pure coke niet te snuiven?

p4r4n01d

Experimenterende gebruiker
iemand vertelde me als je pure coke snuift dat dit bijna niet te doen is ...
erg pijn doet en meestal gelijk een bloed neus oplevert .... klopt dit?

XF

Newbie
Pure coke is juist goed te snuiven. Je voelt 't namelijk niet eens je nuis ingaan en het effect is veel sterker en vooral zuiverder (voelt 'natuurlijker' aan) en je hebt nauwelijks/geen kater/down gevoel als 't uitgewerkt is (hoeft ook niet perse met versneden coke hoor!)

Cocaine HCl is inderdaad een pasta; na de laatste was (base -> HCl) hou je de HCl pasta over die gedroogd wordt (bijv. onder warme lampen)
Cocaine HCl is hygroscopisch en trekt dus water aan; dus als het niet goed verpakt is (luchtdicht) zal het weer pasta/brokkerig worden na verloop van tijd (afhankelijk van luchtvochtigheid en puurheid) :)

Verder kun je cocaine die helemaal kapot versneden is gewoon weer puur maken (HCl -> freebase -> HCl), het is niet extreem moeilijk (maar ook zeker niet simpel)
Je hebt zeker een gram of 10 nodig omdat kleine hoeveelheden nooit lekker werken (anders moet je met halve mililiters gaan werken enzo :grin:) en als je een foutje maakt kan je je coke kwijt zijn, afhankelijk van wel deel van 't proces je verneukt. :beer:

misssloca

???

Ik vind dit ook al verwarrend :rolleyes: want de 1 zegt idd PUUR is niet goed te snuiven en brand en dat je dat beter JUIST kan versnijden om het wat te verzachten etc etc... en de ander zegt dat het juist het beste is!!! Ik heb een keer gehad dat puur idd te sterk was en mijn neus geiiriteerd raakte (dit was 100% niet versneden) maar zoiets gebeurde dus ook met spul dat meer troep dan sos was :confused: TJAHhh I Dunno :( [b[/b]

p4r4n01d

ja ik snap er ook weinig meer van ....

waar komt dan meestal dat brandende/stekende gevoel vandaan bij een snuif? suiker of creatine etc. brand iig niet ....

dus er wordt nu gezegd dat hoe puurder hoe minder t moet branden?

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
p4r4n01d zei:
ja ik snap er ook weinig meer van ....

waar komt dan meestal dat brandende/stekende gevoel vandaan bij een snuif? suiker of creatine etc. brand iig niet ....

dus er wordt nu gezegd dat hoe puurder hoe minder t moet branden?

Ligt aan meer dan 1 ding..

1.Hoe gevoelig is je neuslijmvlies...wat heb je ervoor gedaan?
2.De rotzooi waarmee versneden is....kan van alles zijn.

Goeie coke brand niet in je neus,maar verdoofd juist.
Als coke brand in je neus heb je gewoon rotzooi gekocht.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
p4r4n01d zei:
iemand vertelde me als je pure coke snuift dat dit bijna niet te doen is ...
erg pijn doet en meestal gelijk een bloed neus oplevert .... klopt dit?

Gedeeltelijk,,,

Je moet een heel klein puntje nemen van pure coke.
Als je net zon snuf neemt als versnede coke kan je iid een bloedneus krijgen.

En ja goeie pure is vaak pasta-achtig maar hoeft niet perse zo te zijn.
Ik heb ooit pasta gehad heel vroeger ppfff,,Ik keek daar wel mee uit wat een spul was dat zeg...in de tien jaar daarna welleens goeie tegen gekomen maar zo als die.... nooit meer....

Maar hoef nu niks meer met die shit te maken te hebben...

p4r4n01d

dus als coke brand is t rotzooi ....

hm tis toch algemeen bekend dat coke juist een steek in de neus geeft na een snuif .....

en wat kan dan t brandende zijn? ervan uitgaand dat t geen speed is wat ook wel es door coke heen zit...

cunt

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
Nou ik heb in 12 jaar geen steek in me neus gehad hoor...ja 1x maar dat was van het mes waarvan ik nam... :)
het snuiven heeft 1x pijn gedaan, maar daar zat naar mijn idee speed bij, heb het niet laten testen maar het snuiven ervan was anders dan normaal en kon totaal niet slapen! (wat ik normaal wel redelijk kan bij sos)

XF

Newbie
p4r4n01d zei:

hm tis toch algemeen bekend dat coke juist een steek in de neus geeft na een snuif .....

en wat kan dan t brandende zijn? ervan uitgaand dat t geen speed is wat ook wel es door coke heen zit...
Heb nog nooit coke gehad die in m'n neus brande of stak...

