker te weten de pseudoefedrine chemische structuur vrijwel identiek methamfetamine is desoxyephedrine

Maar van 5 mg pseudoefedrine per dag , 1 week lang , Kan het toch niet dat het na 1 week nog in mijn urine zit?

Waarom niet?

Nu goed, als je dokter zegt dat het niet zo is ben ik eerder geneigd hem te geloven. Weet ook niet of er metabolieten van psuedo-efedrine amfetamines zijn, maar dat zou wel kunnen. Er zijn iig redelijk wat stoffen die (meth)amfetamine als metaboliet hebben. Maar naar wat ik begrepen heb is de maximale tijd die drugs nodig hebben om uit je lichaam weg te zijn 8 dagen.

speedjunky69

Bewuste gebruiker
weet van gewone amfetamine ddat het maar 2-3 dagen te traceren valt in urine...

maar goed urinecontroles worden ook steeds geavanceerder zelfs die sneltesten die pasjes zeg maar die ze in de beker met urine worden steeds gevoeliger veel mensen die maanzaad hebben gegeten gaan voor gaas bij uc-s tegenwoordig....

Bovenaan