• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

pure mdma 1st time

kkfrans

Newbie
dit is mijn eerste trip report die ik ga schrijven, en zeker niet mijn laatste. want ik heb nog wel een waslijst hangen. maar om te beginnen had ik al een aantal keren xtc gebruikt in mijn vrije tijd, het ging vn 1 pil naar 2 en maximaal 4 op 1 avond. vaak eindigde dat in een kotstpartij dus ik hield het meestal bij 2 of 3. zoals meesten wel weten kan xtc zelf gaan vervelen en wil je na een tijdje wel wat harders dan xtc. de pure mdma werd mij aangeraden, snel naar de dealer en halen dus. lekkere zak wiet erbij en de avond was begonnen. ik was met 2 andere jongens. ook uit haarlem want daar kom ik vandaan. ik had een halve gram en zij deelden aan halve gram, ik dacht namelijk dat ik wel wat meer kon hebben. nou ik kon het in principe wel hebben maar handelen ho maar. we hadden boxen in een soort muziek koepeltje aangesloten in een park. lekker hardcore, french-, break-, en van allerlei andere coren die er vast nog wel bestaan. ik heb 2 uur achter elkaar staan hakken tot dat ik helemaal doorweekt was van het zweet. zwaar uitgedroogd ging ik toch maar even ergens zitten, niet slim want toen begonnen de hallucinaties. er zit een soort van klein luchtrooster in het koepeltje, daaruit kwam een monorail-trein die groter werd hoe verder die van me vandaan ging. dus hij begon van 10 bij 30 cm en eindigde alsof ik op een perron stond met mijn neus er recht tegen aan. even later kanode er een man voorbij en dacht best vreemd dat die man over een asfalt weggetje kan komen. al om al ging het niet echt super met me. in de groep die hangt in dat park komen 2 soorten mensen. hippies en spacers. de hippies hadden zich afgezonderd van de goeie muziek en ging 300 meter verder zitten met kaarsjes. die kaarsjes werden blauw en veranderde langzamerhand in een roedel wolven. een kop kwam al snel recht voor mijn ogen grommend en blaffend hangen. dus wat gebeurt en ik raakte stilletjes in een paniek sfeertje. na wat logisch nadenken was ik er achter gekomen dat het alleen maar zebra's waren die geen tanden meer hadden en dus niet veel konden. even later werd ik er tussen uitgehaald om in een restaurant wat drinken te halen. nadat ik bijna overreden werd door een motor zag ik een mooi hotdog kraampje en die verdween opeens want daar had ik wel trek in. er zit altijd 1 jongen in onze hanggroep bij wie zijn hoofd raar aanziet als ik em space. dit keer was het gewoon eng. zijn oog draaide om zijn eigen as heen, en niet zo'n beetje ook. met zijn mond deed hij ook raar, dus ik deed het in mijn broek van angst. toen liep ik even weg, en stond voor iemand die me uit stond te lachen omdat ik zo hard trilde met mijn kaken, dat alles een soort van stoor zender leek. die gozer kreeg uit het niets een sneeuwbal van coke in zijn gezicht en zijn huid verkorrelde helemaal, na en goeie vervelling snoof hij alle huid schilfers en coke in 1 keer op, en er kwamen tribal tatoeages uit zijn neus over zijn hele gezicht en dat liep weer over naar andere gezichten. toen werd het me eigenlijk allemaal een beetje te veel. later ging de jongen weg van wie ik zo bang was moest en zou ik mee want als er iets zou gebeuren zou de engste wel voor iedereen eng zijn en alle problemen afschrikken. eenmaal daar moest ik alleen terug, ja ik wist de weg niet dus deed kwijlend en met dichte ogen boekte ik weer naar het park. toen werd ik ergens naar toe mee genomen om te slapen waar ik op de wc nog het laatste restje in nam in een bommetje, geen vloei meer dus wc papier was ook goed(wel schoon wc papier van page, das lekker zacht). ik ging in de woonkamer achter de pc en zag een van de jongen die mee spacede in het beeldscherm en ging knock-out schreeuwen;aaaaaaaaaaaaaaaaaaah Olivier zit n het beeld scherm. wat doet die hieeeeeeeeeeer!!!!
dit is alles wat ik kan herinneren want ja ik spacede te hard

Pikachu

Wijs gebruiker
Re: puure mdma 1st time

Wow wat een verhaal, ik heb zelf wel eens meer dan 500mg mdma naar binnen gesnoept maar ben niet gaan hallucineren zoals jij. (ik had t wel verspreid over de hele dag)

Mijn tips:
- Drink gewoon water als je mdma gaat gebruiken, dit verminderd de hersenschade aanzienlijk en je hebt geen/minder risico op uitdroging.
- Neem niet zo veel in van iets waarvan je de uitwerking eigenlijk nog niet goed kent. Vergelijk het met LSD: je bent één zegel gewend maar je krijgt ineens andere zegels, misschien zijn die wel veel sterker dan die van je gewone stack. Voorzichtig doen is het devies.
- Als je al enorm hard tript en aan het hallucineren bent is het misschien, heel misschien een goed idee om NIET nog een bommetje te droppen :P

Hardstylr

Experimenterende gebruiker

Wow heftig man. Dus 500 mg in een keer ingenomen?
Maat van mij laatst rond de 350 mg in 1 keer en dat ging ook behoorlijk hard al.

