Prostitutie

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Gewoon een beetje je contacten onderhouden in je vriendenkring, dan hoef je nooit geld uit te geven. :wink:

Lana

Wijs gebruiker
Het lijkt me eigenlijk niet zo fris.
Je weet dat er op die dag missch al wel 6 andere lui overheen zijn geweest. Ookal gebeurt het veilig, toch vind ik dat een smerig idee.
Ik ben al vaker gewezen op mijn domheid, dat ik het verschil tussen de man en de vrouw zo slecht begrijp. En dat dat er bij mij ook niet in te stampen valt.
Dat mannen niet persé meer gevoelens bij sex hoeven hebben en dat die hun kwakje op een gegeven moment gewoon kwijt moeten. En dat dat eigenlijk niet zo uitmaakt waar dat ze het lozen zeg maar.
Dat vind ik zo raar eigenlijk. Maar ja, dat schijnt dan mijn handicap te zijn.

matthijs

Badass junkie
Lana zei:
Dat mannen niet persé meer gevoelens bij sex hoeven hebben en dat die hun kwakje op een gegeven moment gewoon kwijt moeten. En dat dat eigenlijk niet zo uitmaakt waar dat ze het lozen zeg maar.zijn.

Misschien raar en primitief maar het is wel echt zo ben ik bang.. :wave:
OT: ben nog nooit naar de hoeren gegaan maar lijkt me best relaxed voor een keer.. denk alleen dat ik, als het puntje bij het paaltje komt, hem te erg schijt :P
Morele bezwaren heb ik sowieso niet... het is gewoon zo wat Lana zegt dus so what... ik krijg seks en dat meisje krijgt geld.
Wat opzich wel een bezwaar is, is dat het merendeel van die meisjes volgens mij zwaar uitgebuit wordt en dat het niet hun eigen keus was hoer te worden.

Imke

Badass junkie
Ik vind het maar zielig en spijtig dat je die meisjes dat wil aandoen. Als je zelf er in niet in slaagt om een meisje te strikken, wil toch wel zeggen dat er iets mis is met je.

Imke

Badass junkie
Dat je sociaal gestoord bent of zoiets, tegenwoordig zijn de meeste meisjes zo gemakkelijk in bed te krijgen dat je er bijna geen moeite meer moet voor doen.

Wacky

Badass junkie
Saivy, kom je vanavond bij mij slapen dan ? ik zorg wel dat ik wat breezers voor je heb :grin: :P

Ik zie zelf niet zo'n problemen in sex voor geld als ik er zeker van was dat ze zelf bewust en in alle vrijheid dat beroep had gekozen. Helaas is dat bij meer dan de helft niet het geval. (En mensenhandel, loverboy gedoe etc vind ik ernstigere misdrijven dan moord)

(zelf nooit gedaan, maar wel een keer getwijfeld toen ik in Las Vegas was, vond dat het bij een reisje vegas wel past, alleen das weer veel te duur)

Doodkapje

Wijs gebruiker
vode zei:
Gewoon een beetje je contacten onderhouden in je vriendenkring, dan hoef je nooit geld uit te geven. :wink:

als ik zoek achter niet complexe sex zoek ik die al zeker niet in mijn vriendenkring...

flashkop

Bewuste gebruiker
Doodkapje zei:
vode zei:

als ik zoek achter niet complexe sex zoek ik die al zeker niet in mijn vriendenkring...

Ja idd, toch zeker niet in mijn alledaagse vriendenkring...
Was het maar waar, zou er dan totaal geen probleem mee hebben voor mij klopt hetgeen wat gezegd is overkwakje droppen en biezen wel iig.
Voor sex moet ik tot nu toe toch wel altijd een vriendin hebben of datgene waar het topic over gaat.
Heb het nog nooit gedaan maar weet bijna zeker dat dit ooit er wel eens van zal komen na een feesje ofzo als de wallet nog goed gevuld is en we van cafe d'anvers komen :mrgreen:

Lana

Wijs gebruiker
Saivy zei:
Doodkapje zei:
BillyBilo zei:
Deranged zei:
Dat komt omdat mannen de hunters zijn en vrouwen de hunted.

:mrgreen: indeed, indeed.

dat dachten jullie dan toch haha :mrgreen:

Zo hoort het nochtans.

Nou, laten we de rollen eens omdraaien :beer:

Ik dacht altijd: ik hoef geen vent die ooit naar de hoeren is geweest. Maar uiteindelijk blijkt het moeilijk om er zo eentje te scoren. Bijna alle mannen zijn al weleens geweest.
En achteraf interesseert het me ook niet zoveel meer. Ik moet er alleen niet teveel bij nadenken :wink:
Gewoon het idee dat mannen als stropers langs hun ´koopwaar´ lopen en er eentje uitkiezen. Blegh.
Dat een zatte vriendenclub elkaar opjut en dan in een bordeel belanden kan k wel begrijpen. (Wij vrouwen verzinnen misschien weer andere heftige dingen..) Maar getrouwde mannen moeten daar weg blijven.

