Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hoe zit het eigenlijk met de schade bij gebruik van psychedelische phenethylamines zoals bijvoorbeeld 2-C's? Iets wat zeker is, is dat het niet goed is voor je hart, vanwege tachycardia (rikketik in overdrive) en (mogelijke) vaatvernauwing.
Hoe zit het eigenlijk met de schade bij gebruik van psychedelische phenethylamines zoals bijvoorbeeld 2-C's? Iets wat zeker is, is dat het niet goed is voor je hart, vanwege tachycardia (rikketik in overdrive) en (mogelijke) vaatvernauwing.
En de 2-C familie is idd slechter is voor het lichaam dan bv paddestoelen of lsd. Veel weet ik er niet over, op het internet vind je de risico's wel terug
Wat ik zelf bij Ayahuasca heb ervaren, en ook bij mensen om mij heen heb gezien, dat deze juist fysiek verbeterend zijn. Ikzelf heb mij weken na de ayahuasca echt kiplekker in mijn vel gevoeld, terwijl ik daarvoor enorm veel last had van de kou.
Wat ik zelf bij Ayahuasca heb ervaren, en ook bij mensen om mij heen heb gezien, dat deze juist fysiek verbeterend zijn. Ikzelf heb mij weken na de ayahuasca echt kiplekker in mijn vel gevoeld, terwijl ik daarvoor enorm veel last had van de kou.
Zoals je zelf al aangaf omdat bv. de dosis LSD dat je neemt zo belachelijk klein is dat het geen schade veroorzaakt. Toch alleszins geen blijvende schade.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.