Plimu

Bewuste gebruiker

het gaat te fur

beetje onverantwoordelijk naar mijn mening.
verder wel lache report

nicolai

Wijs gebruiker

je kan in plaats van water ook sportdrankjes drinken (AA, aquarius), dit houdt namelijk vocht vast, terwijl water op den duur juist ook uitdroogt.

Hollywood

Zal wel aan mij liggen maar dit is toch geen gebruik meer ??
Dit is eerder misbruik :confused:

ik bedoel...eforelektro werd nogal hard afgefikt in z'n topic XTC op een festival. En hier worden nog tips gegeven :confused:

500mg in 1 keer naar binnen mikken. Laat je het ff weten wanneer de brainzaps enz beginnen ? :rock:

Ps. Gebruik a.u.b ook alinea's in je verhaal. Wordt het allemaal een stuk duidelijker op.

Agonist

Lekker slim bezig kerel.

Dit is idd gewoon misbruik. Ik hoop voor je dat je ervan geleerd hebt, en zo niet nomineer ik je alvast voor de Darwin-award.

Pikachu

Wijs gebruiker

Hollywood zei:
ik bedoel...eforelektro werd nogal hard afgefikt in z'n topic XTC op een festival. En hier worden nog tips gegeven :confused:

Aan het afzeiken heeft niemand iets. Hoe is het verkeerd om hem op een logische wijze uit te leggen dat zijn gebruik op deze manier niet verstandig is en hoe het de volgende keer beter kan?

Wakkoe

Belezen gebruiker

Dit is gewoon misbruik, slim hoor, ook van je vrienden, dat ze je dat laten doen, je snapt toch zeker zelf ook wel, dat als je het normaal bij 3 ps oid houdt, dat je niet een halve gram kristal weg kan werken?

edit: Nou goed, om je nog een tip van oma mee te geven :grin: Volgende keer als je wat nieuws uit gaat proberen, vraag aan een betrouwbaar iemand (Of hier op het forum) wat ongeveer een normale dosis is, en haal het bij een betrouwbaar iemand die het heeft laten testen, of koop wat en laat het zelf testen

TrippyShit

Badass junkie

Pikachu zei:
Wow wat een verhaal, ik heb zelf wel eens meer dan 500mg mdma naar binnen gesnoept maar ben niet gaan hallucineren zoals jij. (ik had t wel verspreid over de hele dag)

Of ik het nou verpreid over de hele dag of wat sneller achter elkaar hallucineren doe ik wel. maar ik hallucineer al echt als een gek vanaf 300mg. Verschilt per persoon natuurlijk. Hoor wl is vaker van mensen die gewoon nooit hallucineren op mdma. Welke dosis dan ook.

ontopic: Best interessant reportje. Logisch dat je van 500mg gaat hallucineren. Niet zo heel slim. Heb je waarschijnlijk wel van geleerd. Snapte alleen niet waarom je bang was? Dat ben ik juist nooit als k hallucineer op mdma vind het juist vet en heb de gekste dingen gezien ondertussen. Maarja lees je voortaan wat beter in over een middel waar je minder van afweet. Het was dan wel dezelfde stof als in pillen, als je goede hebt dan, maar je wist duidelijk niets over de dosis van de kristallen. Volgende keer beetje nadenken en inlezen enzo als je een nieuwe drug neemt. Komt het helemaal goed.

kkfrans

Newbie

less is niet altijd more kijk maar naar van die doorgesnover rave teefjes. more is daarbij less. maar op dit punt zit je er wel bij inde buurt vanuit mijn oogpunt. ik moet op de een of andere manier altijd ff me teen stoten voordat ik iets leer. en ik heb bij deze kwijl sessie zeker me lesje geleerd. behalve de 2de keer want toen is er een flesje verwisseld waar mijn mdma in zat. :openmouth: per ongeluk wel is waar, maar alsnog een domme fout. toen ging een halve gram er inv 15 minuten doorheen en dat was neit de bedoeling. de aa drankjes verdrongen de smaak en daarom vind ik dat geen goeie aanrader. miss om er bij te drinken maar niet om er bij in te nemen. of labeltje er op en klaar is kees maar dat valt een beetje op vind je neit??? ben nog thuiswonend. en me ouders hebben wel is een packie met crystal gevonden maar dat konden ze maar net op het randje waarderen. oppassen dussss. verder vind ik het echt wel nice dat julie het forum serieus nemen. andere fora word op ge BS't en daar hou ik niet zo van.

RESPECT

Bovenaan