Pscychedelica

lampenkapje

Bewuste gebruiker
Thanks!
Ik zat al wat op Azarius rond te kijken en mijn oog is gevallen op Mexicana of Tampanensis. Er staat onderaan de beschrijving een mooi overzichtje van wat je kan verwachten (van sterkte).

LoveSexDreams

Belezen gebruiker
Zelf vind ik trippen het leukst als iedereen mee doet. Als er een nuchter persoon bij is haalt dat de magie weg imo. En als enige trippen samen met een nuchter persoon lijkt me niks, als je samen bent kan je je ervaringen delen maar voor een nuchter persoon lijkt het alleen maar alsof je raar aan het doen bent en dan kan je gaan nadenken over hoe je overkomt en in je in jezelf keren wat de trip niet ten goede komt. Als je vriend ook geïnteresseerd is in trippen en het samen met jou wilt doen dan raadt ik dat heel erg aan, je kan dan ook echt dieper connecten met een ander. In mijn ervaring kan je nog prima op elkaar letten en elkaar helpen als je tript op zo'n dosering, ook wel de eerste keer.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Zelf vind ik trippen het leukst als iedereen mee doet. Als er een nuchter persoon bij is haalt dat de magie weg imo. En als enige trippen samen met een nuchter persoon lijkt me niks, als je samen bent kan je je ervaringen delen maar voor een nuchter persoon lijkt het alleen maar alsof je raar aan het doen bent en dan kan je gaan nadenken over hoe je overkomt en in je in jezelf keren wat de trip niet ten goede komt. Als je vriend ook geïnteresseerd is in trippen en het samen met jou wilt doen dan raadt ik dat heel erg aan, je kan dan ook echt dieper connecten met een ander. In mijn ervaring kan je nog prima op elkaar letten en elkaar helpen als je tript op zo'n dosering, ook wel de eerste keer.
Helemaal mee eens. 1 iemand die tript en de ander niet zorgt voor een disconnect in mijn ogen.

Ook beide een eerste trip ooit?
Imo wel, al hangt het er vanaf hoe jullie persoonlijkheden zijn. Kun je je makkelijk overgeven aan zoiets of niet. Maar wat LoveSexDreams ook al zegt, je kunt elkaar ook helpen terwijl je (licht) tript. Zorg ervoor dat jullie een lage dosering nemen en het zo voorzichtig aftasten.

Ik ga er nu even vanuit dat je vriend überhaupt ook wil trippen hè. :wink:

lampenkapje

Bewuste gebruiker
Ja hij wilt ook trippen, niet zo graag als mij maar wilt het wel proberen.
We zijn allebei easy going en nuchter van karakter.
Ik denk wel dat het goed zou komen.
Maar dan beide 10gr, of de een wat minder dan de ander?

Ik snap wel wat jullie bedoelen, zeker omdat we beide geen ervaring hebben.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Als jullie easy going zijn, dan moet het geen probleem zijn denk ik. Als iemand niet de instelling heeft van 'ik laat het gewoon op me af komen, wat er ook gebeurt' en het idee heeft dat er echt iemand bij moet zijn die nuchter is (om aan vast te houden), dan heb ik eerlijk gezegd al een beetje het gevoel van 'moet zo iemand überhaupt beginnen met trippen?' Niet dat een tripsitter nou per se een slecht iets is...

Ik raad aan beginners meestal 7-10 gram aan. Een pakje truffels is doorgaans 15 gram, dit zouden jullie door de helft kunnen delen. Of de 1 iets meer dan de ander. Zie zo'n eerste trip als een kennismaking met het gevoel van trippen. Is het nog geen volwaardige trip, geen probleem want je kunt nog zo vaak trippen als je wilt.

lampenkapje

Bewuste gebruiker
Nja, een tripsitter is natuurlijk wel een geruststelling omdat ik, als onervaren persoon, niet weet wat er gaat komen. Maar aan de andere kant; als je goed voorbereid kan er weinig mis gaan lijkt mij.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Dat is waar dat een tripsitter een geruststelling kan zijn.

Ik heb er dan ook wat gemengde gevoelens bij.

lampenkapje

Bewuste gebruiker
Ik denk dat we gewoon een avondje samen gaan trippen op de bank. Over een tijdje, want zitten beide niet zo lekker in ons vel.

Bovenaan