1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

Prachtige atlantis truffel(10gram) trip na vorige extreme horror trip

Discussie in 'Trip reports' gestart door Yasspassss, 16 mrt 2019 om 01:13.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. Yasspassss

Yasspassss Newbie

Hallo allemaal,

Ik heb een van mijn meest indrukwekkende trips allertijde gehad!!! In mijn vorige post kun je teruglezen hoe erg mijn vorige trip voor mij was: "https://drugsforum.nl/threads/geëscaleerde-horror-trip-dragon-dynamite-truffel-15-gram.64501/"

Ik sta nog steeds perplex van de dosis die ik dit keer heb genomen 10gram atlantis en het effect. Ik heb veel zwaardere truffels gehad met een hogere dosis maar nog nooit heb ik zo hard getript als vandaag!!! Het lag waarschijnlijk ook aan de locatie. Ik was alleen en in een hotel. Dit keer wel meer in een hotelkamer geïnvesteerd. De 16e etage in Rotterdam met een adembenemend uitzicht op de Erasmusbrug, de stad en de maas.

Het was erg lastig voor mij om deze trip te plannen. Zo kort na de laatste(4weken) en juist omdat dat echt een horror trip was. Maar ik moest het mezelf bewijzen... Ik moest sterk zijn en mijn angsten in de ogen kijken. Ik dacht een verklaring te hebben voor mijn laatste bad trip namelijk suikerziekte maar hier heb ik geen last van blijkt uit onderzoek het was gewoon een bad trip.

Nu meer over deze trip!

18:30
    Ik heb inmiddels 5 uur niks gegeten het is een vrijdag en ben na deze regenachtige dag best moe van werk en de truffels daarna regelen. In mijn hotelkamer besluit ik ze met amandelnoten en twee bananen in te nemen.

19:00
    Ik word steeds nerveuzer en merk dat ik onder invloed geraak.

19:30
    BAM! Ik geraak in de tripwereld. Paniek!!!
    Ik heb frisse lucht nodig. Ik pak de lift 16 verdiepingen naar beneden en probeer zo onopvallend mogelijk naar buiten te gaan en eindelijk frisse lucht!! Buiten geraak ik in een totaal andere wereld de body load is enorm!!! Alles trilt van binnen en er is nog paniek. Ik loop het uit en tegelijk ben ik bang dat mensen zien dat ik onder invloed ben maar ergens weet ik dat het niet zo is omdat ik van natura totaal niet opvall in de maatschappij. Tegelijk paniek ga ik alweer in een badtrip geraken?? Ik besluit terug te gaan naar het hotel. Iemand heeft luide muziek vanuit de auto staan in een tussenstraat. Ik weet nog dat ik dacht waaaaauw wat een heerlijke muziek. Ik hoorde niks anders meer geen autos die voorbij reden, geen harde wind helemaal niets anders dan die lekkere muziek. Euforie! Dit kalmeerde me al wat. Ondertussen ben ik alweer bij het hotel.

20:30
    Ik besluit een warme douch te nemen aangezien het koud was en m'n jas en alles nog nat waren van vanmiddag toen het regende. Het water was heerlijk warm en dit kalmeerde mij meer. In bed kreeg ik weer paniek... Ga ik nog zolang met dit gevoel zitten!? En toen deed ik iets anders dan gewoonlijk... En hier begon de trip pas echt voor mij!!

21:00
    Ik besloot de controle los te laten. Ik deed mijn ogen dicht en liet alles zn gang gaan de bodyload mn nek, rug en schouderpijn door de dagelijkse stress alles liet ik gaan. En hier begon mijn trip. De truffels namen me mee in een wereld waar ik nog nooit ben geweest. Met zo een lage dosis voelde ik mijn geest het lichaam verlaten. Ik stond perplex en negeerde het perplex staan en liet het los om niet uit die wereld te geraken. Ik zag bizare visualisaties die ik absoluut niet kon verklaren. Ik zag een vrouw met borsten. Ik had sex. Heel vaak... Ik kwam vaak mentaal klaar zonder zaadlozing. Prachtige ervaring!!

22:00
    Ik zit nog steeds aan het toppunt van mijn trip ervaring. Ik wissel het telkens af. De ene keer geniet ik van het adembenemende uitzicht van Rotterdam. Wat een euforie komt hier uit niet normaal! En het ander moment in mijn eigen wereld waar de euforie nog 10x zo lekkerder is.

23:30
    De trip werkt uit. Ik had dit echt nodig denk ik bij mezelf. Helemaal happy lachend de heletijd. Ik keek het programma Pauw en Jenneke ofzoiets haha.. Zag Rutte, Jesse en Buma discussieren en zag gewoon hun ware gezichten. Macht! Dat is alles wat ze willen. Ik negeer het verder en geniet verder van mijn avond vol met euforie in mijn lichaam!!!

Dit was een heerlijke trip. Ik had nog 10gram atlantis naast de 10gram die ik had ingenomen. Ik heb besloten die niet in te nemen omdat dit al heerlijk was en dit ook heel vermoeiend is!

Nu kort na elkaar te hebben getript heb ik besloten om pas over een paar maanden een nieuwe reis te gaan maken. Hopelijk wordt die net zo mooi als deze adembenemende ervaring!

GoldenGrow, Patricio77, KropSla en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Mindless

Mindless Badass junkie Zweefkees Emeritus Mod Tripreporter

Mooi man! Het gaat allemaal om de controle loslaten! ^_^ Dosering is veel minder belangrijk dan je zou denken. Los kunnen laten is wat een trip pas echt in gang zet.

Grappig wat je zegt over die politici. Ik herken dat wel van toen ik na trips soms nog even de tv aanzette en ook het ware gezicht van mensen zag. Er zitten echt wolven in schaapskleren bij. Compleet gerespecteerde mensen die supergoed zijn in manipuleren zodat de meesten hun echte gezicht niet zien.

Babette La Bête vindt dit leuk.
  3. Yasspassss

Yasspassss Newbie

Precies alles draait om de controle los laten dat heb ik nu geleerd :) ik moet het nog wel een paar keer oefenen dan denk ik dat het nog beter en makkelijker wordt :).

Je hebt het perfect omschreven! Wolven in schaapskleren precies zo zag ik ze....

4. Patricio77

Patricio77 Newbie

Wat goed en fijn, had net je horrortrip gelezen, en nu deze. Its all about losing control. En verstandig dat je niet een al te hoge dosis hebt genomen in je eentje, na je vorige ervaring. Op naar meer mooie reizen.

Yasspassss vindt dit leuk.
  5. GoldenGrow

GoldenGrow Belezen gebruiker

nice trip! toen ik las dat je de controle besloot los te laten werd ik blij want dat was echt waar je jouw vorige trip en een deel
    van deze trip op stuk liep.

het stuk je dat je perplex stond maar het perplex staan meteen wist te negeren herken ik ook heel erg van mijn eigen trips

Laden...
Vergelijkbare Topics - Prachtige atlantis truffel(10gram)
  1. Appelpeer
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    1.331
  2. Math1js
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    1.558
  3. n3d
    Reacties: