TheAgeOfMen
Belezen gebruiker
Zijn ze beetje sterk ?
, hoop echt dat ze snel verschijne :P
Majah als ie toch fscked is dan koop k wel niewe :P
Majah als ie toch fscked is dan koop k wel niewe :P

TheAgeOfMen zei:Jawhoor ik begin me eerste minie-minie paddestoeltjes te zien, zal vanavond wel ff foto maken aangezien ze net met het blote oog weer te nemen zijn
![]()
TheAgeOfMen zei:Jawhoor ik begin me eerste minie-minie paddestoeltjes te zien, zal vanavond wel ff foto maken aangezien ze net met het blote oog weer te nemen zijn
![]()
sunnyman zei:TheAgeOfMen zei:Jawhoor ik begin me eerste minie-minie paddestoeltjes te zien, zal vanavond wel ff foto maken aangezien ze net met het blote oog weer te nemen zijn
![]()
yey, geeft me weer wat hoop :P dag 11 is het toch?
mikkelk zei:TheAgeOfMen, ik wil foto's zien!!!

mikkelk zei:Ben inderdaad al bezig met flush 2.
Er staan al een paar grote pins tussen.
Als het net zo doorgaat als flush 1 heb ik over 5 dagen weer nieuwe!

, vanmiddag krijg ik een 10megapixel camera van een m8 om fatsoenlijke fotootjes te maken.gtje zei:dat ziet er bij jullei zwaar relaxt uit...
tsjaa lijkt me ook wle wat gewoon voor de lol zo'n paddo kitje fixen ... wat ksot dat zo ongeveer dacht tegen de 30 euro tog??? deze ktjes doen het trouwens wel goeden dat terwijl ze nog opgestuurd zijn ook via post
mijn ervaring is dat spul dat breedbaar of gevoelig is over de pots bijna altijd wel wat mankeerd
![]()
mag je je paddo's ook aanbieden aan de smartshop... als ik paddo's eet is dat 1 a 2 x per jaar ik houd met wat mazzel dus veel en veel te veel over ...
en weten jullie dat zijn er ook truffel start kits ik ben geak van truffels ( die spacie dingen heah :P ) ... en kun je dit ook droog bewaren ???
greetzzz gtje