Psilocybe Hollandia Truffels

shibberz

Newbie
Ik heb deze truffels gratis op trufflemagic.com gekregen en vroeg me ten eerste af of dit uberhaupt wel te vertrouwen is? En aangezien ik een pussy ben en geen zin heb in die vieze smaak, waar kan je ze het beste mee eten? Of thee van zetten?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zelf geen ervaring met die site, maar anderen wel die ik ken. Hadden volgens mij een andere soort maar goed. Ik zelf kan de smaak ook echt niet hebben. Vroeger maakte ik van mijn gedroogde portie zo'n klein balletje of 2 en slikte die door, werkte goed en nul last van de smaak gehad :grin:

Thee heb ik ook eens gedaan dat ging ook goed. Proefde het wel alleen ondanks alle kruidentheezakjes die in de 5 liter pan zaten (was een paddo feestje bij mij thuis toen lol) maar dronk je alsnog stuk beter weg dan het opeten is mijn ervaring! Hopelijk heb je er wat aan!
Greets

BTW: Had het eens met speculaas gegeten tegen de smaak, sindsdien eet ik zelden nog speculaas lol.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik zelf heb nooit problemen gehad met de slechte smaak van paddo's/truffels...
Zo erg is die toch niet joh? Snap niet dat veel mensen het echt ranzig vinden om naar binnen te werken...
Lekker is het ook niet maar toch ook niet zo slecht, beetje noten+paddestoelen smaak
En bij truffels zit er nog een heerlijk citroensmaakje aan ook :) njam :)

Pim070

Experimenterende gebruiker
als je bang bent dat je het niet lekker vind zet je er gewoon thee van. water koken, 10 minuten laten afkoelen, hoeveelheid water dat je wilt (ik raad aan een kop per persoon) in een beker, truffels ik kleine stukje snijden en erbij. 10 minuten laten staan, truffels eruit halen, thee zakje erin, en drinken maar. kind kan de was doen.

ik was vroeger altijd bang dat je met thee niet alles binnen krijgt, maar dat is onzin, alles lost op in het water. als je het er maar lang genoeg in laat.

mr-att

Newbie
Ik heb deze truffels afgelopen dinsdag genuttigd en ze werkten zeer goed. Aan te raden dus, maar ik geloof dat de actie inmiddels verstreken is.. :wink:

edit: overigens vond ik deze truffels voor psychedelische truffels helemaal geen slechte smaak hebben :)

shibberz

Newbie
Dank jullie wel :) ik zal me niet zo aanstellen haha
Ik eet toch bijna nooit speculaas dus dat is wel een goeie, of thee idd..
Ga ze van de week maar eens proberen!

Pdeboer

Newbie
shibberz zei:
Dank jullie wel :) ik zal me niet zo aanstellen haha
Ik eet toch bijna nooit speculaas dus dat is wel een goeie, of thee idd..
Ga ze van de week maar eens proberen!

En hoe was de ervaring met de Hollandia Truffels in de thee?
Op www.trufflemagic.nl/ staat ook dat je de truffels kunt versnijden met cup a soup champignon smaak! Iemand op dit forum die dat eerder heeft geprobeerd?

Derrrp

Ik wil binnenkort een hippyflip doen met een portie Atlantis truffels. Dezen wil ik dan kopen bij Trufflemagic. Iemand die een ervaring/mening heeft over Trufflemagic? En nog een vraagje aan Pdeboer; stel ik koop ze op donderdag, heb ik ze dan vrijdag in huis? Of kan ik ze zaterdag nog verwachten?

Pdeboer

Newbie
Derrrp zei:
Ik wil binnenkort een hippyflip doen met een portie Atlantis truffels. Dezen wil ik dan kopen bij Trufflemagic. Iemand die een ervaring/mening heeft over Trufflemagic? En nog een vraagje aan Pdeboer; stel ik koop ze op donderdag, heb ik ze dan vrijdag in huis? Of kan ik ze zaterdag nog verwachten?

Ligt eraan hoe vroeg ze besteld zijn op donderdag. Op de website staat volgens mij wel hoe lang het duurt. Het verschilt echter heel erg. De ene bestelt de hollandia's voor 12.00 en heeft ze de volgende dag nog. De andere bestelt ze op donderdag voor 12.00 en heeft ze maandag pas. Het ligt er net aan hoe snel er gewerkt wordt in de "truffelfabriek"

Derrrp

Pdeboer zei:
Derrrp zei:

Ligt eraan hoe vroeg ze besteld zijn op donderdag. Op de website staat volgens mij wel hoe lang het duurt. Het verschilt echter heel erg. De ene bestelt de hollandia's voor 12.00 en heeft ze de volgende dag nog. De andere bestelt ze op donderdag voor 12.00 en heeft ze maandag pas. Het ligt er net aan hoe snel er gewerkt wordt in de "truffelfabriek"

Ik heb ze ondertussen binnen, bedankt!

Pdeboer

Newbie
Derrrp zei:
Pdeboer zei:
Derrrp zei:

Ik heb ze ondertussen binnen, bedankt!

Binnen hoe veel dagen had je ze binnen? Wel fijn om te weten :rolleyes: Oh oh oh, it's magiccc you knowwww :rockband:

Derrrp

Pdeboer zei:
Binnen hoe veel dagen had je ze binnen? Wel fijn om te weten :rolleyes: Oh oh oh, it's magiccc you knowwww :rockband:

Woensdag rond 7 uur in de ochtend besteld, en ik keek 'n uurtje geleden in de brievenbus en voila!

Derrrp

Pdeboer zei:
Derrrp zei:
Pdeboer zei:

Woensdag rond 7 uur in de ochtend besteld, en ik keek 'n uurtje geleden in de brievenbus en voila!

Top, goede service dus. Viva Hollandia truffels! TruffleMAgic

Het waren trouwens de Atlantis, en of het goed is merken we vanavond wel :tearsofjoy:.

Pdeboer

Newbie
Woensdag rond 7 uur in de ochtend besteld, en ik keek 'n uurtje geleden in de brievenbus en voila![/quote]

Top, goede service dus. Viva Hollandia truffels! TruffleMAgic[/quote]

Het waren trouwens de Atlantis, en of het goed is merken we vanavond wel :tearsofjoy:.[/quote]

haha, ben benieuwd hoe veel plezier jij hebt vanavond! Iig veel plezier! :sunglasses:

Bovenaan