Post je top!

Anunnaki

Wijs gebruiker
zonde, maar al doende leert men.
achja heb hem alsnog ff gerookt net want was niet super nat ofzo, de sterkte niks op aan te merken 😜😜

Smakkt ook beter dan dat die ruikt, fftjes in papieren zakken moet goed wezen denk ik daarna terug in weckpotten.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
CA22D4D8-F7F0-4CDC-AD60-1EE3E7BDF34D.jpeg

Mijn al jaren lange favo wiet. Pracntig he? 😍
De huiswiet van 1 van de 2 coffeeshops waar ik wel kom. Meestal bij deze shop omdat zij ook gewoon goede wat onbekendere wiet soorten verkopen van lokale of kleinere telers. Geen moderne hippy namen als dure verkoopstunt.
Deze heet gewoon eerst de naam vd shop: ........ dan Indica hybride er achter. (Is ± 40% Sativa en 60% Indica)

Eigen Sativa hebben ze ook en heet ook eerst naam vd shop en dan Sativa erachter. Alleen is tie eigenlijk ook hybride maar veel meer Sativa (dacht 70% Sativa en 30% Indica?)
Deze neem ik soms ook maar is me te scherp.

als ik voor meer Sativa effect wil gaan dan kies ik een vd "hippe" bekendere soorten uit.
Zilver Haze, Lemon Haze en soms hebben ze een tijdelijke. Laatst een x Orange Bud en een x iets van Purple Berry Bonds of zo.
Zag er ook wat paarsig uit en smaakte idd erg zoet. Voor de high is ie niet speciaal maar de smaak en geur was zalig!

Eerlijk gezegd is de ouderwetse eerste strain Skunk #1 nog mijn echte favo!
De nieuwere Skunk strains zijn ook erg goed maar halen het niet bij die uit begin jaren '90.

transformated

Badass junkie
Bekijk bijlage 47781

Mijn al jaren lange favo wiet. Pracntig he? 😍
De huiswiet van 1 van de 2 coffeeshops waar ik wel kom. Meestal bij deze shop omdat zij ook gewoon goede wat onbekendere wiet soorten verkopen van lokale of kleinere telers. Geen moderne hippy namen als dure verkoopstunt.
Deze heet gewoon eerst de naam vd shop: ........ dan Indica hybride er achter. (Is ± 40% Sativa en 60% Indica)

Eigen Sativa hebben ze ook en heet ook eerst naam vd shop en dan Sativa erachter. Alleen is tie eigenlijk ook hybride maar veel meer Sativa (dacht 70% Sativa en 30% Indica?)
Deze neem ik soms ook maar is me te scherp.

als ik voor meer Sativa effect wil gaan dan kies ik een vd "hippe" bekendere soorten uit.
Zilver Haze, Lemon Haze en soms hebben ze een tijdelijke. Laatst een x Orange Bud en een x iets van Purple Berry Bonds of zo.
Zag er ook wat paarsig uit en smaakte idd erg zoet. Voor de high is ie niet speciaal maar de smaak en geur was zalig!

Eerlijk gezegd is de ouderwetse eerste strain Skunk #1 nog mijn echte favo!
De nieuwere Skunk strains zijn ook erg goed maar halen het niet bij die uit begin jaren '90.
Mooie top! Lemon Haze is een zalige weedje zeker die geur en smaak alleen al 😍

Mijn favoriet weed is toch wel Purple Punch.
Heb nu 5g Purple Gelato en 5g Watermelon Zkittlez gekocht. Morgen of dinsdag komt het toe. Ben nu bezig met verschillende soorten weed te uit te proberen voor te zien welk 1 het beste vind. Tot nu is Purple Punch me favoriet

Eve's drop

Badass junkie
Mooie top! Lemon Haze is een zalige weedje zeker die geur en smaak alleen al 😍

Mijn favoriet weed is toch wel Purple Punch.
Heb nu 5g Purple Gelato en 5g Watermelon Zkittlez gekocht. Morgen of dinsdag komt het toe. Ben nu bezig met verschillende soorten weed te uit te proberen voor te zien welk 1 het beste vind. Tot nu is Purple Punch me favoriet

Purple punch toevallig eergisteren eens gehaald, het is bijzonder lekker.

Maar het mag wat kosten zeg, mijn Hemel.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
7547F6D4-875D-42B8-93E1-800BBECF65A0.jpeg
⬆️ Purple Punch (bijna puur indica)

89E497B6-D6BB-476E-8DE0-52BA6A5210C1.jpeg
⬆️ Mijn favo, de hybride naamloze huiswiet. (ongeveer 60/65% Sativa en 35/40% indica) 😍

DBDDF1BB-2ABC-422F-BDA6-E8FA4ADD265E.jpeg
Voordeelzakje met restjes. (Grove gruis)
Dit is een mengelmoes van allerlei soorten overheersende sativa wietsoorten. Heel goedkoop maar vaak lekker! Ligt er aan van welke ze het meeste kruim overhouden. Kan dus elke keer net anders zijn.
Ze hebben ook dezelfde voordeel zakjes deals in indica grove gruis.

😍

Laatst bewerkt:

Manu76

Badass junkie
Ik kwam dit tegen met mn wiet laatje opruimen. Al 2 maanden (!!) Niet eens aan gedacht om het te roken.
Bekijk bijlage 58011
Een top blueberry kush van precies 5 gram. Stiekem toch wel zin om er binnenkort een pure joint van te draaien, maar ik heb nog super veel zelf gemaakte edibles dus ik blijf dr lekker van af!
Geen haast, goed bewaren, dan kun je er over 3 jaar ook nog van genieten.

Manu76

Badass junkie
Er zitten nog meer van die toppen in het zakje hoor haha maar het kan ook zo zijn dat ik het gewoon ga verkopen, dan heb ik een gratis ticket voor MoH dit einde van de maand.
Lekker! Ik ben weer wat plantjes aan het kweken, maar ik ga niets verkopen of gebruiken verwacht ik.. Maar ik ben tevreden met heel veel toppen in huis en geen drang om het te consumeren (mijn vriendin consumeert nog 600-800 gram per jaar.) Wietolie gebruik ik zelf alleen als massageolie deze periode 😃.

Gelato43

Bewuste gebruiker
Lekker! Ik ben weer wat plantjes aan het kweken, maar ik ga niets verkopen of gebruiken verwacht ik.. Maar ik ben tevreden met heel veel toppen in huis en geen drang om het te consumeren (mijn vriendin consumeert nog 600-800 gram per jaar.) Wietolie gebruik ik zelf alleen als massageolie deze periode 😃.
Knap! Het niet blowen is wel echt een stuk makkelijker als je van nicotine en tabak af bent merk ik hoor, het is dat ik die top za en het rook en er ff aan dacht maar ik weet zeker als ik nu tabak ik huis had dat de drempel om een joint te draaien veel lager zou zijn geweest gister. nu was het even een gedachte voor 10 min in mn hoofd.

Bovenaan