En praten mét je telefoon niet dan? Exotische psychische aandoeningen worden het toch helemaal deze winter?Drientje zei:Praten over je telefoon is voor posers.
En praten mét je telefoon niet dan? Exotische psychische aandoeningen worden het toch helemaal deze winter?Drientje zei:Praten over je telefoon is voor posers.
Hahaha, ik zie het helemaal voor me. Denk dat het een eenzijdige monoloog gaat worden.Exceptional Insight zei:En praten mét je telefoon niet dan? Exotische psychische aandoeningen worden het toch helemaal deze winter?Drientje zei:Praten over je telefoon is voor posers.
Zijn monologen dat niet altijd? Ik vind pleonasme niet per definitie verkeerd, maar deze is wel lelijkDrientje zei:Hahaha, ik zie het helemaal voor me. Denk dat het een eenzijdige monoloog gaat worden.
Ik wist dat je zou zou gaan reageren maar ik had al op bevestig geklikt toen ik het zag en toen dacht ik, boeiend. Er komt vast wel een interessante discussie.Exceptional Insight zei:Zijn monologen dat niet altijd? Ik vind pleonasme niet per definitie verkeerd, maar deze is wel lelijkDrientje zei:Hahaha, ik zie het helemaal voor me. Denk dat het een eenzijdige monoloog gaat worden.![]()
Dat zou vet zijn. Alleen ik denk niet dat de heren van het onderzoeksteam de boel netjes achterlaten na het zoeken.Oom Klaas zei:Wat als je nou 5 keer per week over de telefoon gaat roepen dat je 3 kilo coke wilt en je blijft dat zo een tijdje doen, met woorden als bom/maxima/koningshuis/zelfmoordaanslag er tussen door.
Wat gebeurt er dan? Word je dan opeens om 4 uur 's nachts uit je bed getild en word je huis doorzocht?
lijkt me dat ze je eerst wel een ffies in de gaten houden wat je allemaal uitvoert voordat ze zomaar je huis binnen vallenOom Klaas zei:Wat als je nou 5 keer per week over de telefoon gaat roepen dat je 3 kilo coke wilt en je blijft dat zo een tijdje doen, met woorden als bom/maxima/koningshuis/zelfmoordaanslag er tussen door.
Wat gebeurt er dan? Word je dan opeens om 4 uur 's nachts uit je bed getild en word je huis doorzocht?
Drientje zei:Dat zou vet zijn. Alleen ik denk niet dat de heren van het onderzoeksteam de boel netjes achterlaten na het zoeken.Oom Klaas zei:Wat als je nou 5 keer per week over de telefoon gaat roepen dat je 3 kilo coke wilt en je blijft dat zo een tijdje doen, met woorden als bom/maxima/koningshuis/zelfmoordaanslag er tussen door.
Oom Klaas zei:Wat als je nou 5 keer per week over de telefoon gaat roepen dat je 3 kilo coke wilt en je blijft dat zo een tijdje doen, met woorden als bom/maxima/koningshuis/zelfmoordaanslag er tussen door.