Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De Gezonde Snuiver zei:Ik denk dat een xtc ervaring iemand zeker positief kan beinvloeden.
Kan me er zeker in vinden. Heb door de drugs heel veel geleerd van het leven.Mac... zei:In principe vind ik drugsgebruik over het algemeen op de meeste mensen wel een positief effect hebben. Ik heb dat ook bij mezelf ervaren. Ik ben eigenlijk door de drugs een "beter" mens geworden. Klinkt misschien raar. Ik heb (zoals wel meerdere) niet de beste jeugd gehad. Daardoor heb ik nooit echt mezelf kunnen zijn. Voordat ik drugs gebruikte was ik echt wel een heel ander persoon. Juist door drugs te gaan gebruiken heb ik mezelf leren kennen, omdat ik simpelweg minder remmingen had. In het begin van mijn drugsperiode heb ik mezelf dus ook pas ontwikkeld. Ik denk dat dit wel voor meerdere mensen zal gelden. Natuurlijk tegenwoordig heb ik dat niet meer. Ik weet nu wie ik ben, dus ik heb wat dat betrefd echt geen rede meer om drugs te gebruiken. Maar dat is net het moeilijke eraan. Daarom is het ook maar beter dat niet iedereen drugs gaat gebruiken, ook al zou het voor de meeste mensen een positieve ervaring/verandering in hun leven zijn, het probleem is dat de mensen daarna recreatief drugs gaan gebruiken.
fneawognfkgln zei:Van LSD geloof ik niet dat het snel nuttig kan zijn, zeldzame gevallen alleen - LSD blokkeert serotonine.
Psychotherapie betekent niet gesprekken met een patiënt terwijl hij onder invloed van een tripmiddel is hoor
Psychotherapie is in 99% van de vormen zonder drugs hoor
Dacht dat lsd net als paddo's je gemoedstoestant vergrootte en gebruik bij een depressie dus zou lijden tot een bad trip.Bal0n zei:fneawognfkgln zei:Van LSD geloof ik niet dat het snel nuttig kan zijn, zeldzame gevallen alleen - LSD blokkeert serotonine.
En hoe concludeer je hieruit dat dit dus geen nut heeft bij depressies?