Psychedelica: Wat is de fysieke schade?

misantropie

Experimenterende gebruiker
nee we hadden gewoon een film opstaan, en er ware nuchtere mensen ook en die hebben er geen last van.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Hoe zit het eigenlijk met de schade bij gebruik van psychedelische phenethylamines zoals bijvoorbeeld 2-C's? Iets wat zeker is, is dat het niet goed is voor je hart, vanwege tachycardia (rikketik in overdrive) en (mogelijke) vaatvernauwing.

spacelord

Wijs gebruiker
DamienDope zei:
Hoe zit het eigenlijk met de schade bij gebruik van psychedelische phenethylamines zoals bijvoorbeeld 2-C's? Iets wat zeker is, is dat het niet goed is voor je hart, vanwege tachycardia (rikketik in overdrive) en (mogelijke) vaatvernauwing.

Wohoow mijn 1000e post :grin: :rockband:

En de 2-C familie is idd slechter is voor het lichaam dan bv paddestoelen of lsd. Veel weet ik er niet over, op het internet vind je de risico's wel terug :wave:

Wat ik zelf bij Ayahuasca heb ervaren, en ook bij mensen om mij heen heb gezien, dat deze juist fysiek verbeterend zijn. Ikzelf heb mij weken na de ayahuasca echt kiplekker in mijn vel gevoeld, terwijl ik daarvoor enorm veel last had van de kou.

Psychedelicious

Experimenterende gebruiker
Ibogafoundation zei:
Wat ik zelf bij Ayahuasca heb ervaren, en ook bij mensen om mij heen heb gezien, dat deze juist fysiek verbeterend zijn. Ikzelf heb mij weken na de ayahuasca echt kiplekker in mijn vel gevoeld, terwijl ik daarvoor enorm veel last had van de kou.

Woow dat wil ik ook wel
krijg gewoon pijn in me vingers en tenen van dit weer :openmouth:
buiten dat lijkt ayahuasca me ook gewoon zwaaaaar vet :hearteyes:

jcutter

Badass junkie
De fysieke schade van psychedelica is dat jij je libido wegdenkt en je voortaan alleen nog maar seks hebt met ezels.

MIA-1985

Wijs gebruiker
KoxBox zei:
Zoals je zelf al aangaf omdat bv. de dosis LSD dat je neemt zo belachelijk klein is dat het geen schade veroorzaakt. Toch alleszins geen blijvende schade.

En dan te bedenken dat de dosis zo klein is, maar je het zo groot merkt :)

jcutter

Badass junkie
Geen idee wat ik vannacht gebeurde. Was grieperig, verward, agressief, dronken en geil :) Ik heb vannacht Britney Spears geluisterd....

Bovenaan