Proberen te spacen op Salvia?

henkdevries

Belezen gebruiker
Beste mede drugsgebruikers,
Ik heb me een tijdje geleden verdiept in Salvia en ik wil het erg graag eens gaan proberen.
Het lijkt mij erg vet omdat het een soort paddo trip is maar dan korter (correct me if im wrong)
Zelf heb ik xtc, veel weed en heeel veeel lachgas gedaan, dus ik denk dat ik niet zo snel bad zal gaan ook al is het erg intens. Ik heb dus erg veel lachgas gebruikt, mocht je er niet bekend mee zijn, voor ongeveer 1 a 2 minuten space je hem op allerlei manieren (ik zelf meer in mn hoofd), blowen verergert de trip.

Aangezien ik zon lachgas fan ben wil ik dit ook eens proberen omdat ik houw van korte trips, paddo's wil ik niet omdat ik geen bad trip van 6 uur wil riskeren. ik ben altijd best zenuwachtig met drugs gebruiken, denken jullie dat ik het aan kan?
Zo ja, hoe kan ik het beste beginnen, de meeste voelen niets van 5x extract? maar 10x is weer erg sterk? Wat doen jullie als jullie salvia gebruiken?
één waker, muziek aan/uit, potje suiker op tafel of weet ik het.

alvast bedankt!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ga eerst maar eens beter inlezen, het is niet zoals paddo's. Met paddo's heb je vervormingen en bij salvia kan je voor je gevoel in een stoel veranderen, heel je kamer zien veranderen, of zelf op een plek belanden. Als je hier goed op tript wat wel moeilijk is, maar dan is het wel een van de sterkste tripmiddelen, en kan het zo heftig zijn dat je jezelf gaat verzetten. Je laggas, wiet en xtc ervaring heb je niet veel aan. Je kan daar wel hard op gaan al is de manier heel anders.

Als je het doet kan je salvia het beste in een puurpijpje roken en dan een aansteker gebruiken waar een blauwe vlam vanaf komt, aangezien de werkzame stof bij een hoge tempereatuur pas vrijkomt.

Maar ga eerst maar eens goed lezen, en bijvoorbeeld ook in de tripreports sectie. Dan weet je ongeveer wat je kan verwachten.

psych-out

Bewuste gebruiker
henkdevries zei:
tnx, heb ik ondertussen gedaan, ik overweeg om eerst truffels te doen.

ik denk wel dat je truffels leuker gaat vinden als salvia, aangezien je een veel aangenamere trip krijgt.
Ik vind salvia niet echt mijn ding magoed, smake verschillen.
veel tripplezier

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Veel mensen ervaren Salvia als onaangenaam, maar dat hoeft natuurlijk voor jou niet zo te zijn.
Ik vind het in ieder geval een goede keus om eerst truffels te doen.

Atropa

Bewuste gebruiker
Van alles wat ik geprobeerd heb is salvia echt het meest bizarre kruid, mijn ervaringen zijn zo divers en betoverend geweest maar ook echt zwaar ongemakkelijke angst, gelukkig is het kort, maar alsnog, je hoofd omgekeerd op je lichaam en armen als draad is slechts het begin van waar Sally je uiteindelijk heen transporteert.

Spacen is een zwaar under statement, dit is echt geen THC meer! Paddo's zijn een stuk aangenamer. Salvia moet je heel discreet inwandelen, dan kun je zelfs als je de juiste diepte hebt gevonden neuk maatjes worden. :P Stukje puur Sjamanisme/oude witchcraft. :wink:

Bovenaan