Problemen Neus

Hey iedereen,
Sinds kort ben ik begonnen met Cocaine.
Ik doe geen enkel andere drugs buiten af en toe alcohol.
(Niet-Roker, geen jointjes, etc...)
Ik heb even geleden 1gram gehad en deed er 2 dagen mee.
Ik kan het perfect beheren.

To the point:
Ik heb na die gram 2-3 dagen smorgens een hevige bloedneus gehad (langs beide neusgaten ook 1 keer).
Nu is het al 1dag geleden dat ik er 1 had.
Overmorgen ga ik weer een grammetje halen.
dat is dan 2dagen zonder bloedneus als ik er morgen geen heb.

zal ik geen bloedneus krijgen ?
is er een manier dat je dit nauwelijk krijgt.
het zal uitdroging zijn en amper kans om te genezen waarschijnlijk.

anyway, heeft er iemand tips voor bloedneuzen en deze te voorkomen.

acidboy

Badass junkie
FlipMeister zei:
uuuh minder snuiven ?

hij is sinds kort begonnen en doet over 1 gram 2 dagen, heeft de afgelopen dagen niet meer gebruikt, en dan zeg jij minder snuiven. Briljant..

Heb verder geen idee.. wat Saivy hierboven zei is denk ik ook wel aardig, maar ben niet direct een snuiver ofzo. De experts zullen je wel nuttigere info kunnen geven.

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Maak er in elk geval een niet te grote gewoonte van, houdt het op eens in de maand minimaal. Spoel na elke lijn je neus met wat water. Gewoon een klein beetje water je neus in, niet helemaal doornsuiven dat water :) gewoon even spoelen.

FlipMeister

Bewuste gebruiker
acidboy zei:
FlipMeister zei:
uuuh minder snuiven ?

hij is sinds kort begonnen en doet over 1 gram 2 dagen, heeft de afgelopen dagen niet meer gebruikt, en dan zeg jij minder snuiven. Briljant..

Heb verder geen idee.. wat Saivy hierboven zei is denk ik ook wel aardig, maar ben niet direct een snuiver ofzo. De experts zullen je wel nuttigere info kunnen geven.

noh jonge dikke expert wat minder in 1x miss ? bijvoorveeld niet 1 gram in 2 dagen want dat blijft veel voor een nieuwkomer

Seneca

Experimenterende gebruiker
Sommige mensen hebben een gevoeligere neus dan anderen, zo simpel is het.

Of je moet wel heel erg vertieft slechte 'cocaine' hebben (wat overigens zeker mogelijk is).

xxmasterxx

volgens bij is dat gewoon beginners kwaaltjes

die iedere startende snuiver heeft

ik had het zelf ook de eerst 2keer en daarna inprinciepe nooit meer
en kan ook zijn dat je toevalleg een scherp stukje of klein brokje naar binnen snuift en die je neus want beschadicht

maar voor de rest lijkt het me niet echt iets om je zorgen over te maken

zo lang je het maar in de hand houd 1a 2x in de maand en niet te veel in een keer want dan krijg je een soort schuurpapier efect hoe langer je vrijft hoe minder je over houd

dus hoe meer je snuift hoe minder NEUS je over houd

dus wees wel gewaarschuwd

mvg wilco

Albino

Bewuste gebruiker
Nu is het al 1dag geleden dat ik er 1 had.
Overmorgen ga ik weer een grammetje halen.

Kijk uit he, je bent zo verslaafd aan dat spul.
En ik had ook eerst last van een bloedneus, gaat vanzelf weg als je meer snuift, wat je eigenlijk niet moet doen! :wink:

xxmasterxx

bedoelde maximaal 1 a 2 maal per maand voor de fun

idd minimaal was het verkeerde woord ja sorry

mja je weet denk ik zelf wel wat goed voor je isen wat niet ik ken er genoeg die snuiven elke zat aaf zeker halve of hele weg en niks aan de hand ma ik weet ook zeker als andere dat zouden doen dat zij er aan onderdoor zouden gaan

is maar net hoe stek je zelgf in je schoenen sta

maar een gewaarschuwd persoon teld voor 2 of 3 of 4 of 5

acidboy

Badass junkie
FlipMeister zei:
acidboy zei:
FlipMeister zei:
uuuh minder snuiven ?

noh jonge dikke expert wat minder in 1x miss ? bijvoorveeld niet 1 gram in 2 dagen want dat blijft veel voor een nieuwkomer

Vind ik echt heel erg mevallen, ik heb de eerste keren een half grammetje op een avond gesnoven. Nou dat was eigenlijk precies genoeg.
En een halve gram op 1 dag betekent ook niet gelijk dat je er twee lijnen van maakt en dat in 1 keer wegknalt. Je kan makkelijk een hele avond doen met een half grammetje, als beginner.
Maargoed.. meningsverschil misschien.

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Ik had tijdens mijn eerste avondje coke de hele avond en de dagen erna een enorme loopneus, schijtirritant. En ook als ik mijn neus snoot zat er bloed tussen. Ik heb nu helemaal geen last meer van mijn neus tijdens en na cokegebruik.

Serenity

Badass junkie
Na een dagje/nachtje snuiven is je neus zwaar uitgedroogd vanbinnen. Om dan kriebel en korstjes door het peuteren wat te voorkomen kun je met je pink gewoon wat vasaline in je neus smeren voordat je gaat slapen. Hielp bij mij iig goed tegen een schale neus en tegen vieze korstjes. Maar een bloedneus is moeilijker te voorkomen, die zit verder in je neus, helaas. Hoort er gewoon bij, wat water snuiven of neusspray kan helpen.

robbert87

Newbie
Serenity zei:
Na een dagje/nachtje snuiven is je neus zwaar uitgedroogd vanbinnen. Om dan kriebel en korstjes door het peuteren wat te voorkomen kun je met je pink gewoon wat vasaline in je neus smeren voordat je gaat slapen. Hielp bij mij iig goed tegen een schale neus en tegen vieze korstjes. Maar een bloedneus is moeilijker te voorkomen, die zit verder in je neus, helaas. Hoort er gewoon bij, wat water snuiven of neusspray kan helpen.

goed ideetje van die vasaline. heb er nu ook heel flink last van. Decibel he haha.

pepito

Bewuste gebruiker
Ik heb vele mensen gezien die na jaren intensief coke gebruik een "open fluit"neus hadden. Sommigen lieten dat repareren m.b.v. kunststof tussenschot. Nare operatie overigens.

DreamWeaver

Badass junkie
robbert87 zei:
Serenity zei:

goed ideetje van die vasaline. heb er nu ook heel flink last van. Decibel he haha.

Hehe, sosjunk :wink: Jammer dat ik er niet bij was, het geluid op je voicemail was toch wel aanlokkelijk :P Ach, met Q-base halen we de schade in!

robbert87

Newbie
DreamWeaver zei:
robbert87 zei:
Serenity zei:

Hehe, sosjunk :wink: Jammer dat ik er niet bij was, het geluid op je voicemail was toch wel aanlokkelijk :P Ach, met Q-base halen we de schade in!

was zeker een degelijk feestje. ma echt daar werd drugs ook echt misbruikt. echt van die lui die te ver gaan en ineens neerflikkeren en afgevoerd worden. heb het zelf 3 keer gezien. maja heb geen meedelijde doen het zelf. ma bij qbase maak ik de achterstand van je alleen ma groter hahaha

Bovenaan