El Retro zei:Het wordt hier met de dag LOMPER van dat nieuw schijtvolk met hun lompe vragen.
baba zei:weet ik, maar zolang t nog duurt dan in ieder geval geen shit roken,ben ik echt bang voor!! probeer t wel om te stoppen.

IGotThatGoodShit!!! zei:Je moet gewoon je tyfus smoel dicht houdenn anders sla ik hem wel dicht ik probber iemand gewoon te helpen.zullen we is afspreken zodat ik effe je licht uit kan doen mafkees.snij je strot door vieze vuile hond ik maak je af![]()
![]()
![]()
![]()
Stuur me een bericht om af te spreken 1 tegen 1
![]()
![]()
![]()
pm me je gegevens maar.. heb ik ze gelijk bij de hand voor de aangifteIGotThatGoodShit!!! zei:Je moet gewoon je tyfus smoel dicht houdenn anders sla ik hem wel dicht ik probber iemand gewoon te helpen.zullen we is afspreken zodat ik effe je licht uit kan doen mafkees.snij je strot door vieze vuile hond ik maak je af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IGotThatGoodShit!!! zei:Je moet gewoon je tyfus smoel dicht houdenn anders sla ik hem wel dicht ik probber iemand gewoon te helpen.zullen we is afspreken zodat ik effe je licht uit kan doen mafkees.snij je strot door vieze vuile hond ik maak je af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

barry zei:IGotThatGoodShit!!! zei:Je moet gewoon je tyfus smoel dicht houdenn anders sla ik hem wel dicht ik probber iemand gewoon te helpen.zullen we is afspreken zodat ik effe je licht uit kan doen mafkees.snij je strot door vieze vuile hond ik maak je af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jij bent stoer![]()
heb je btw al wel eens iemand zelfs maar geslagen?
edit: is dit nou niet typisch hollandse praat?![]()

![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

El Retro zei:IGotThatGoodShit!!! zei:Je moet gewoon je tyfus smoel dicht houdenn anders sla ik hem wel dicht ik probber iemand gewoon te helpen.zullen we is afspreken zodat ik effe je licht uit kan doen mafkees.snij je strot door vieze vuile hond ik maak je af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig dit.
DjTrips zei:El Retro zei:IGotThatGoodShit!!! zei:Je moet gewoon je tyfus smoel dicht houdenn anders sla ik hem wel dicht ik probber iemand gewoon te helpen.zullen we is afspreken zodat ik effe je licht uit kan doen mafkees.snij je strot door vieze vuile hond ik maak je af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig dit.
sinds waneer is het niveau van dit forum zo zeer gezakt![]()
wat gebeurt als ik nog eens paar maand van dit forum blijf?

Saivy zei:DjTrips zei:El Retro zei:IGotThatGoodShit!!! zei:Je moet gewoon je tyfus smoel dicht houdenn anders sla ik hem wel dicht ik probber iemand gewoon te helpen.zullen we is afspreken zodat ik effe je licht uit kan doen mafkees.snij je strot door vieze vuile hond ik maak je af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geweldig dit.
sinds waneer is het niveau van dit forum zo zeer gezakt![]()
wat gebeurt als ik nog eens paar maand van dit forum blijf?
Precies alsof het niveau door jou gaat stijgen.![]()

ArieKanariE zei:als je die zeven gram in 1 keer koopt dan geloof ik wel dat het redelijk tot goeie basecoke kan zijn
ArieKanariE zei:.. en dat is inderdaad in een dagje op als jejezelf niet beheerst
ArieKanariE zei:maar in losse grammekes 20 euro ?
ArieKanariE zei:weeg je het wel eens na
ArieKanariE zei:en kook je het zelf ook wel eens nog eens extra uit?
ArieKanariE zei:blijf er uberhaupt wat over dat hard wordt dan ?
ArieKanariE zei:25 euro voor iets dat per kilo omgerekend zo'n 20 euro per gram zou kosten .. en dan echt geloven dat het goed is![]()
[/quote]Deranged zei:IGotThatGoodShit!!! zei:Je moet gewoon je tyfus smoel dicht houdenn anders sla ik hem wel dicht ik probber iemand gewoon te helpen.zullen we is afspreken zodat ik effe je licht uit kan doen mafkees.snij je strot door vieze vuile hond ik maak je af![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()