Wacky

Badass junkie
Getrouwde mannen, dat is nu juist waar ik het wel van begrijp. Je bent 30 jaar getrouwd, je vrouw is sinds de bruiloft 40kg aangekomen en drinkt elke dag een halve fles wiskey leeg, heeft haar scheermesje de laatste 20 jaar niet meer aangeraakt en loopt alleen nog de hele dag te zeiken over van alles en nog wat, maar je blijft toch maar bij elkaar vanwege hypotheek en kinderen. Dan snap ik wel dat ie naar de hoeren gaat :)

Imke

Badass junkie
Wacky zei:
Getrouwde mannen, dat is nu juist waar ik het wel van begrijp. Je bent 30 jaar getrouwd, je vrouw is sinds de bruiloft 40kg aangekomen en drinkt elke dag een halve fles wiskey leeg, maar je blijft toch maar bij elkaar vanwege hypotheek en kinderen. Dan snap ik wel dat ie naar de hoeren gaat :)

Meestal is de man de reden waarom ze zich zo gaat gedragen. :wink:

zommes

Badass junkie
Saivy zei:
Dat je sociaal gestoord bent of zoiets, tegenwoordig zijn de meeste meisjes zo gemakkelijk in bed te krijgen dat je er bijna geen moeite meer moet voor doen.

Eigenlijk denk ik dat dat altijd zo geweest is, door de 'emancipatie' van de vrouw is het nu alleen beter zichtbaar. Maar ga er maar vanuit dat de gemiddelde hooizolder van vroeger iedere dag het toneel was van allerlei, al dan niet interfamiliaire, ranzige groepsextaferelen(zware scrabble-klapper).

Wacky

Badass junkie
Al zal Lana het ontkennen, ik denk dat in principe ieder mens behoefte heeft aan sex, met of zonder liefde. Ook vrouwen.

De maatschappij noemt vrouwen die veel vrije sex hebben sletten, en mannen die veel vrij sex hebben stoere kerels, daardoor word vrouwen afgeleerd naar hun eigen behoeftes te luisteren.

De maatschappij is aan het veranderen op dat punt, dus vrouwen hoeven nu niet meer zo schijnheilig te doen.

Imke

Badass junkie
Niemand kan sterven van geen seks te hebben. Dus een primaire behoefte is het niet.

In mijn ogen zijn vrouwen ook sletten als ze veel vrije seks hebben, een vrouw is het verstandigste wezen op aarde. Mannen worden dikwijls helemaal wild door hun hormonen en zouden met iedereen wel seks kunnen hebben, het is dan de keuze van de vrouw om dat toe te laten of niet. Wij kunnen ons zelf nog in bedwang houden, mannen meestal niet.

Wacky

Badass junkie
Ja, want je hebt minder respect voor jezelf als je doet waar je zin in hebt omdat de maatschappij het veroordeeld, of misschien omdat de maatschappij jou heeft geleerd dat je jezelf moet veroordelen als je doet waar je zin in hebt.

vooral doen waar je zelf zin in hebt.. dat doen té weinig mensen helaas..

Overigens ken ik genoeg vrouwen die hierin niet anders zijn dan mannen...

Doodkapje

Wijs gebruiker
Saivy zei:
Doodkapje zei:
BillyBilo zei:
Deranged zei:
Dat komt omdat mannen de hunters zijn en vrouwen de hunted.

:mrgreen: indeed, indeed.

dat dachten jullie dan toch haha :mrgreen:

Zo hoort het nochtans.

hoe het hoort kan me niet schelen...mannen mogen graag geloven dat ze the hunters zijn maar niet zonder goedkeuring van de vrouw... mannen besluiten dat er gejaagd wordt maar vrouwen of er gegeten wordt :wink:

Wacky zei:
Al zal Lana het ontkennen, ik denk dat in principe ieder mens behoefte heeft aan sex, met of zonder liefde. Ook vrouwen.

De maatschappij noemt vrouwen die veel vrije sex hebben sletten, en mannen die veel vrij sex hebben stoere kerels, daardoor word vrouwen afgeleerd naar hun eigen behoeftes te luisteren.

De maatschappij is aan het veranderen op dat punt, dus vrouwen hoeven nu niet meer zo schijnheilig te doen.

ja het wordt eens hoogtijd!!! ik heb evengoed behoefte aan seks maar als ik durf meer dan 1 partner op een week te hebben dan ben ik een hoer of platte matras...ozo cliché

ik wens gewoon goedkope propere mannelijke hetero hoeren...zodat ik ook voor 50 euro van bil kan... (zijn hoeren eigenlijk zo duur?)

