Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik moest ook gelijk aan jou denken toen ik dat zag.Tering, ik begin nu net met kijken, Boaz komt wel ff binnen bij me met zn 3mmc en etizolam
Ik moest ook wel aan mij denken ja, zoals die ook zei, het voelt energiek, opwekkend, en tegelijk ook heel rustgevend, shit, that's me.Ik moest ook gelijk aan jou denken toen ik dat zag.
Het laat het risico van 3mmc wel goed zien.
Ja volgende week komt ie op tv.Ik moest ook wel aan mij denken ja, zoals die ook zei, het voelt energiek, opwekkend, en tegelijk ook heel rustgevend, shit, that's me.
Ook dat zoeken naar woorden, 380 dingen tegelijk doen en overal door afgeleid worden.
Echt, ik ben op et moment weer ff blij dat ik gewoon een vaste baan heb en stuff to do.
Ik ga snel naar aflevering 2
Edit: oh NPO+ voor nodig. Komt ie later wel gewoon beschikbaar?
Goed gemaakt, heb de eerste 4 afleveringen klaar staan.. Morgen is de rest vast beschikbaar , maar vanaf de eerste aflevering ben ik hooked eraan.
Nu aflevering 2 aan het kijken.
Hoeveel afleveringen zijn er eigenlijk?
Haha ik snap je maar dit is wel oprecht een goed in elkaar gezette docu-serie. Niet oordelend of verwijtend, gewoon een viertal verslaafde die worden gevolgd in hun leven, waarbij een interviewster goede vragen stelt.
Moet je een account voor hebben en betalen. Ik ga dat zo ook even doen. 😂Waar hebben jullie die afleveringen dan gezien? Ik kan alleen de 1ste vinden...
Viel mij ook op ja. Je hoeft niet superslim te zijn om door te hebben dat het absoluut niet goed gaat met Boaz. Na dat verhaal aan de telefoon en vervolgens dat bezoek bij zijn ouders, zouden verstandige ouders hun zoon of weer in huis nemen, óf onderbrengen in een of andere kliniek met de juiste zorg. Nu ging hij gewoon weer naar huis verder met zijn onvoorstelbare misbruik. Die vrienden van hem mochten ook weleens echt aan de bel trekken, maar ja die waren zelf vaak ook ver heen. Heel kille reactie van zijn ouders ja. Natuurlijk is het voor de camera en is dat moeilijk voor sommige mensen, maar toch...Sorry, maar was echt in shock hoe die ouders van Boaz reageerden. Geen wonder dat die jongen zich compleet verdoofd.
"Oh hoi Boaz, nog even een knuffel, ja ach zo gaat dat als je druk bent he?"
Het is natuurlijk geknipt etc. en ik weet niet hoe het zonder camera gaat, maar ik vond het geen enkele liefde uitstralen. Jullie zoon heeft net verteld dat hij verslaafd is, kijk naar zijn ogen zeg. Dat kind is levend dood!

Laatste aflevering aan het kijken. Wat wil ik hun allemaal graag een knuffel geven. ☹
Je gaat echt meeleven hè...Laatste aflevering aan het kijken. Wat wil ik hun allemaal graag een knuffel geven. ☹
Ik ook... Herken mezelf veel te erg. Ik snap Boaz zijn ouders niet, hij heeft me nog het meest geraakt. Wat een sneu jong en situatie.Vind ook hele boeiende serie alleen heel confronterend.
Word er heel emo van als ik er naar kijk 😕
Die donderdag tot maandag verslaving met haar GHB geloof ik ook niet. Dat kan niet.Je gaat echt meeleven hè...
Alleen die vrouw, die vond alles wel best... Geloof ik niets van eigenlijk.