misschien wil ik niet heftig trippen en is het wel trippy genoeg voor mij...BobG zei:Laat MDA en LSA er buiten, die zijn niet trippy genoeg.
Paddoreep is die te koop in de smart of moet je dat zelf maken?BobG zei:Ik zou beginnen met paddo's, en ik raad je aan een paddoreep te regelen.
MDA lijkt teveel op mdma, dus dat is waanschijnlijk al bekend voor je? Verwacht maar niet al te veel verschillen.
sorry?BobG zei:Laat MDA en LSA er buiten, die zijn niet trippy genoeg.
Trip Unit zei:Wie kan mij het verschil vertellen tussen deze trip drugs.
Met name hoe het gevoel is,en hoe lang het duurt.
En een tip welke ik het beste zou kunnen proberen als eerste x.
Lsd
Paddo's
Ketamine
Lsa
Mda
BobG zei:Suit yourself..
Ik denk dat jij feiten en meningen in dit topic door mekaar hebt gehaald,zoals dat jij mda en lsa niet trippy genoeg vind.BobG zei:Als je denkt dat ik het fout heb kom met een bron die het tegendeel bewijst.
Ik vertel wat ik denk dat de juiste informatie is, is dat zo verkeerd?
Sweet_Shadow zei:Het verschil verschilt ook per persoon. Zie bijvoorbeeld de LSD vs. Paddo's topic: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=27 ... sc&start=0
Verder: wat wil je precies? Als je echt wilt trippen lijkt het me dat je geen ketamine moet proberen maar 'gewoon' paddo's of LSD. Wat het gevoel is van de verschillende middelen en hoelang het duurt kun je overal op 't forum vinden (kijk bijvoorbeeld bij tripreports). Je moet iets specifieker zijn als je advies wilt over wat je het best als eerste kunt proberen want het ligt eraan wat je zelf wilt bereiken.
BobG zei:Als je denkt dat ik het fout heb kom met een bron die het tegendeel bewijst.
Ik vertel wat ik denk dat de juiste informatie is, is dat zo verkeerd?
Bob is anti-keta heb ik de laatste tijd het idee :Pspacekonijn zei:slaat nergens op hoor.
LSA is een prima tripmiddel , buikkrampen zijn te voorkomen als je ff goed laat informeren weet je ook hoe.
Ketamine voor het laatst? ketamine is een hardstikke leuk en redelijk veilig tripmiddel.
als je goed doseert val het ook wel mee hoe heftig het is.
dus zal ze zeker niet afraden.