PRSPCT XL

taeknic

Belezen gebruiker
Intoxicated zei:
I would go see a doctor and lay off the juice... :xtc:

Jeeeeh ik was behooooorlijk knetter,
ben gestopt met doordeweeks smoken, dus lekker het weekend ingeluid, en m'n tolerantie is denk ik toch een beetje achteruit gegaan :tearsofjoy:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Haha ik ook niet hoor, ik weet hoe het is.
Ik blowde eerst ook dagelijks, nu zelden, maar als ik blow ben ik ook echt weer stoned als een meisje van 13. :P

taeknic

Belezen gebruiker
Ach, ik geniet er wel weer volop van in het weekend, dus daar ben ik blij om.
De lol was er ook echt af, praktisch elke schoolpauze een toeter, na school, voor werk, na werk etc.

Lauu

Badass junkie
Dopezilla zei:
Zo, eindelijk m'n tickets gehaald. :grin: :rock:

Olle

Ik maandag.

Die muts van een vriendin van me denkt dat er een sneeuwstorm aankomt die vrijdag dus dan durft ze niet te rijden :openmouth:

Lauu

Badass junkie
luchtigtoetje zei:
:rock:
Lauu zei:
Dopezilla zei:
Zo, eindelijk m'n tickets gehaald. :grin: :rock:

Olle

Ik maandag.

Die muts van een vriendin van me denkt dat er een sneeuwstorm aankomt die vrijdag dus dan durft ze niet te rijden :openmouth:

Als het net als vandaag is kan ze toch wel rijden?

Dat vind ik ook, maarja 1,5 uur rijden in de sneeuw is wel klote. Je moet ook nog terug om 07:30 nuchter met allemaal wazige mensen om je heen in de auto :P

Maarja ik geef het 90% kans dat we gaan. :grin: :rock:

Gewoon nieuwschierig...Wie neemt er wat mee? :rock:

Lauu

Badass junkie
luchtigtoetje zei:
Oh. Ja anderhalf uur is idd pittig..

Ik neem mdma in kristallen en in pillen mee. Jij?

Niks :P

Ik drink wat biertjes en rook een jointje thuis en voordat ik naar binnen ga en dan binnen verder door met het bier :sunglasses: Misschien een nakkie sos van een vriend die meegaat als ik de behoefte heb binnen maar ik denk het niet. :)

Dopezilla

Badass junkie
Ik neem eventueel kerstkransjes mee. Maar ik weet niet of die chocolade wel goed voor mijn gestel is. Misschien dat ik het toch met ranja moet stellen, dit feestje. :rock:

Olle

Scharrelboom

Experimenterende gebruiker
Nou ik en mijn vriend zijn aanwezig! kaartjes al paar dagen in bezit (:
Zeker wel zin in :grin: Radium!!

Leuk kerstfeestje in eigen stad, :sunglasses:

wij nemen (waarschijnlijk) mee:
-Speed
-MDMA/XTC
-Heel misschien R-keta.

luchtigtoetje

Badass junkie
Nibiru zei:
12 u meeten bij drink tickets? :grin:

ik neem mdma / mcat / lsd mee.

ja ik besef me nu dus dat het in factory 010 is. daar ben ik nog nooit geweest :openmouth: :openmouth: :openmouth:

hoe de fuck kom ik binnen/bij drink tickets? en zijn het geen muntjes? :openmouth:

Nibiru

Bewuste gebruiker
aah oke.

Nja, we kunnen ook afspreken bij rokersruimte natuurlijk.
Die vind je vanzelf wel.

taeknic

Belezen gebruiker
12 uur rokersruimte? tegen die tijd zal ik de boel wel verkend hebben mag ik hopen,
ik hoop ook dat er weet te komen, ben een totale vreemde in rotterdam, maarja ik ga ervanuit dat dat wel lukt.
ik baal wel ontzettend dat ik geen MD meer heb kunnen regelen, achja, bewaar ik dat voor een volgend mooi event.

jimi

Belezen gebruiker
ik ben er oook en ik heb er heel veel zin in!!
weet iemand vanaf hoelaat de metro rijd?

en ik ga feesten en neem mee: xtc, pep, keta

Karhu

Wijs gebruiker
jimi zei:

Vorige keer dat ik in R'dam was... was dat 7 uur dacht ik... Maar met kerst weet ik dat ook niet zeker :P.

luchtigtoetje

Badass junkie
jimi zei:

zowiezo gewone diensten. ze rijden iig wanneer het feest is afgelopen :grin:

Maar wie is er allemaal 12u in de rokersruimte?

-Luchtigtoetje
-Nibiru
-
-
-
-

Lauu

Badass junkie
Ik ga niet meer. De chauffeur wil niet rijden en het risico op vertragingen en vast komen te zitten op een random station is te groot.

Veel plezier mensen, laat ff weten hoe Bong-Ra het heeft gedaan morgen.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ja, dat feest wordt echt fucking aan vanavond, ik kan niet wachten.
Maar ik weet niet of ik bij de rokersmeet kan zijn, kan zijn dat ik er dan nog niet ben.

luchtigtoetje

Badass junkie
ik heb in ieder geval een adidas pet op en een oude rockster op mn witte shirt. een broek met regenboog kleurtjes op mn kont zakken en zwarte adidas schoenen. verder kijk ik kkstrak en drink ik water. ik heb een 5 dagen baard en ehm.. ja.. dat was het :grin:

taeknic

Belezen gebruiker
Sjezus wat een feestje was dat zeg, ben net weer terug in Groningen,
jullie hebben me vast wel voorbij zien komen; wipneusje, donkerblauw shirt met gele letters,
verschrikkelijk scheel kijkend en malend met m'n kaken als een malloot,
wat een leipe nacht was dat zeg.
Heb ook nog een tijdje zonder shirt rond gewaust totdat meneer de bewaker dat niet gepast vond op een rave. :rolleyes:

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ja, was een mooi feestje, maar wat een fokking dure tent man. 5 euro om je jas kwijt te kunnen, 2,50 voor een biertje, 2,50 voor een wc-stempel. En overal constant in de rij staan, is allemaal leuk en aardig maar ik doe wel weer gewoon blackout voortaan in mijn stadje.

Maar muziektechnisch gezien, er werd lekker gedraaid in de dnb zaal, maar jammer dat de akoestiek niet echt top is daar.

-edit- oh ja, de extreme security die maar rond bleef struinen door de mensen was ook niet echt tof voor de sfeer ofzo.

Bovenaan