@Eve's drop mag ik hem al op de kop hangen? 𤣠Onderin zitten nog een paar topjes waarvan alle haartjes nog wit zijn, maar de rest is dus zo. Is een Northern Lights

Bekijk bijlage 44975Bekijk bijlage 44976
Bekijk bijlage 44977
@Eve's drop mag ik hem al op de kop hangen? 𤣠Onderin zitten nog een paar topjes waarvan alle haartjes nog wit zijn, maar de rest is dus zo. Is een Northern Lights
Ze ruikt amper! Valt me heel erg mee dit jaar, beetje bijzonder. Vorig jaar meurde ik mijn huis uit terwijl mijn planten in de tuin stonden, nu ruik ik ze heel soms iets đ¤ˇđźââď¸mooi mooi mooi!
ja je kan ze oogsten, er zijn al wat amber trichomen en de rest is zeer milky!
sommige zouden nog wat wachten maar ik vind dit altijd wel het juiste moment om haar met blad en al op te hangen in het donker.
zo kan ze nog heel even de suikers uit de bladeren halen en een paar daagjes doorrijpen.
Zal lekker ruiken haha!
Zet de schaar er maar in haha, de end ruikt sterker dan de ander.Ze ruikt amper! Valt me heel erg mee dit jaar, beetje bijzonder. Vorig jaar meurde ik mijn huis uit terwijl mijn planten in de tuin stonden, nu ruik ik ze heel soms iets đ¤ˇđźââď¸
Wat doe ik met de onderste takken waar de haartjes nog helemaal wit zijn en de trichomen helder?
Hmmm ik ga dan idd de gok nemen een deel nog even te laten zitten đŹ de volgende northern lights liet vandaag haar eerste groeihaartjes zien đZet de schaar er maar in haha, de end ruikt sterker dan de ander.
maar ruiken zal ze!
Je kan de meest rijpe delen oogsten en de rest nog aan de plant laten, maar dat kan ook weleens stress opleveren waardoor ze vatbaarder is voor schimmels door knip wonden.
Ik vind het altijd wel lekker dat ik in de ochtend een minder rijpe top rook voor wat energie en in de avond de rijpere toppen waar je lekker stoned van word.
Mijn broer woonde ooit bij studentenhuis waar je ĂŠĂŠn kleine wietplant in de tuin tot 100 meter bovenin de straat kon ruiken.Ze ruikt amper! Valt me heel erg mee dit jaar, beetje bijzonder.
Mijn broer woonde ooit bij studentenhuis waar je ĂŠĂŠn kleine wietplant in de tuin tot 100 meter bovenin de straat kon ruiken.
Speculeren is verboden!Ziet dit er goed uit? Ik bedoel qua kweken, drogen, kwaliteit etc. Vraag voor de kwekers en kenners zoals @Calliweed2.0
Het is namelijk het standaard naamloze huiswietje van de shop waar ik het vaakst kom al jaren. Huiswiet van coffeeshops is of word vaak als niet zo best beschouwd.
Deze ruikt zalig, smaakt lekker overheersend Indica aromatisch, zacht en makkelijk tussen de vingers met verkruimelen. Geen overdreven plakvingers er na.
Wel moet je m foed en dubbel verpakken als je m even wil bewaren, hij droogt erg snel uit en dan kan ie wat scherper in de keel zijn en een wat minder zachte smaak.
We hoeven je nierstenen niet te zien.
Zal ik de mijne dan maar even laten zien?Ben ik de enige die elke keer als ik de naam van dit topic zie, denk dat dit topic bedoeld is om vrouwentops (kledingstuk) te posten?
Dat zouden eigenlijk 8 verschillende soorten weed moeten zijn. Eerst de 7 dwergen en dan sneeuwwitje. De eerst dwerg is een heel lichte weedsoort maar als je dan alle 7 dwergen heb gerookt dan kom je aan sneeuwwitje om te roken. Maar om die te kunnen roken moet je een keiharde stoner zijn!Oldskool snowwhite.
Bekijk bijlage 47033
Post eens een foto?Durf ik niet te plaatsen, ben helemaal van slag eigenlijk.
Wel mooie oogst gehad, drogen ging prima.. En nu weken in het curen ruikt het naar een stal ofzo, gewoon dikke hooi lucht âšď¸
edit: Ging waarschijnlijk al mis tijdens het drogen
Yess momentjePost eens een foto?
Mijn eigen kweek ruikt ook soms meer kruidig of hooiig dan dat je er een coffeeshop in zou herkennen, vooral vorig jaar, maar geen klachten over de kwaliteit van het effect.
Beter dan dit word het even niet vrees ik, ziet er trouwens wel een tikkie groener uit in het echt dan op de foto.Post eens een foto?
Mijn eigen kweek ruikt ook soms meer kruidig of hooiig dan dat je er een coffeeshop in zou herkennen, vooral vorig jaar, maar geen klachten over de kwaliteit van het effect.
Ik zou deze gewoon proberen, maar ik kan ze niet ruiken. Urine/kattenpis klinkt niet heel appetijtelijk hahaBeter dan dit word het even niet vrees ik, ziet er trouwens wel een tikkie groener uit in het echt dan op de foto.
De geur is beter te omschrijven als een full-on stal gewoon. Geen kruidige geur echt HOOI of gewoon een urinelucht ofzo, kattenpis. Is misgegaan tijdens het drogen gok ik.
Heb hem een weekje nu gewoon in een lade gelegd ook niet meer laten luchten ofzo want ze zitten er al wel ff in en voelde droog aan.Ik zou deze gewoon proberen, maar ik kan ze niet ruiken. Urine/kattenpis klinkt niet heel appetijtelijk haha
Post eens een foto?