Natural_Mystic

Belezen gebruiker
Saivy zei:
Niemand kan sterven van geen seks te hebben. Dus een primaire behoefte is het niet.

In mijn ogen zijn vrouwen ook sletten als ze veel vrije seks hebben, een vrouw is het verstandigste wezen op aarde. Mannen worden dikwijls helemaal wild door hun hormonen en zouden met iedereen wel seks kunnen hebben, het is dan de keuze van de vrouw om dat toe te laten of niet. Wij kunnen ons zelf nog in bedwang houden, mannen meestal niet.

Ik vind dat echt onzin. Het hangt natuurlijk per vrouw af maar ik ben impulsief en ik doe lekker waar ik zin in heb. Als dat betekent dat ik met 2 mannen op een avond naar bed ga (komt zelden voor), nou...so be it. Ik schaam me er niet voor. Overigens heb ik ook rustige periodes, dat ik maanden helemaal even geen zin heb ik casual sex.

Ellesdee

Badass junkie
Natural_Mystic zei:
Saivy zei:

Ik vind dat echt onzin. Het hangt natuurlijk per vrouw af maar ik ben impulsief en ik doe lekker waar ik zin in heb. Als dat betekent dat ik met 2 mannen op een avond naar bed ga (komt zelden voor), nou...so be it. Ik schaam me er niet voor. Overigens heb ik ook rustige periodes, dat ik maanden helemaal even geen zin heb ik casual sex.

ben t met natural eens

Doodkapje

Wijs gebruiker
ik wil nog steeds gewoon een mannelijke prostituee. geen gekul. en reageert ern nog iemand of het nu echt 50 euro kost?

Wacky

Badass junkie
Ja 50 euro, maar das wel zonder voorrijkosten hoor.
Als je bezoek aan huis wil reken ik 50 euro extra.

DreamWeaver

Badass junkie
Geen idee wat mannelijke hoeren kosten, vrouwelijke hoeren zijn er zo veel dat het af en toe wel erg goedkoop word (vraag-aanbod enzo). Ook de station/hero/oost-europese sletjes van 30 euro zijn niet van de lucht.
Side note: Heb al teveel sex , en ben niet iemand die naar de hoeren gaat :)

Imke

Badass junkie
Ellesdee zei:
Natural_Mystic zei:
Saivy zei:

ben t met natural eens

Waarom jezelf zo goedkoop opstellen? Natuurlijk mag je je zin doen en je eigen weg volgen. Maar als je bijvoorbeeld ieder weekend een andere sekspartner hebt, word dat heel vlug bekend en dan beginnen mannen te denken dat je enorm gemakkelijk bent en daar gaan ze op den duur misbruik van maken. En het is niet zo dat je geen vrije seks mag hebben omdat de maatschappij je dan gaat bestempelen als een slet, want tegenwoordig is het stoer en heel normaal dat je je benen gaat spreiden voor iedereen. Waarom jezelf zo vernederen? Heb je dan geen enkel beetje respect voor je eigen lichaam?

Serenity

Badass junkie
Als je ervan houdt om veel seks te hebben, en je hebt seks met mannen waartoe jij je aangetrokken voelt, wat is er dan mis mee?

Imke

Badass junkie
Als ik seks zou hebben met iedereen die mij aantrekt, zou ik al zo'n 10000 sekspartners gehad hebben. Waarom zoiets moois delen met iedereen? Als je iedereen neukt die je ook maar een beetje kriebels geeft, is het niet meer intiem en persoonlijk vind ik.

Serenity

Badass junkie
Saivy zei:
Als ik seks zou hebben met iedereen die mij aantrekt, zou ik al zo'n 10000 sekspartners gehad hebben. Waarom zoiets moois delen met iedereen? Als je iedereen neukt die je ook maar een beetje kriebels geeft, is het niet meer intiem en persoonlijk vind ik.

Mijn mening is, is dat je het iedere keer speciaal en intiem kan maken. Soms moet je je laten gaan door je lusten.

Imke

Badass junkie
Serenity zei:
Saivy zei:

Mijn mening is, is dat je het iedere keer speciaal en intiem kan maken. Soms moet je je laten gaan door je lusten.

Ja maar ik praat ook niet over jou, sommige mensen neuken er maar op los om gewoon te neuken, hoe kan je het nu speciaal maken als je de andere persoon niet eens kent?

Serenity

Badass junkie
Jep, dat is waar. Sommige mensen zijn ook seksverslaafd, misschien komt het type mensen wat jij noemt daarbij dicht in de buurt.

Bovenaan