Dat is 't mooie... veel mensen weten niet beter en daar zijn de dealers erg blij mee! De consument denk dat 't wel snor zit als je direct iets voelt (irritatie in de neus of verdoofd gevoel) :wave:
Veel coke wordt helaas nog versneden met bijv. bakpoeder; meestal denken mensen dat bakpoeder zoiets is als meel/bloem/gist maar dat is 't niet. Het is een chemisch middel dat gebruikt wordt als rijsmiddel in deeg (bloem + beetje bakpoeder = zelfrijzend bakmeel).
Als je 't snuift geeft 't een brandend gevoel... coke KAN ook versneden zijn met amphetamine (speed) of zelfs methamphetamine (perfetine/crank), maar dat is best zeldzaam (gelukkig); uiteraard zullen er nog wel meer slechte versnijdingsmiddelen zijn die een brandend/stekend gevoel achterlaten in de neus (zelf nog nooit een paracetemolletje gesnoven, maar lijkt me bijvoorbeeld ook niet fijn :rolleyes: )

Verder denken veel mensen dat coke die verdooft goed spul is. Coke zelf verdooft niet direct, dat komt pas na een paar minuten, en verdooft ook niet al te heftig. Coke wordt lately bijna altijd versneden met lidocaine of procaine (novocaine); dit zijn lokale verdovingsmiddelen, voornamelijk gebruikt in de tandheelkunde. Als je binnen no-time al een STERK verdovend gevoel krijgt is 't dus JUIST NIET goed! (leg een puntje op je tong bijvoorbeeld)

De puurste vorm van cocaine HCl is licht glanzend en gebroken wit tot licht roze. Het is brokkelig maar als de brokjes uiteenvallen is 't heel fijn poeder (tenzij het te vochtig is geworden, aangzien cocaine HCl hygroscopisch is (trekt vocht aan))
Cocaine HCl zou geurloos moeten zijn, maar vaak heeft 't wel een bepaalde (sterke) diesel geur, dit zegt dus eigenlijk niks over de kwaliteit! :beer: Deze geur komt van de acetone/diethylether uit het conversieproces van cocaine freebase -> cocaine hydrochloride (snuifcoke)

:smoke:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
[Cocaine HCl zou geurloos moeten zijn, maar vaak heeft 't wel een bepaalde (sterke) diesel geur, dit zegt dus eigenlijk niks over de kwaliteit! :beer: Deze geur komt van de acetone/diethylether uit het conversieproces van cocaine freebase -> cocaine hydrochloride (snuifcoke)

:smoke:[/quote]

Zou bijna gaan denken dat jij groot importeur bent want je hebt het helemaal juist :wink:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Kim zei:
Je moet t ook roken veeeeel beter :P

Ik hoop echt voor je dat jij ooit op een dag nog een keer kan stoppen
als je klachten krijgt of kinderen wil later...

Heroine en Basecoke en/of crack zijn nou niet echt goede drugs
voor het lichaam en geest.Zelf als je later gestopt ben kan de schade
nog enorm zijn...

Keep that in mind Kimmie... :wink:

Mac...

Badass junkie
Ik kan me vergissen, maar als coke echt goed verdooft is het voornamelijk lidocaïne oid waar het mee versneden is. Sos verdooft weliswaar, maar niet zodanig dat je hele bek verlamd raakt.

Frisko

Badass junkie
Mac... zei:
Ik kan me vergissen, maar als coke echt goed verdooft is het voornamelijk lidocaïne oid waar het mee versneden is. Sos verdooft weliswaar, maar niet zodanig dat je hele bek verlamd raakt.
mjah,hele bek miss wel,maar niet zo snel als lidocaine idd...en heeft ook een ander verdovend gevoel,is moeilijk uit te leggen :P :)

cunt

Wijs gebruiker
Frisko zei:
Mac... zei:
mjah,hele bek miss wel,maar niet zo snel als lidocaine idd...en heeft ook een ander verdovend gevoel,is moeilijk uit te leggen :P :)
klopt inderdaad. als de coke gelijk als je het snuift verdooft dan zit er lidocaine in. maar de coke verdoving zelf duurt ff en is zoals frisko al zegt wat anders :)

Mac...

