Psilocybe Atlantis

HetEindeVanAlles

Belezen gebruiker
Ga ze volgende week halen. 12 of 16 gram, één pure joint en vliegen maar :wave:

Heeft iemand ervaring met deze soort die hij/zij wilt delen? Ik vind er bijzonder weinig info over moet ik zeggen.

M'n doel is diep in mezelf reizen, met een mooi uitzicht, dus veel visuals! :)

Groetjes

HEVA

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Mijn laatste keer trippen heb ik 15 gram van deze soort genomen.

Mijn ervaring is dat het een relatief lange trip opleverde (zo'n 6 uur voor het echt was uitgewerkt). Ik kreeg er meer energie van dan ik gewend ben van paddo's en had veel de neiging om op onderzoek uit te gaan. Hierdoor ben ik wel minder in mezelf gaan reizen (wat ik ook altijd een leuk onderdeel vindt van een trip). Het levert wel mooie effecten op en visuals die gelijk waren aan een paddotrip.

Toen ik ze haalde, waren dit de sterkste van de smartshop. Zeker een aanrader :grin:

raZiel

Experimenterende gebruiker
Sterke visuals en ik had een uur na het eten van de truffels een sterk gevoel van verwarring. Ik snapte de wereld even totaal niet meer. Ik vond dat persoonlijk niet zo erg. Later in de trip werden mijn gedachtes wat helderder en begon ik echt diep in mezelf te kijken. De visuals bleven aan.

Was mijn eerste trip en was best sterk naar mijn idee :grin: Mijn vrienden die wat meer ervaring hadden vonden het ook erg sterk. Het was het geld wel waard. :smoke:

HetEindeVanAlles

Belezen gebruiker
Ik heb nog geen 'echte' paddo's gedaan, zouden deze truffels ongeveer dezelfde sterkte hebben?

dankje voor de reacties al, ik ga 16 gram nemen zonder joint (of misschien op het einde)

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
HetEindeVanAlles zei:
Ik heb nog geen 'echte' paddo's gedaan, zouden deze truffels ongeveer dezelfde sterkte hebben?

dankje voor de reacties al, ik ga 16 gram nemen zonder joint (of misschien op het einde)

Ik vond de werking en sterkte vrijwel hetzelfde als paddo's. Paddo's waren mentaal iets lastiger misschien, maar dat kan ook gelegen hebben aan de setting bij paddo's en mijn gedachten op die momenten.

Veel plezier met je trip :)

HetEindeVanAlles

Belezen gebruiker
ImmortalTech zei:
HetEindeVanAlles zei:

Ik vond de werking en sterkte vrijwel hetzelfde als paddo's. Paddo's waren mentaal iets lastiger misschien, maar dat kan ook gelegen hebben aan de setting bij paddo's en mijn gedachten op die momenten.

Veel plezier met je trip :)

Dank je

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
HetEindeVanAlles zei:

Als je ook nog nooit truffels of andere tripmiddelen hebt gebruik zou ik je afraden met 16gram te beginnen.

Ik zou eerder een goede 10 gram als begin dosis nemen. Effect is wel hetzelfde als gewone paddo's al schijnt het minder visueel ( hallucinaties) te veroorzaken en meer mentaal zijn.
Ook zijn de dosissen anders.

HetEindeVanAlles

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
HetEindeVanAlles zei:

Als je ook nog nooit truffels of andere tripmiddelen hebt gebruik zou ik je afraden met 16gram te beginnen.

Ik zou eerder een goede 10 gram als begin dosis nemen. Effect is wel hetzelfde als gewone paddo's al schijnt het minder visueel ( hallucinaties) te veroorzaken en meer mentaal zijn.
Ook zijn de dosissen anders.

Heb al truffels gedaan, maar nog geen gewone paddo's. Ik en een vriend gaan ieders 12 gram doen, ik nog met een jointje erbij.

Bovenaan