Praten over telefoon

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Je mag alles over de telefoon zeggen, behalve als het gaat over drugs, wapens of explosieven. dan gaan ze je tappen :confused:

Drientje

DF-koning
Exceptional Insight zei:
Drientje zei:
Hahaha, ik zie het helemaal voor me. Denk dat het een eenzijdige monoloog gaat worden.
Zijn monologen dat niet altijd? Ik vind pleonasme niet per definitie verkeerd, maar deze is wel lelijk :tearsofjoy:
Ik wist dat je zou zou gaan reageren maar ik had al op bevestig geklikt toen ik het zag en toen dacht ik, boeiend. Er komt vast wel een interessante discussie.

Oom Klaas

Badass junkie
Wat als je nou 5 keer per week over de telefoon gaat roepen dat je 3 kilo coke wilt en je blijft dat zo een tijdje doen, met woorden als bom/maxima/koningshuis/zelfmoordaanslag er tussen door.
Wat gebeurt er dan? Word je dan opeens om 4 uur 's nachts uit je bed getild en word je huis doorzocht?

Drientje

DF-koning
Oom Klaas zei:
Wat als je nou 5 keer per week over de telefoon gaat roepen dat je 3 kilo coke wilt en je blijft dat zo een tijdje doen, met woorden als bom/maxima/koningshuis/zelfmoordaanslag er tussen door.
Wat gebeurt er dan? Word je dan opeens om 4 uur 's nachts uit je bed getild en word je huis doorzocht?
Dat zou vet zijn. Alleen ik denk niet dat de heren van het onderzoeksteam de boel netjes achterlaten na het zoeken.

SperSIZEboon

Badass junkie
Oom Klaas zei:
lijkt me dat ze je eerst wel een ffies in de gaten houden wat je allemaal uitvoert voordat ze zomaar je huis binnen vallen

Oom Klaas

Badass junkie
Drientje zei:
Oom Klaas zei:
Dat zou vet zijn. Alleen ik denk niet dat de heren van het onderzoeksteam de boel netjes achterlaten na het zoeken.

Dan pak je toch het gamma krantje en een stift erbij?

Miriam

Bewuste gebruiker
Maar je zegt toch nooit wat over de telefoon? Hier tenminste niet ik ga er altijd langs, veel makkelijker en ook gezelliger :)

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Oom Klaas zei:

Ik denk zeker wel, dat ze het gesprek serieus gaan screenen.

Als je afspraken gaat maken met mensen en praten over een bom onder de auto van de president, en vervolggesprekken hebt erover, ja dan gaan er kwartjes rollen.

Deranged

Badass junkie
Ik heb daar geen moeite mee. Ik deed het vandaag nog toen ik mijn moeder vertelde waarom ik deze dag niet kon komen.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
of straattaal maar dan verkeerd geintrepeteerd.

"Hey, baby, je bent de bom. ik doe een moord voor je :hearteyes: "

tja een computer zal dit berichtje er wel tussenuit pikken, lol

Bovenaan