Badass junkie
Compleet mee eens, overigens vind ik het stiekem wel lachen als mijn hele bek verdooft is. Heb ik tenminste nog iets aan die troep, behalve koppijn en moeïgheid ed. Kom er nog steeds niet bij dat jullie het allemaal zo lekker vinden. Eigenlijk vind ik jullie allemaal hier maar een paar rare drugs-gebruikende bende. Maar wel gezellig toch :grin: :tongueout:

funkstar

Newbie
ff serieus..
als je echte pure coke snuift is master
maar als je net zoveel snuift van pure coke (wat hier niet is)
als van de coke die we hier gewend zijn
ga je in een bodybag naar huis
aight!

funkstar

Newbie
en zowiezo pure coke is niet te snuiven want dan hebbie pasta
krijg je nooit in je neus 98% r0x (duidelijk versneden)
maar de shit die we hier hebbe die wij bedoelen is max 90% en dan hebbe we voor ons begrip vette sjit maar moet wel zegge.. et word steeds erger met de versnede kkzooi hier, de vette sjit vind je bijna nie eens meer, je word doodgegooid met kkzooi!
markt is naar ze klote!
aight!

thunder-droopy

Belezen gebruiker
heb wel eens op een feestje bij iemand thuis pure coke gesnoven, erg lekker idd, en verdoofde de neus en me keel lekker!!!!
zo lekker ben ik hem niet meer tegengekomen, altijd wel prikkelend in de neus, de een wat meer dan de ander.

Telefoon

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
Kim zei:
Je moet t ook roken veeeeel beter :P

Ik hoop echt voor je dat jij ooit op een dag nog een keer kan stoppen
als je klachten krijgt of kinderen wil later...

Heroine en Basecoke en/of crack zijn nou niet echt goede drugs
voor het lichaam en geest.Zelf als je later gestopt ben kan de schade
nog enorm zijn...

Keep that in mind Kimmie... :wink:

heroine is niet schadelijk voor het lichaam.

ts

Bewuste gebruiker
XF zei:
p4r4n01d zei:

Dat is 't mooie... veel mensen weten niet beter en daar zijn de dealers erg blij mee! De consument denk dat 't wel snor zit als je direct iets voelt (irritatie in de neus of verdoofd gevoel) :wave:
Veel coke wordt helaas nog versneden met bijv. bakpoeder; meestal denken mensen dat bakpoeder zoiets is als meel/bloem/gist maar dat is 't niet. Het is een chemisch middel dat gebruikt wordt als rijsmiddel in deeg (bloem + beetje bakpoeder = zelfrijzend bakmeel).
Als je 't snuift geeft 't een brandend gevoel... coke KAN ook versneden zijn met amphetamine (speed) of zelfs methamphetamine (perfetine/crank), maar dat is best zeldzaam (gelukkig); uiteraard zullen er nog wel meer slechte versnijdingsmiddelen zijn die een brandend/stekend gevoel achterlaten in de neus (zelf nog nooit een paracetemolletje gesnoven, maar lijkt me bijvoorbeeld ook niet fijn :rolleyes: )

Verder denken veel mensen dat coke die verdooft goed spul is. Coke zelf verdooft niet direct, dat komt pas na een paar minuten, en verdooft ook niet al te heftig. Coke wordt lately bijna altijd versneden met lidocaine of procaine (novocaine); dit zijn lokale verdovingsmiddelen, voornamelijk gebruikt in de tandheelkunde. Als je binnen no-time al een STERK verdovend gevoel krijgt is 't dus JUIST NIET goed! (leg een puntje op je tong bijvoorbeeld)

De puurste vorm van cocaine HCl is licht glanzend en gebroken wit tot licht roze. Het is brokkelig maar als de brokjes uiteenvallen is 't heel fijn poeder (tenzij het te vochtig is geworden, aangzien cocaine HCl hygroscopisch is (trekt vocht aan))
Cocaine HCl zou geurloos moeten zijn, maar vaak heeft 't wel een bepaalde (sterke) diesel geur, dit zegt dus eigenlijk niks over de kwaliteit! :beer: Deze geur komt van de acetone/diethylether uit het conversieproces van cocaine freebase -> cocaine hydrochloride (snuifcoke)

Vrijwel nog nooit zo'n duidelijke uitleg gezien, complimenten. Diesel geur ligt toch aan de manier waarop het 'gewassen' wordt? Niet aan de coke zelf.

