Pretje bederft

Liesbel

Newbie
Heey .vraagje zijn hier wat jongeren die willen praten of delen over xtc :)
Wil er graag meer over weten aangezien ik t pas 2x heb gebruikt.

Mr. Brosnan

Belezen gebruiker
Ja hoor, ik ben 23 en heb het zelf ook pas 3x gebruikt in die 23 jaar. Aankomende zaterdag wordt hoogstwaarschijnlijk de 4e keer. Sowieso staat er bij het forumkopje XTC helemaal bovenaan een artikel “handleiding xtc” en daar staan zeker goede do’s & dont’s in! Maar als je nog wat andere vragen hebt hoor ik het wel

Dirkdirk

DF-koning
Heey .vraagje zijn hier wat jongeren die willen praten of delen over xtc :)
Wil er graag meer over weten aangezien ik t pas 2x heb gebruikt.

Wat wil je delen? Welke specifieke vragen wil je weten? Voor het delen van ervaringen verwijs ik je naar het gedeelte Trip Reports. Daar kun je je ervaring delen waarop anderen dan kunnen antwoorden.
Specifieke informatie post je in het desbetreffende forum. Je opent nu een topic met een open vraag met weinig informatie wat een spiraal wordt voor spam.

De Rijdende Rachid

Bewuste gebruiker
Wat wil je delen? Welke specifieke vragen wil je weten? Voor het delen van ervaringen verwijs ik je naar het gedeelte Trip Reports. Daar kun je je ervaring delen waarop anderen dan kunnen antwoorden.
Specifieke informatie post je in het desbetreffende forum. Je opent nu een topic met een open vraag met weinig informatie wat een spiraal wordt voor spam.
Valt hier nxtcien inderdaad

Bovenaan