pupilverwijding

0t0lerance

Bewuste gebruiker
Beste allemaal,

Is er iets wat je kan gebruiken om pupilverwijding ongedaan te maken of sterk te verminderen? Ik lees wel over bepaalde producent tegen rode ogen (zoals voor cannabis gebruik) echter vroeg ik me af of er iets van oogdruppels bestaat om pupillen te vernauwen.

Ik hoor het graag. Gr

geflipt

Wijs gebruiker
Waarom zou je die nodig hebben dan? Het hoort er nu eenmaal bij, niet?
Tenzij je op MDMA wil gaan werken...

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Waarom zou je die nodig hebben dan? Het hoort er nu eenmaal bij, niet?
Tenzij je op MDMA wil gaan werken...
Ik snap het wel, ik zal het soms ook heeeeel graag voor m’n moeder willen verbergen. Heb er dan ook altijd extreem veel last van.

Ik heb het nog niet gevonden, en zover als ik weet bestaat het helaas ook niet

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Zoiets bestaat niet. Net als dat druppels tegen rode ogen na blowen ook maar minimaal of niet werkt.
Het is een reactie van je lichaam op de drug die je gebruikt.
Het enige wat helpt tegen drugs-doppen is geen drugs gebruiken. Of zorgen dat je drugs gebruikt met mensen bij wie het niet uitmaakt dat je doppen hebt.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Beste allemaal,

Is er iets wat je kan gebruiken om pupilverwijding ongedaan te maken of sterk te verminderen? Ik lees wel over bepaalde producent tegen rode ogen (zoals voor cannabis gebruik) echter vroeg ik me af of er iets van oogdruppels bestaat om pupillen te vernauwen.

Ik hoor het graag. Gr
Andersoortige drugs gebruiken. De pupilverwijding is gekoppeld aan stimulatie van het centraal zenuwstelsel. Dus als je verdovende middelen gebruikt dan krijg je juist kleinere pupillen.

Bovenaan