dit is mijn eerste trip report die ik ga schrijven, en zeker niet mijn laatste. want ik heb nog wel een waslijst hangen. maar om te beginnen had ik al een aantal keren xtc gebruikt in mijn vrije tijd, het ging vn 1 pil naar 2 en maximaal 4 op 1 avond. vaak eindigde dat in een kotstpartij dus ik hield het meestal bij 2 of 3. zoals meesten wel weten kan xtc zelf gaan vervelen en wil je na een tijdje wel wat harders dan xtc. de pure mdma werd mij aangeraden, snel naar de dealer en halen dus. lekkere zak wiet erbij en de avond was begonnen. ik was met 2 andere jongens. ook uit haarlem want daar kom ik vandaan. ik had een halve gram en zij deelden aan halve gram, ik dacht namelijk dat ik wel wat meer kon hebben. nou ik kon het in principe wel hebben maar handelen ho maar. we hadden boxen in een soort muziek koepeltje aangesloten in een park. lekker hardcore, french-, break-, en van allerlei andere coren die er vast nog wel bestaan. ik heb 2 uur achter elkaar staan hakken tot dat ik helemaal doorweekt was van het zweet. zwaar uitgedroogd ging ik toch maar even ergens zitten, niet slim want toen begonnen de hallucinaties. er zit een soort van klein luchtrooster in het koepeltje, daaruit kwam een monorail-trein die groter werd hoe verder die van me vandaan ging. dus hij begon van 10 bij 30 cm en eindigde alsof ik op een perron stond met mijn neus er recht tegen aan. even later kanode er een man voorbij en dacht best vreemd dat die man over een asfalt weggetje kan komen. al om al ging het niet echt super met me. in de groep die hangt in dat park komen 2 soorten mensen. hippies en spacers. de hippies hadden zich afgezonderd van de goeie muziek en ging 300 meter verder zitten met kaarsjes. die kaarsjes werden blauw en veranderde langzamerhand in een roedel wolven. een kop kwam al snel recht voor mijn ogen grommend en blaffend hangen. dus wat gebeurt en ik raakte stilletjes in een paniek sfeertje. na wat logisch nadenken was ik er achter gekomen dat het alleen maar zebra's waren die geen tanden meer hadden en dus niet veel konden. even later werd ik er tussen uitgehaald om in een restaurant wat drinken te halen. nadat ik bijna overreden werd door een motor zag ik een mooi hotdog kraampje en die verdween opeens want daar had ik wel trek in. er zit altijd 1 jongen in onze hanggroep bij wie zijn hoofd raar aanziet als ik em space. dit keer was het gewoon eng. zijn oog draaide om zijn eigen as heen, en niet zo'n beetje ook. met zijn mond deed hij ook raar, dus ik deed het in mijn broek van angst. toen liep ik even weg, en stond voor iemand die me uit stond te lachen omdat ik zo hard trilde met mijn kaken, dat alles een soort van stoor zender leek. die gozer kreeg uit het niets een sneeuwbal van coke in zijn gezicht en zijn huid verkorrelde helemaal, na en goeie vervelling snoof hij alle huid schilfers en coke in 1 keer op, en er kwamen tribal tatoeages uit zijn neus over zijn hele gezicht en dat liep weer over naar andere gezichten. toen werd het me eigenlijk allemaal een beetje te veel. later ging de jongen weg van wie ik zo bang was moest en zou ik mee want als er iets zou gebeuren zou de engste wel voor iedereen eng zijn en alle problemen afschrikken. eenmaal daar moest ik alleen terug, ja ik wist de weg niet dus deed kwijlend en met dichte ogen boekte ik weer naar het park. toen werd ik ergens naar toe mee genomen om te slapen waar ik op de wc nog het laatste restje in nam in een bommetje, geen vloei meer dus wc papier was ook goed(wel schoon wc papier van page, das lekker zacht). ik ging in de woonkamer achter de pc en zag een van de jongen die mee spacede in het beeldscherm en ging knock-out schreeuwen;aaaaaaaaaaaaaaaaaaah Olivier zit n het beeld scherm. wat doet die hieeeeeeeeeeer!!!!
dit is alles wat ik kan herinneren want ja ik spacede te hard
dit is alles wat ik kan herinneren want ja ik spacede te hard