Psilocybin

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Hoi.

Heeft iemand hier eigenlijk ervaring met pure psilocybine-trips?

Heb gezocht en niks over gevonden hier :)

=Volgende week tripje gepland dus effe rondvragen :)

yxes

Bewuste gebruiker
Nee, hoe kom je dan aan pure psylocybine? door het te ontrekken aan paddo's/truffels of kan je het van iemand kopen?

KoxBox

Badass junkie
Lavalamp zei:
Hoi.

Heeft iemand hier eigenlijk ervaring met pure psilocybine-trips?

Heb gezocht en niks over gevonden hier :)

=Volgende week tripje gepland dus effe rondvragen :)

Nee, maar ik ben wel benieuwd naar je ervaringen dan!

Lavalamp

Bewuste gebruiker
yxes zei:
Nee, hoe kom je dan aan pure psylocybine? door het te ontrekken aan paddo's/truffels of kan je het van iemand kopen?

Ja ik koop het van iemand :)

Oral Psilocybin Dosages
Threshold 2 - 4 mg
Light 4 - 8 mg
Common 6 - 20 mg
Strong 20 - 40 mg
Heavy 35 + mg

Wij zitten ergens rond de twaalf :)

KoxBox

Badass junkie
Lijkt me ook het verstandigste om met zo'n dosis te beginnen.

Laat zeker nog weten hoe het geweest is!

yxes

Bewuste gebruiker
Lavalamp zei:
yxes zei:

Ja ik koop het van iemand :)

Oral Psilocybin Dosages
Threshold 2 - 4 mg
Light 4 - 8 mg
Common 6 - 20 mg
Strong 20 - 40 mg
Heavy 35 + mg

Wij zitten ergens rond de twaalf :)

Hmmm wist niet dat er zo psylocybine werd verkocht interessant, weet je toevallig of het synthetisch is of onttrokken?

drain bamage

Badass junkie
Er was volgens mij wel iemand op dit forum die er ooit iets over gepost had en die het ook gefixed had, helaas weet ik niet meer waar ik dat gelezen noch wie het was...

Laat maar weten hoe het was. :)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Arthur King zei:
drain bamage zei:
Er was volgens mij wel iemand op dit forum die er ooit iets over gepost had en die het ook gefixed had, helaas weet ik niet meer waar ik dat gelezen noch wie het was...

Laat maar weten hoe het was. :)
Dit topic? viewtopic.php?f=7&t=23967

Gaat meer over de extraheren dan over het toedienen geloof ik.
Toen het topic nog leefde gevolgt, maar nu geen zin het weer helemaal door te lezen.

Tigg

Belezen gebruiker
Lavalamp zei:
Donderdag avond zal ik jullie uit jullie lijden verlossen :)

Heb je het al gebruikt? Ben we nieuwsgierig. Heb je last gehad van misselijkheid ofzo zoals velen bij paddo's aan het begin hebben?

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Tigg zei:
Lavalamp zei:
Donderdag avond zal ik jullie uit jullie lijden verlossen :)

Heb je het al gebruikt? Ben we nieuwsgierig. Heb je last gehad van misselijkheid ofzo zoals velen bij paddo's aan het begin hebben?

Weer terug.

Had zelf nog geen ervaring met paddo's, dus kan niet echt vergelijken...

Wél vond ik de bodyload veel zwaarder dan bij lsd, niet dat dat zo'n probleem is. Twintig minuten na inname begon alles al te morphen en de bodyload was al aanwezig.

Edit: Nope... Geen misselijkheid bij mij.... Maar ervaring leert mij wel een sterke maag/lichaam te hebben.

Toen begon voor mij was één groot visueel feest.
(Meer visuals dan op 250 µg lsd :hearteyes: ) En totaal niet (mentaal) zwaar om te 'handelen'. Ideaal op een goa feest lijkt mij.

Achteraf ook totaal niet brak of totaal niet mentaal vermoeid zoals bij lsd toch wel het geval is bij mij.

Ikzelf vond het zeer geslaagd, en de Psychedelic muziek was weer beter dan ooit :hearteyes:

Lsd => Nadenken/ruimtereizen
Psilo => Visueel en auditief genieten :wink:

(Maarja dat varieert natuurlijk gigantisch van persoon tot persoon)

Ps: Het was synthetisch.

Groet.

Tigg

Belezen gebruiker
Ik kan het niet vergelijken met LSD maar paddo's hebben naar mijn idee altijd een behoorlijke bodyload, ik vind het meestal wel fijn voelen, soms even wat minder.

Ook niet mentaal vermoeid, klink goed, paddo's vind ik altijd wel erg vermoeiend.

Ik denk dat ik over een tijdje een keer ga proberen om een extract te maken met Strohrum. Kijken hoe de effecten daarvan zijn. Het is natuurlijk niet hetzelfde als pure Psilocybin, maar wellicht geeft het ook goede effecten.

Bovenaan