pure joints

yellowmoon

Bewuste gebruiker
ik doe mijn wiet drogen op de balkon als het zonnig is en ongeveer 30 graden, eigenlijk onder de zon drogen is ook de beste manier

Lapzwans

Belezen gebruiker
hey mense ik heb zonet dan eindelijk es een pure joint gefixt :) me maat komt zo hierheen en dan roke we em met z'n 2en op in de achtertuin :smoke: keb er iets van een halve gram ingegooid en by de tip iets van een paar millimeter shag zodat de wiet er niet doorheen gaat, hij is een beetje dunner als een normale maar wel goed gedraaid moet ik zegge, zo moeilijk was het ook weer niet eigelijk :grin: :rolleyes:

Lapzwans

Belezen gebruiker
we hebbe vanmiddag 2 pure joints gerookt omdat we het zo lekker vonde die eerste :mrgreen: en daarna nog wiet gehaald en nog een pure gerookt na het ete :smoke: we ware egt een keer anders gaar namelyk high ipv ztoned, maar daarna rookte we nog 3 gewone jointjes met shag erby en 2 puurpijpjes (zonder shag) en nu ben ik stoned en high door elkaar mr wel lekker :stoned:

BacingsPen

Badass junkie
Lapzwans zei:
we hebbe vanmiddag 2 pure joints gerookt omdat we het zo lekker vonde die eerste :mrgreen: en daarna nog wiet gehaald en nog een pure gerookt na het ete :smoke: we ware egt een keer anders gaar namelyk high ipv ztoned, maar daarna rookte we nog 3 gewone jointjes met shag erby en 2 puurpijpjes (zonder shag) en nu ben ik stoned en high door elkaar mr wel lekker :stoned:

Leuk om te horen dat die pure joints zo goed bevallen zijn!

Gezienhet feit dat ik week als zwervers heb geleefd, en dus ook mijn wiet deelde met andere zwervers ( in plaats van m'n eigen matties) heb ik de afgelopen 8 dagen alleen maar met tabak gerookt...

Gisteren weer een pure purple joint gerookt, effect? Een zeer gelukzalig gevoel, en een gevoel van schuld, omdat ik me weer had laten misleiden door de slechts dodende nicotine :sunglasses:

HF smoking weed pure all! =D

Tip, als je geen goeie weed kan krijgen om puur te roken, koop dan hele lichte sjag!

Osi`

Bewuste gebruiker
MetaalKonijn zei:
Als zwerver leven, wat de neuk?
Em zal wel retegaar zijn :grin:
Op pukkelpop, als mijne maat (die moet werken die week) eens de vrijdag afkomt en bij mij in de tent slaapt, gaank is ne pure met hem smoren ^^ Kwil gene pure delen met 8 man die daar zijn :/

Bovenaan