En idd, echte coke voel je opkomen, hetgeen juist het goede er aan is. En je hebt er maar heel weinig van nodig om een avondje door te komen.

Coke versneden met amfetamine ben ik in NL nog niet echt tegen gekomen. In het buitenland wordt het volgens mij vaker gedaan.

boterkoek17

Bewuste gebruiker
ik heb een afkeer tegen de de coke die ik hier in nederland krijg. ik heb ooit op vakantie in Peru zuivere stash gehad en moet zeggen dat het prima te snuiven, geen pijn doet en ontzettend weinig er van nodig hebt om een leuk avondje mee door te komen!

Kumplex

Newbie
ts zei:
XF zei:
p4r4n01d zei:

Vrijwel nog nooit zo'n duidelijke uitleg gezien, complimenten. Diesel geur ligt toch aan de manier waarop het 'gewassen' wordt? Niet aan de coke zelf.

En idd, echte coke voel je opkomen, hetgeen juist het goede er aan is. En je hebt er maar heel weinig van nodig om een avondje door te komen.

Coke versneden met amfetamine ben ik in NL nog niet echt tegen gekomen. In het buitenland wordt het volgens mij vaker gedaan.

danku, danku, danku :P nu weet ik da dr genen betere is dan die da ik krijg trouwens xD

ts

Bewuste gebruiker
Kumplex zei:
ts zei:
XF zei:
p4r4n01d zei:

danku, danku, danku :P nu weet ik da dr genen betere is dan die da ik krijg trouwens xD

hehe, geen dank, maar heb nog geen antwoord op de vraag of de diesel geur komt door het 'wassen'?

sjaakie87

Newbie
Re:

Psychonaut1976 zei:
[Cocaine HCl zou geurloos moeten zijn, maar vaak heeft 't wel een bepaalde (sterke) diesel geur, dit zegt dus eigenlijk niks over de kwaliteit! :beer: Deze geur komt van de acetone/diethylether uit het conversieproces van cocaine freebase -> cocaine hydrochloride (snuifcoke)

Zou bijna gaan denken dat jij groot importeur bent want je hebt het helemaal juist :wink:[/quote]

Laten we eerlijk zijn mensen, een ieder die hier op het forum zijn mening laat gelden weet best hoe de vork in de steel steekt.
Op het moment dat je de sos door de neus haalt en je voelt meteen een branderig gevoel dan mag je er vrijwel zeker van zijn dat er Speed (amfetamine/Efedrine/d-amfetamine) bij doorzit. En dat veroorzaakt het nare gevoel in de neus holtes. Pure Coke zorgt alleen voor de werking en geen verdovend of branderig gevoel. Die geldkloppers van dealers versnijden het met troep. Ik zeg "BACK TO BASIC"

gen

Re:

XF zei:
Pure coke is juist goed te snuiven. Je voelt 't namelijk niet eens je nuis ingaan en het effect is veel sterker en vooral zuiverder (voelt 'natuurlijker' aan) en je hebt nauwelijks/geen kater/down gevoel als 't uitgewerkt is (hoeft ook niet perse met versneden coke hoor!)

Cocaine HCl is inderdaad een pasta; na de laatste was (base -> HCl) hou je de HCl pasta over die gedroogd wordt (bijv. onder warme lampen)
Cocaine HCl is hygroscopisch en trekt dus water aan; dus als het niet goed verpakt is (luchtdicht) zal het weer pasta/brokkerig worden na verloop van tijd (afhankelijk van luchtvochtigheid en puurheid) :)

Verder kun je cocaine die helemaal kapot versneden is gewoon weer puur maken (HCl -> freebase -> HCl), het is niet extreem moeilijk (maar ook zeker niet simpel)
Je hebt zeker een gram of 10 nodig omdat kleine hoeveelheden nooit lekker werken (anders moet je met halve mililiters gaan werken enzo :grin:) en als je een foutje maakt kan je je coke kwijt zijn, afhankelijk van wel deel van 't proces je verneukt. :beer:

inderdaad pure coke is echt wel te snuiven en je voelt het niet je neus maar recht je hersenen in knallen .

