Haai allemaal!
Ik heb ff 'n vraagje!
Ik heb wat mee gemaakt ( althans heb ik van horen zeggen,
want weet er zelf eigelijk niet meer dan flarden vanaf
)
Ik was afgelopen zondag naar vrienden gegaan die nog aant afterpartyen waren van Trance Energie.
Ze waren nog allemaal harstikke lekker wazig dus ik kon natuurlijk het aanbod pilletje niet afslaan.
Viel goed
dus wat GHB erbij, viel ook super! Helaas onder invloed wil ik altijd nog meer dus nog wat GHb erbij, snuifje speed erbij en toen ging t helemaal mis.
Ik heb blijkbaar 1.5 uur kei hard liggen te schreeuwen en doen, dan weer minuutje rustig en weer opnieuw schreeuwen. Niet echt duidelijk dat het ergens overging maar was helemaal de weg kwijt.
Tot overmaat van ramp heb ik zelfs gewoon mn plas laten lopen
.
Ik schaamde me ook dood toen het voorbij was. Ze hebben echt op het punt gestaan om de ambulance te bellen, zo ging ik tekeer.
Voor geen enkele reden vatbaar. Handdoek voor mn mond om het schreeuwen te dempen ( buren zullen ook wel gedacht hebben! )
Druivensuiker voeren, water in mn gezicht gooien. Hielp allemaal niet echt.
Ik was niet echt agressief maar meer paniekerig schijnbaar.
Heeft iemand dit of in deze trend mee gemaakt? Ik heb zelf het idee dat het door de speed kwam. Van GHb word je naar mijn idee niet echt wild van toch?
Hoop op reacties! Bedankt alvast!
Groetjes Juul
Ik heb ff 'n vraagje!
Ik heb wat mee gemaakt ( althans heb ik van horen zeggen,
want weet er zelf eigelijk niet meer dan flarden vanaf
Ik was afgelopen zondag naar vrienden gegaan die nog aant afterpartyen waren van Trance Energie.
Ze waren nog allemaal harstikke lekker wazig dus ik kon natuurlijk het aanbod pilletje niet afslaan.
Viel goed
Ik heb blijkbaar 1.5 uur kei hard liggen te schreeuwen en doen, dan weer minuutje rustig en weer opnieuw schreeuwen. Niet echt duidelijk dat het ergens overging maar was helemaal de weg kwijt.
Tot overmaat van ramp heb ik zelfs gewoon mn plas laten lopen
Ik schaamde me ook dood toen het voorbij was. Ze hebben echt op het punt gestaan om de ambulance te bellen, zo ging ik tekeer.
Voor geen enkele reden vatbaar. Handdoek voor mn mond om het schreeuwen te dempen ( buren zullen ook wel gedacht hebben! )
Druivensuiker voeren, water in mn gezicht gooien. Hielp allemaal niet echt.
Ik was niet echt agressief maar meer paniekerig schijnbaar.
Heeft iemand dit of in deze trend mee gemaakt? Ik heb zelf het idee dat het door de speed kwam. Van GHb word je naar mijn idee niet echt wild van toch?
Hoop op reacties! Bedankt alvast!
Groetjes Juul