Chimera zei:Naar de hoeren gaan vindt ik het banaalste/primitiefste wat er is
sorry
Deranged zei:Dat komt omdat mannen de hunters zijn en vrouwen de hunted.
indeed, indeed.Lana zei:Dat mannen niet persé meer gevoelens bij sex hoeven hebben en dat die hun kwakje op een gegeven moment gewoon kwijt moeten. En dat dat eigenlijk niet zo uitmaakt waar dat ze het lozen zeg maar.zijn.
vode zei:Gewoon een beetje je contacten onderhouden in je vriendenkring, dan hoef je nooit geld uit te geven.![]()
BillyBilo zei:Deranged zei:Dat komt omdat mannen de hunters zijn en vrouwen de hunted.
indeed, indeed.

Doodkapje zei:vode zei:Gewoon een beetje je contacten onderhouden in je vriendenkring, dan hoef je nooit geld uit te geven.![]()
als ik zoek achter niet complexe sex zoek ik die al zeker niet in mijn vriendenkring...

Doodkapje zei:BillyBilo zei:Deranged zei:Dat komt omdat mannen de hunters zijn en vrouwen de hunted.
indeed, indeed.
dat dachten jullie dan toch haha![]()
Saivy zei:Doodkapje zei:BillyBilo zei:Deranged zei:Dat komt omdat mannen de hunters zijn en vrouwen de hunted.
indeed, indeed.
Zo hoort het nochtans.
Wacky zei:Getrouwde mannen, dat is nu juist waar ik het wel van begrijp. Je bent 30 jaar getrouwd, je vrouw is sinds de bruiloft 40kg aangekomen en drinkt elke dag een halve fles wiskey leeg, maar je blijft toch maar bij elkaar vanwege hypotheek en kinderen. Dan snap ik wel dat ie naar de hoeren gaat![]()
Saivy zei:Dat je sociaal gestoord bent of zoiets, tegenwoordig zijn de meeste meisjes zo gemakkelijk in bed te krijgen dat je er bijna geen moeite meer moet voor doen.
Saivy zei:Doodkapje zei:BillyBilo zei:Deranged zei:Dat komt omdat mannen de hunters zijn en vrouwen de hunted.
indeed, indeed.
Zo hoort het nochtans.
Wacky zei:Al zal Lana het ontkennen, ik denk dat in principe ieder mens behoefte heeft aan sex, met of zonder liefde. Ook vrouwen.
De maatschappij noemt vrouwen die veel vrije sex hebben sletten, en mannen die veel vrij sex hebben stoere kerels, daardoor word vrouwen afgeleerd naar hun eigen behoeftes te luisteren.
De maatschappij is aan het veranderen op dat punt, dus vrouwen hoeven nu niet meer zo schijnheilig te doen.
Saivy zei:Niemand kan sterven van geen seks te hebben. Dus een primaire behoefte is het niet.
In mijn ogen zijn vrouwen ook sletten als ze veel vrije seks hebben, een vrouw is het verstandigste wezen op aarde. Mannen worden dikwijls helemaal wild door hun hormonen en zouden met iedereen wel seks kunnen hebben, het is dan de keuze van de vrouw om dat toe te laten of niet. Wij kunnen ons zelf nog in bedwang houden, mannen meestal niet.
Natural_Mystic zei:Saivy zei:Niemand kan sterven van geen seks te hebben. Dus een primaire behoefte is het niet.
In mijn ogen zijn vrouwen ook sletten als ze veel vrije seks hebben, een vrouw is het verstandigste wezen op aarde. Mannen worden dikwijls helemaal wild door hun hormonen en zouden met iedereen wel seks kunnen hebben, het is dan de keuze van de vrouw om dat toe te laten of niet. Wij kunnen ons zelf nog in bedwang houden, mannen meestal niet.
Ik vind dat echt onzin. Het hangt natuurlijk per vrouw af maar ik ben impulsief en ik doe lekker waar ik zin in heb. Als dat betekent dat ik met 2 mannen op een avond naar bed ga (komt zelden voor), nou...so be it. Ik schaam me er niet voor. Overigens heb ik ook rustige periodes, dat ik maanden helemaal even geen zin heb ik casual sex.
Wacky zei:Ja 50 euro, maar das wel zonder voorrijkosten hoor.
Als je bezoek aan huis wil reken ik 50 euro extra.
Ellesdee zei:Natural_Mystic zei:Saivy zei:Niemand kan sterven van geen seks te hebben. Dus een primaire behoefte is het niet.
Ik vind dat echt onzin. Het hangt natuurlijk per vrouw af maar ik ben impulsief en ik doe lekker waar ik zin in heb. Als dat betekent dat ik met 2 mannen op een avond naar bed ga (komt zelden voor), nou...so be it. Ik schaam me er niet voor. Overigens heb ik ook rustige periodes, dat ik maanden helemaal even geen zin heb ik casual sex.
ben t met natural eens
Saivy zei:Als ik seks zou hebben met iedereen die mij aantrekt, zou ik al zo'n 10000 sekspartners gehad hebben. Waarom zoiets moois delen met iedereen? Als je iedereen neukt die je ook maar een beetje kriebels geeft, is het niet meer intiem en persoonlijk vind ik.
Serenity zei:Saivy zei:Als ik seks zou hebben met iedereen die mij aantrekt, zou ik al zo'n 10000 sekspartners gehad hebben. Waarom zoiets moois delen met iedereen? Als je iedereen neukt die je ook maar een beetje kriebels geeft, is het niet meer intiem en persoonlijk vind ik.
Mijn mening is, is dat je het iedere keer speciaal en intiem kan maken. Soms moet je je laten gaan door je lusten.