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Ja inderdaad. Ik ben een aantal keren zo gelukkig geweest dat ik pure coke heb kunnen bemachtigen. Echt goeie droge pure coke schiet meteen in je bol. Ook voel je het wel een beetje in je neus, hij gaat er een beetje meer van open staan.

Helaas nu al wel een tijd geleden dat ik echt goeie pure heb kunnen krijgen.

Ik heb het idee dat er in de landen van herkomst tegenwoordig steeds meer mee geklooid wordt dat vroeger. Ik had laastst een vinger, een echte met tuutje en de typische beetje 'gesmolten' structuur zeg maar, maar daar zat al best wat troep doorheen. Je proeft het verschil meteen in je keel. Ook in werking merk je verschil als er een actief versnijdingsmiddel doorheen zit.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier zou gaan versnijden en dan vervolgens weer bolletjes gaat slikken om het maar op een echte vinger te laten lijken. Ik vermoed daarom dat het al versneden is in het herkomstland. Ook kun je niet alle versnijding uitkoken, dus komen ze er misschien ook nog mee weg ook als ze versnijden.

Als mijn vermoedens kloppen zou dat jammer zijn, want dat betekent waarschijnlijk dat er steeds minder echte pure in Nederland beschikbaar zal zijn. :confused:

gen

Joopiejo zei:
Ja inderdaad. Ik ben een aantal keren zo gelukkig geweest dat ik pure coke heb kunnen bemachtigen. Echt goeie droge pure coke schiet meteen in je bol. Ook voel je het wel een beetje in je neus, hij gaat er een beetje meer van open staan.

Helaas nu al wel een tijd geleden dat ik echt goeie pure heb kunnen krijgen.

Ik heb het idee dat er in de landen van herkomst tegenwoordig steeds meer mee geklooid wordt dat vroeger. Ik had laastst een vinger, een echte met tuutje en de typische beetje 'gesmolten' structuur zeg maar, maar daar zat al best wat troep doorheen. Je proeft het verschil meteen in je keel. Ook in werking merk je verschil als er een actief versnijdingsmiddel doorheen zit.

Ik kan me niet voorstellen dat iemand hier zou gaan versnijden en dan vervolgens weer bolletjes gaat slikken om het maar op een echte vinger te laten lijken. Ik vermoed daarom dat het al versneden is in het herkomstland. Ook kun je niet alle versnijding uitkoken, dus komen ze er misschien ook nog mee weg ook als ze versnijden.

Als mijn vermoedens kloppen zou dat jammer zijn, want dat betekent waarschijnlijk dat er steeds minder echte pure in Nederland beschikbaar zal zijn. :confused:

nee hoor die vingers worden hier gewoon versneden.
en dan worden er terug vingers van gemaakt.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Owkee, ja kan natuurlijk ook gewoon. Je kunt die dingen ook in een bakje warm water leggen voor een tijdje ofzo om die structuur weer te krijgen. Maar goed de structuur van die slechte vinger was ook niet OK, ik kon hem gewoon met mijn vingers (haha) fijnknijpen.

Maar wat een werk, terwijl ik het toch gewoon merk als ie niet zuiver is, of ze moeten er heel weinig opgooien, dan merk je het misschien niet, maar dan is het weer onnodig veel werk lijkt me.

gen

Joopiejo zei:
Owkee, ja kan natuurlijk ook gewoon. Je kunt die dingen ook in een bakje warm water leggen voor een tijdje ofzo om die structuur weer te krijgen. Maar goed de structuur van die slechte vinger was ook niet OK, ik kon hem gewoon met mijn vingers (haha) fijnknijpen.

Maar wat een werk, terwijl ik het toch gewoon merk als ie niet zuiver is, of ze moeten er heel weinig opgooien, dan merk je het misschien niet, maar dan is het weer onnodig veel werk lijkt me.

een vinger moet je al van heel goede bron hebben.
het wordt zo dikwijls terug versneden en in zon vinger gestoken.
als je het van ginder meesmokkelt is het al heel redelijk puur ,maar hier moet er ook winst op gemaakt worden natuurlijk.
en structuur van zon vinger zegt niets hoor je moet het echt zelf testen .
het kan zelfs vanvoor in de vinger goed zijn en vanaf daarachter versneden troep.
ze doen alles om maar winst te kunnen maken.
testen dus.
grts

Bovenaan