shibberz zei:Dank jullie welik zal me niet zo aanstellen haha
Ik eet toch bijna nooit speculaas dus dat is wel een goeie, of thee idd..
Ga ze van de week maar eens proberen!
Derrrp zei:Ik wil binnenkort een hippyflip doen met een portie Atlantis truffels. Dezen wil ik dan kopen bij Trufflemagic. Iemand die een ervaring/mening heeft over Trufflemagic? En nog een vraagje aan Pdeboer; stel ik koop ze op donderdag, heb ik ze dan vrijdag in huis? Of kan ik ze zaterdag nog verwachten?
Pdeboer zei:Derrrp zei:Ik wil binnenkort een hippyflip doen met een portie Atlantis truffels. Dezen wil ik dan kopen bij Trufflemagic. Iemand die een ervaring/mening heeft over Trufflemagic? En nog een vraagje aan Pdeboer; stel ik koop ze op donderdag, heb ik ze dan vrijdag in huis? Of kan ik ze zaterdag nog verwachten?
Ligt eraan hoe vroeg ze besteld zijn op donderdag. Op de website staat volgens mij wel hoe lang het duurt. Het verschilt echter heel erg. De ene bestelt de hollandia's voor 12.00 en heeft ze de volgende dag nog. De andere bestelt ze op donderdag voor 12.00 en heeft ze maandag pas. Het ligt er net aan hoe snel er gewerkt wordt in de "truffelfabriek"
Derrrp zei:Pdeboer zei:Derrrp zei:Ik wil binnenkort een hippyflip doen met een portie Atlantis truffels. Dezen wil ik dan kopen bij Trufflemagic. Iemand die een ervaring/mening heeft over Trufflemagic? En nog een vraagje aan Pdeboer; stel ik koop ze op donderdag, heb ik ze dan vrijdag in huis? Of kan ik ze zaterdag nog verwachten?
Ligt eraan hoe vroeg ze besteld zijn op donderdag. Op de website staat volgens mij wel hoe lang het duurt. Het verschilt echter heel erg. De ene bestelt de hollandia's voor 12.00 en heeft ze de volgende dag nog. De andere bestelt ze op donderdag voor 12.00 en heeft ze maandag pas. Het ligt er net aan hoe snel er gewerkt wordt in de "truffelfabriek"
Ik heb ze ondertussen binnen, bedankt!
Oh oh oh, it's magiccc you knowwww 
Pdeboer zei:Binnen hoe veel dagen had je ze binnen? Wel fijn om te wetenOh oh oh, it's magiccc you knowwww
![]()
Derrrp zei:Pdeboer zei:Binnen hoe veel dagen had je ze binnen? Wel fijn om te wetenOh oh oh, it's magiccc you knowwww
![]()
Woensdag rond 7 uur in de ochtend besteld, en ik keek 'n uurtje geleden in de brievenbus en voila!
Pdeboer zei:Derrrp zei:Pdeboer zei:Binnen hoe veel dagen had je ze binnen? Wel fijn om te wetenOh oh oh, it's magiccc you knowwww
![]()
Woensdag rond 7 uur in de ochtend besteld, en ik keek 'n uurtje geleden in de brievenbus en voila!
Top, goede service dus. Viva Hollandia truffels! TruffleMAgic